Pinup Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Vet at Anton Sport Bogstadveien har tilbud på en del Oakley om dagen, A-frame-, O-frame- og Crowbar-modellene til under 1000,- Herlig. Da titter jeg innom der i morgen. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Oakley Crow Bar, ferdig med det. Fins i mange forskjellige fargar og du kan bytte ut glas etter lys og føre. Sprekksikre glas er heller ikkje dumt. Lenke til kommentar
SML Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Likte jakken, lett modernisert klassisk (rød, selvsagt) fjell-anorakk. Buksen den.. tja, me no like. I trekket er jeg veldig kjedelig og bryr meg meget lite om design, og har en svart skibukse fra Berghaus også bruker jeg skalljakken fra Norrøna, bare kjører på med lag på lag, så blir det varmt nok. Angående skibriller: Design eller funksjon som er pri? Og hvilken prisklasse? For å forsvare litt så ser buksen ikke særlig bra ut på bildet. Når snøen kommer så skal jeg poste et hvor klærne sitter på! Design egentlig. Greit å ha et glass som funker bra i full sol og om kvelden. Maks 1000,-? Jakka var grei, buksene var stygge. Som sagt, bare ta turen innom enhver snowboardbutikk hvor du garantert finner snowboardbriller. Endret 14. desember 2009 av SLars1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Kjøp deg Crowbar om du kjøper oakley. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Når vi først er inne på goggles... Huff. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Oi, logoflash. Lite pent. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Noe så stygt Lenke til kommentar
SML Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Mega-grelle. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Noen som vet hvor de seller Filippa K Peacoat i Oslo? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Fullt mulig du finner det på Filippa K butikken på S&S Magasin. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Eller butikken deres i Skovveien! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Dagen i dag er god. Leverte nettopp min siste eksamen, og nå er det juleferie! Passet veldig godt at stipendt kom i dag også Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Hmf... Har ikke siste eksamen før fredag jeg:( Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Kjipern den. Skal du på semesteravslutning på Kroa(SHNAS)? Regner med at det er BI Nydalen du går på. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg har ingen eksamener Men så skal jeg til gjengjeld jobbe frem til 22., og må reise over 6 timer for å komme hjem. Og så skal jeg på jobb igjen 5. juledag. Blir ikke lange juleferien for min del, nei.. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Kjipern den. Skal du på semesteravslutning på Kroa(SHNAS)? Regner med at det er BI Nydalen du går på. Ja, jeg går på BI.. Tjaa, jeg er ikke kjempefan av kroa. Det blir litt vel harry til tider. I tillegg er jeg tillitsvalgt i klassen, og må arrangere julebord med de andre tillitsvalgte på linjen. Det la vi på den 18 (før vi visste om semesteravsluttningen), og jeg tror nok jeg må ditt en tur, siden jeg er med å arrangere det Men det kan jo hende vi stikker ditt etterpå.. Skal du? Hvor er det du går forresten? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Hehe, er enig i at kroa er små-harry. Sist gang jeg var der var det en kar som prøvde å sjekke opp ei dame ved å snakke om aksjene sine Jeg går på Universitet i Agder, Kristiansand. Men har noen venner som jobber der. Så vurder å dra dit hvis det er mange kjente som skal, og hvis jeg ikke har reist nordover for å feire jul. Endret 14. desember 2009 av thrice Lenke til kommentar
ferstad89 Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Til dere som har bestilt klær fra Asos.com Noen som vet hvordan kvaliteten er på Asos-klærne? Ser de har størrelsene xs og xxs? jeg bruker klær i S-størrelse. Ettersom det er xs og xxs størrelse, vil det si at klærne er store i størrelsene? Har sett på klær og vurderer å bestille. kjipt å bestille klær i feil størrelse liksom;P Endret 14. desember 2009 av ferstad Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Fikk 6 på sluttprøve i biologi, 5 på matte, 5/6 i tysk og 6 i historie. Deilig Ferstad: Kvaliteten er ok, ikke genial (noe man også ser på prisene) men noe lignende H&M, Zara osv. Vet ikke om du er gutt eller jente, men jeg synes at størrelsene var helt normale. De har også en veldig bra størrelsesguide, mål deg selv og sjekk ut. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Gratulerer, Pinup Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå