Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er heldigvis ikke merkefanatiker, så pleier ikke ha så mye stress med å betale for ting jeg vil ha. Går mest hos Zara, H&M, Gina Tricot, Cubus (åjada), Vero Moda, Voice of Europe og Only.

Deilig :)

Jeg er heldigvis ikke merkefanatiker, så pleier ikke ha så mye stress med å betale for ting jeg vil ha. Går mest hos Zara, H&M, Gina Tricot, Cubus (åjada), Vero Moda, Voice of Europe og Only.

Deilig :)

Lenke til kommentar

Helt ærlig ble jeg litt overrasket nå. Trodde jeg skulle få masse kritikk av merkefanatikere. Men det er godt å høre, H&M har jo fått inn litt "ekslusive" klær via for eksempel Jimmy Choo. Han har forresten fått inn noen sykt fine sko, for eksempel disse:

094bonniewsu_medium_fr.jpg

895 $

083cluepat_medium_fr.jpg

525 $

Disse stroppene bak anklen er veldig typisk han, og jeg elsker dem.

093novaler_medium_fr.jpg

495 $

Jeg klarer ikke plukke ut egentlig, alle er så fantastiske. Se her!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
083cluepat_medium_fr.jpg

Likte kun dem.

Bunad er latterlig sexy, uansett kjønn, men sannsynligvis mest på menn fordi det er relativt unormalt.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Bunad kan være ufattelig stilig. Jeg kommer nok til å gå til anskaffelse av dette selv når jeg "blir stor".

Når det gjelder den andre diskusjonen over her: min garderobe består av både dyrere høykvalitetsplagg, og billigere basisplagg. Jeg har ingen problem med å legge en del penger i en god jakke, en flott skjorte eller en skikkelig dress. Dette er kvalitetsplagg man kan ha i mange år, og da kjøper jeg litt dyrerer for å få bra passform og holdbarhet.

Basisklær som hvite T-ksjorter, sorte sokker, ensfarvede skjerf og slikt kjøper jeg ofte billig, da jeg ikke synes prisdifferansen for å t et steg opp er verdt det. Jeg merker ingen forskjell på sorte sokker fra Europris, enn fra en dyrerer butikk, så da gidder jeg ikke betale prisdifferansen for morro skyld. Jeg driver ikke veldedighet heller …

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...