Pinup Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Takktakk! Endelig snart juleferie nå, og da blir det Hemsedal. Noen meninger om afterski outfit? : ) Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Burde egentlig være enkelt, men jeg har ikke funnet den noe sted... Noen som vet hvor jeg kan kjøpe en lignende cardigan? Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Både Banana Republic og Zara her i London har en som ligner veldig. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Jonas, den er fra Tom Ford. Den ble solgt i ganske begrensede mengder, så tviler på at du får tak i akkurat den. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Ah, ok. Det var den typen, ikke akkurat den modellen jeg lette etter Takk, McMuffin! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Denne er ganske lik, Jonas. Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Jonas. Så på denne tidligere, men den er i type 10k-prissegmentet. :/ Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Ser på en nettside at den er oppgitt til 1075 euro, så nokså stiv pris. Da blir Henrik sitt forslag litt rimeligere! Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Nja, den var ikke akkurat det jeg så etter, ettersom den var i ull og i en annen farge, men dersom jeg ikke finner noe annet, blir det sikkert den Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Tips til hvor jeg kan få tak i en brun bukse som ikke ser helt forferdelig ut? Trenger den til russekro, så helst ikke dyrere enn et par hundrelapper. Eneste H&M hadde var noen cargobukser, men de var ikke noe særlig pene. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Hvilket tema kjører dere? Endret: Fordi jeg er nysgjerrig. Endret 14. desember 2009 av Matsemann Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Juletema, naturligvis! Lenke til kommentar
WASD Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Det jeg fant fortest på asos. Kan dessverre ikke love at de er bra for spermkvaliteten! Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Henrik C Har du sjekket ut Zara? Kanskje litt dyrere enn et par hundrelapper men.. Tittet på Kappahl, der var det null og Cubus har jo ikke vett nok til å ha nettbutikk enda. Du kunne evt. sjekket ut Jack and Jones? Her har de en lysbrun (noen ville sikkert sagt beige). Dressmann? Mange som kaller det gubbebutikk, men de har et og annet fint. Edit: Så på Nelly.com og fant noen, men de ligger på tusenlappen desverre. Endret 14. desember 2009 av Pinup Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hva med fretex eller andre 2nd hand butikker? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Det verste er at secondhandbutikker har nå blitt mye dyrere, på grunn av det har blitt "in".. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Dressmann kan fungere. Planlegger brun bukse, brun overdel, reinsdyrgevir og litt ansiktsmaling for å bli et flott reinsdyr! Skal titte på Dressmann, de har muligens noe. Internett er uaktuelt, kroen er på torsdag, så frakt vil ta for lang tid. Zara har vi forøvrig ikke i Arendal, og jeg gidder ikke å reise langt for å finne en bukse jeg skal bruke én gang på russekro. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Dressmann kan fungere.Planlegger brun bukse, brun overdel, reinsdyrgevir og litt ansiktsmaling for å bli et flott reinsdyr! Skal titte på Dressmann, de har muligens noe. Internett er uaktuelt, kroen er på torsdag, så frakt vil ta for lang tid. Zara har vi forøvrig ikke i Arendal, og jeg gidder ikke å reise langt for å finne en bukse jeg skal bruke én gang på russekro. Haha, herlig. Jeg håper at du husker den røde nesa. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Det blir vel litt vannfast maling, tenker jeg. Ser så teit ut med en stor, rød klovnenese, men litt maling ser enda bedre ut! Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Jaja, maling jeg mente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå