Pinup Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Pinup: Jeg fant denne på KappAhl. Er den er alternativ? Den var kjempesøt! Tusen takk, passer perfekt Sannsynligvis derfor hun brukte anførselstegn. Du har så rett så rett. Trenger et nytt belte! Ikke så veldig dyrt og ikke noe harry greier. Kun simpelt og pent til en god penge! Forslag? Nå er det veldig forskjellig i hva folk legger i "ikke så veldig dyrt".. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Kan noen her gi meg en god problemstilling om Yves Saint Laurent? Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Nå er det veldig forskjellig i hva folk legger i "ikke så veldig dyrt".. Max 400 kr. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 BaltusBrun: H&M har noen fine lærbelter til 150,- Lenke til kommentar
Nash Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Noen som vet merket til denne jakken? (eller lignende) Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Nash, Det er en plain trenchcoat. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Noen som har erfaring med hansker fra Chester Jefferies? Har lurt på å bestille meg et par bespoke skinnhansker derfra Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 BaltusBrun: H&M har noen fine lærbelter til 150,- Thanks vet du noe mer om dem? betlespenne, farge etc? God Jul! Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Nash, den der innbiller jeg meg at er H&M! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 BaltusBrun: H&M har noen fine lærbelter til 150,- Thanks vet du noe mer om dem? betlespenne, farge etc? God Jul! Får vel belter der i de fleste farger og med mange forskjellige beltespenner. For det meste helt plaine da. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Slik blir jeg seendes ut i bakken i år. Noen som har forslag til goggles? Har sorte ski og støvler, med noen minimale orange detaljer. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Så du kjører uten hjelm? Som alpinist synes jeg funksjon > utseende når det kommer til skibriller, mtp lys og slik. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Så du kjører uten hjelm? Som alpinist synes jeg funksjon > utseende når det kommer til skibriller, mtp lys og slik. Har ikke helt sett behovet med tanke på at jeg suger på ski. Jeg brukte det når jeg stod på brett, men kan ikke stå på det lenger på grunn av skade. Jojo, jeg er enig der. Men at det ser bra ut er jo greit det også. Lenke til kommentar
SML Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Så du kjører uten hjelm? Som alpinist synes jeg funksjon > utseende når det kommer til skibriller, mtp lys og slik. Har ikke helt sett behovet med tanke på at jeg suger på ski. Jeg brukte det når jeg stod på brett, men kan ikke stå på det lenger på grunn av skade. Jojo, jeg er enig der. Men at det ser bra ut er jo greit det også. Desto større grunn til å ha hjelm Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Dessuten er det ikke alltid dine ferdigheter det står på. Kjører noen på deg har det ikke noe å si om du er Aksel Lund Svindal. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Så du kjører uten hjelm? Som alpinist synes jeg funksjon > utseende når det kommer til skibriller, mtp lys og slik. Har ikke helt sett behovet med tanke på at jeg suger på ski. Jeg brukte det når jeg stod på brett, men kan ikke stå på det lenger på grunn av skade. Jojo, jeg er enig der. Men at det ser bra ut er jo greit det også. Desto større grunn til å ha hjelm Jojo, men jeg driver i allefall ikke og hopper og slikt. Men joda, kan hende jeg er litt dum der. Men jeg lurer fortsatt på forslag til goggles? Har både hvit og svart lue forresten. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Likte jakken, lett modernisert klassisk (rød, selvsagt) fjell-anorakk. Buksen den.. tja, me no like. I trekket er jeg veldig kjedelig og bryr meg meget lite om design, og har en svart skibukse fra Berghaus også bruker jeg skalljakken fra Norrøna, bare kjører på med lag på lag, så blir det varmt nok. Angående skibriller: Design eller funksjon som er pri? Og hvilken prisklasse? Endret 14. desember 2009 av Xtra Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Bare gå i en eller annen sports/snowboard/skibutikk og se hva de har der. Kjøp det du liker. Hvis ikke kan du vel bare sjekke hjemmesidene til Oakley osv og se om du finner noe du liker, og så finner du ut hvem som selger det i nærheten av deg. Jeg står også uten hjelm btw. Jeg liker å leve farlig Lol... Endret 14. desember 2009 av fkm Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Likte jakken, lett modernisert klassisk (rød, selvsagt) fjell-anorakk. Buksen den.. tja, me no like. I trekket er jeg veldig kjedelig og bryr meg meget lite om design, og har en svart skibukse fra Berghaus også bruker jeg skalljakken fra Norrøna, bare kjører på med lag på lag, så blir det varmt nok. Angående skibriller: Design eller funksjon som er pri? Og hvilken prisklasse? For å forsvare litt så ser buksen ikke særlig bra ut på bildet. Når snøen kommer så skal jeg poste et hvor klærne sitter på! Design egentlig. Greit å ha et glass som funker bra i full sol og om kvelden. Maks 1000,-? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Vet at Anton Sport Bogstadveien har tilbud på en del Oakley om dagen, A-frame-, O-frame- og Crowbar-modellene til under 1000,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå