Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Pinup: Jeg fant denne på KappAhl. Er den er alternativ?

Den var kjempesøt! Tusen takk, passer perfekt :)

 

Sannsynligvis derfor hun brukte anførselstegn.

Du har så rett så rett.

 

Trenger et nytt belte! Ikke så veldig dyrt og ikke noe harry greier. Kun simpelt og pent til en god penge!

 

Forslag?

Nå er det veldig forskjellig i hva folk legger i "ikke så veldig dyrt"..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så du kjører uten hjelm?

 

Som alpinist synes jeg funksjon > utseende når det kommer til skibriller, mtp lys og slik.

Har ikke helt sett behovet med tanke på at jeg suger på ski. Jeg brukte det når jeg stod på brett, men kan ikke stå på det lenger på grunn av skade.

 

Jojo, jeg er enig der. Men at det ser bra ut er jo greit det også.

Lenke til kommentar
Så du kjører uten hjelm?

 

Som alpinist synes jeg funksjon > utseende når det kommer til skibriller, mtp lys og slik.

Har ikke helt sett behovet med tanke på at jeg suger på ski. Jeg brukte det når jeg stod på brett, men kan ikke stå på det lenger på grunn av skade.

 

Jojo, jeg er enig der. Men at det ser bra ut er jo greit det også.

Desto større grunn til å ha hjelm ;)

Lenke til kommentar
Så du kjører uten hjelm?

 

Som alpinist synes jeg funksjon > utseende når det kommer til skibriller, mtp lys og slik.

Har ikke helt sett behovet med tanke på at jeg suger på ski. Jeg brukte det når jeg stod på brett, men kan ikke stå på det lenger på grunn av skade.

 

Jojo, jeg er enig der. Men at det ser bra ut er jo greit det også.

Desto større grunn til å ha hjelm ;)

Jojo, men jeg driver i allefall ikke og hopper og slikt.

 

Men joda, kan hende jeg er litt dum der. Men jeg lurer fortsatt på forslag til goggles? Har både hvit og svart lue forresten.

Lenke til kommentar

Likte jakken, lett modernisert klassisk (rød, selvsagt) fjell-anorakk. :thumbup:

 

Buksen den.. tja, me no like.

 

I trekket er jeg veldig kjedelig og bryr meg meget lite om design, og har en svart skibukse fra Berghaus også bruker jeg skalljakken fra Norrøna, bare kjører på med lag på lag, så blir det varmt nok.

 

Angående skibriller: Design eller funksjon som er pri? Og hvilken prisklasse?

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Bare gå i en eller annen sports/snowboard/skibutikk og se hva de har der. Kjøp det du liker. Hvis ikke kan du vel bare sjekke hjemmesidene til Oakley osv og se om du finner noe du liker, og så finner du ut hvem som selger det i nærheten av deg.

 

Jeg står også uten hjelm btw. Jeg liker å leve farligcool.gif

 

 

 

Lol...

Endret av fkm
Lenke til kommentar
Likte jakken, lett modernisert klassisk (rød, selvsagt) fjell-anorakk. :thumbup:

 

Buksen den.. tja, me no like.

 

I trekket er jeg veldig kjedelig og bryr meg meget lite om design, og har en svart skibukse fra Berghaus også bruker jeg skalljakken fra Norrøna, bare kjører på med lag på lag, så blir det varmt nok.

 

Angående skibriller: Design eller funksjon som er pri? Og hvilken prisklasse?

For å forsvare litt så ser buksen ikke særlig bra ut på bildet. Når snøen kommer så skal jeg poste et hvor klærne sitter på!

 

Design egentlig. Greit å ha et glass som funker bra i full sol og om kvelden. Maks 1000,-?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...