AT1S Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Maslow er død Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Og poenget er...? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg er heldigvis ikke merkefanatiker, så pleier ikke ha så mye stress med å betale for ting jeg vil ha. Går mest hos Zara, H&M, Gina Tricot, Cubus (åjada), Vero Moda, Voice of Europe og Only. Deilig Jeg er heldigvis ikke merkefanatiker, så pleier ikke ha så mye stress med å betale for ting jeg vil ha. Går mest hos Zara, H&M, Gina Tricot, Cubus (åjada), Vero Moda, Voice of Europe og Only. Deilig Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Enig i den. Merke bryr jeg meg ingen ting om så lenge jeg liker plagget. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg har i det siste faktisk fått opp øynene for H&M, som faktisk har mye fint! På den måten kan jeg stille med et nytt klesplagg i alle anledninger, da plaggene på H&M er såpass billige at jeg kan kombinere den med andre dyre plagg jeg har hjemme Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Samme her når det gjelder merker, liker jeg plagget kjöper jeg det, uavhengig om det er et "merkeplagg" til 1000,- eller et plagg fra H&M till 350,-. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Helt ærlig ble jeg litt overrasket nå. Trodde jeg skulle få masse kritikk av merkefanatikere. Men det er godt å høre, H&M har jo fått inn litt "ekslusive" klær via for eksempel Jimmy Choo. Han har forresten fått inn noen sykt fine sko, for eksempel disse: 895 $ 525 $ Disse stroppene bak anklen er veldig typisk han, og jeg elsker dem. 495 $ Jeg klarer ikke plukke ut egentlig, alle er så fantastiske. Se her! Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Pinup: Jeg fant denne på KappAhl. Er den er alternativ? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 H&M har jo fått inn litt "ekslusive" klær via for eksempel Jimmy Choo. Lol... Vet du hva eksklusiv betyr? Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Sannsynligvis derfor hun brukte anførselstegn. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Hva synes folket her om bunad? Både til herre og dame. Noen favoritter, eventuelt bunader dere synes er heslige? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Hot, særlig for herrer. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Enig. Jeg blir mo i knærne av menn i bunad. De ser liksom så staute ut! Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 Jeg må si meg fullstendig enig med dere. Kommer selv fra en familie der så godt som alle har bunad og bruker den flittig i bryllup og på 17.mai, og jeg synes det er en kjempeflott tradisjon. Dette er brødrene mine (her 13 og 15 år). Synes det er tøft, og de liker det også selv Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Likte kun dem. Bunad er latterlig sexy, uansett kjønn, men sannsynligvis mest på menn fordi det er relativt unormalt. Endret 12. desember 2009 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 Gi meg ei fin dame i bunad, og hu er straks finere Er veldig fan av det på begge kjønn. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 Personlig så synes jeg det kun er en liten brøkdel av bunadene som funker for menn Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 Bunad kan være ufattelig stilig. Jeg kommer nok til å gå til anskaffelse av dette selv når jeg "blir stor". Når det gjelder den andre diskusjonen over her: min garderobe består av både dyrere høykvalitetsplagg, og billigere basisplagg. Jeg har ingen problem med å legge en del penger i en god jakke, en flott skjorte eller en skikkelig dress. Dette er kvalitetsplagg man kan ha i mange år, og da kjøper jeg litt dyrerer for å få bra passform og holdbarhet. Basisklær som hvite T-ksjorter, sorte sokker, ensfarvede skjerf og slikt kjøper jeg ofte billig, da jeg ikke synes prisdifferansen for å t et steg opp er verdt det. Jeg merker ingen forskjell på sorte sokker fra Europris, enn fra en dyrerer butikk, så da gidder jeg ikke betale prisdifferansen for morro skyld. Jeg driver ikke veldedighet heller … Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 Skjerf bør du bruke litt penger på. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 13. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 Trenger et nytt belte! Ikke så veldig dyrt og ikke noe harry greier. Kun simpelt og pent til en god penge! Forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå