Pinup Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Får sjå kva eg gjer. Kjøper vest i morgon, så får eg sjå kva for ei skjorte eg tar under. Hvis du bare har den hvite og blå skjorten, og en rød en, så ville jeg heller investert i en skjorte med en rolig farge. Men om du skal ha den på så er jeg enig med AnewZ, åpne opp en knapp og ta på en sort v-hals. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Har jo fleire skjorter, men det var dei det stod mellom i morgon. Lenke til kommentar
ACD Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Tenkte å se på parfyme i dag, men Estetique setter ikke på prisen. Da dropper jeg det, ikke noen andre butikker å se i heller. Noen greie norske nettsider som selger parfyme for menn? Tar gjerne imot forslag til parfymer også, vurderer å velge noe i blinde denne gangen. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 ACD, http://no.strawberrynet.com/main.aspx?region=NO har jeg hørt positive ting om på forumet hvis jeg ikke husker feil. Vil anbefale deg å få noen prøver på parfymer før du bestiller. Parfymeriene er mer enn villige til å gi ut disse, siden man ikke vet hvordan parfymen fungerer sammen med den naturlige lukten din. Lenke til kommentar
ACD Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 siden man ikke vet hvordan parfymen fungerer sammen med den naturlige lukten din. Jeg vet, så det optimale ville jo vært om jeg fikk testa noen selv. Strawberrynet er som en jungel når man ikke har peil. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Det er ikke verre enn å spørre om pris. Det er faktisk en grunn til at det jobber noen der. Lenke til kommentar
ACD Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Det er ikke verre enn å spørre om pris. Det er faktisk en grunn til at det jobber noen der. Klar over det, men jeg kjøper aldri noe der ting ikke prises. Gidder ikke å finne noe jeg liker, og så er det for dyrt. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Det er ikke verre enn å spørre om pris. Det er faktisk en grunn til at det jobber noen der. Klar over det, men jeg kjøper aldri noe der ting ikke prises. Gidder ikke å finne noe jeg liker, og så er det for dyrt. Du kan jo veldig lett gå glipp av bra kjøp på den måten. Et alternativ er å si til ekspeditøren noe sånt som: "Jeg skulle gjerne hatt en parfyme, hva har dere til under xxx kroner?". Så kan du se om du finner det du vil ha blant det som ekspeditøren viser deg. Lol, teit prinsipp. Temmelig enig, selv om jeg på et vis kan forstå det. Spesielt nå i juletider er det gjerne mye folk i butikkene, og da kan det være grusomt irriterende å bruke masse ekstra tid på å vente på å bli betjent fordi ekspeditøren er opptatt. Selvsagt skal butikkene tilpasse betjeningen etter pågang, men det lar seg jo ikke alltid gjøre å planlegge hvor mange som trengs på jobb. Edit: altså, at man må vente på å bli betjent selv om man egentlig ikke trenger annen hjelp enn å få vite prisen på noe. Endret 11. desember 2009 av cricket Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg lever på noen ganske basiske prinsipper: 1. Liker man det, kjøper man det. 2. Har du lyst, har du råd. Lenke til kommentar
ACD Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg lever på noen ganske basiske prinsipper:1. Liker man det, kjøper man det. 2. Har du lyst, har du råd. Er man student uten studielån, er det ikke alltid man har råd. Det er prinsippet med å ikke prise varene som er LOL. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg lever på noen ganske basiske prinsipper:1. Liker man det, kjøper man det. 2. Har du lyst, har du råd. QFT! Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Og sånn fungerer det dessverre (eller kanskje heldigvis?) ikke for alle. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hvis du finner en bukse du liker, til si f.eks 1500, så tar man det på CC hvis man liker den. Alle klarer 200 kr. i mnd. i nedbetaling. Det er jo sånn teorien er. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Nå ser jeg ikke på 1500 som noen stiv pris for ei bukse, da. Og mine 200 i mnd går til BSU. Så flink er jeg. Endret 11. desember 2009 av cricket Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Alle klarer å spare opp nok penger til noe hvis de virkelig har lyst på det. Det handler om prioritering. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Alle klarer å spare opp nok penger til noe hvis de virkelig har lyst på det. Det handler om prioritering. Ja, det er jeg enig i. Men uansett er man vel strengt tatt nødt til å vite prisen hvis man ikke synes det er så veldig greit å handle på kreditt. Jeg unngår kreditt. Selv om jeg i teorien har råd til å betale ned litt hver mnd, så kan det fort komme uforutsette utgifter. Derfor foretrekker jeg å spare først og kjøpe etterpå. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Funker det med hvit skjorte, mørkeblå cardigan over og grå bukse? Lenke til kommentar
ACD Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Alle klarer å spare opp nok penger til noe hvis de virkelig har lyst på det. Det handler om prioritering. Jeg skrev lenger opp i tråden at jeg er student uten studielån. Selvsagt kan jeg det å prioritere. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Good ol' Maslow. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå