Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Likte jakken, lett modernisert klassisk (rød, selvsagt) fjell-anorakk. :thumbup:

 

Buksen den.. tja, me no like.

 

I trekket er jeg veldig kjedelig og bryr meg meget lite om design, og har en svart skibukse fra Berghaus også bruker jeg skalljakken fra Norrøna, bare kjører på med lag på lag, så blir det varmt nok.

 

Angående skibriller: Design eller funksjon som er pri? Og hvilken prisklasse?

For å forsvare litt så ser buksen ikke særlig bra ut på bildet. Når snøen kommer så skal jeg poste et hvor klærne sitter på!

 

Design egentlig. Greit å ha et glass som funker bra i full sol og om kvelden. Maks 1000,-?

Jakka var grei, buksene var stygge. Som sagt, bare ta turen innom enhver snowboardbutikk hvor du garantert finner snowboardbriller.

Endret av SLars1
Lenke til kommentar
Kjipern den. Skal du på semesteravslutning på Kroa(SHNAS)? Regner med at det er BI Nydalen du går på.

 

Ja, jeg går på BI.. Tjaa, jeg er ikke kjempefan av kroa. Det blir litt vel harry til tider. I tillegg er jeg tillitsvalgt i klassen, og må arrangere julebord med de andre tillitsvalgte på linjen. Det la vi på den 18 (før vi visste om semesteravsluttningen), og jeg tror nok jeg må ditt en tur, siden jeg er med å arrangere det :p Men det kan jo hende vi stikker ditt etterpå.. Skal du? Hvor er det du går forresten?

Lenke til kommentar

Hehe, er enig i at kroa er små-harry. Sist gang jeg var der var det en kar som prøvde å sjekke opp ei dame ved å snakke om aksjene sinehsugh.gif Jeg går på Universitet i Agder, Kristiansand. Men har noen venner som jobber der. Så vurder å dra dit hvis det er mange kjente som skal, og hvis jeg ikke har reist nordover for å feire jul.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Til dere som har bestilt klær fra Asos.com

 

Noen som vet hvordan kvaliteten er på Asos-klærne?

Ser de har størrelsene xs og xxs?

jeg bruker klær i S-størrelse. Ettersom det er xs og xxs størrelse, vil det si at klærne er store i størrelsene?

Har sett på klær og vurderer å bestille. kjipt å bestille klær i feil størrelse liksom;P

Endret av ferstad
Lenke til kommentar

Fikk 6 på sluttprøve i biologi, 5 på matte, 5/6 i tysk og 6 i historie. Deilig :D

 

Ferstad: Kvaliteten er ok, ikke genial (noe man også ser på prisene) men noe lignende H&M, Zara osv. Vet ikke om du er gutt eller jente, men jeg synes at størrelsene var helt normale. De har også en veldig bra størrelsesguide, mål deg selv og sjekk ut. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...