Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg blir visst kjørt, så slipper å gå, dermed tid til diskusjon.no.

Men ja, jeg trener vanligvis i treningstights og en litt løs t-skjorte, orker ikke tenke på å holde inn magen når jeg trener.

Synes det er litt festlig når jentene kommer inn på treningsstudioet i shortser lignende undertøy og treningsbh'r, og småløper på tredemøllen i fem minutter, for så og gå rundt og se på treningsapparatene.

Lenke til kommentar

Den mer classy stilen til Chuck i s3 er pen. Men synes han er alt for "glemt" nå, han hopper jo bare inn i episodene for å redde dagen nå. Enig med de som sier at Serena bare er irriterende og dårlig. Blair & Chuck er best. Tårer ikke skrive noen tanker om hva jeg håper skjer videre nå, siden det sikkert er noen her som ikke har sett e12s3.

 

Entourage da, hvem ser det? Noen av dressene til Ari (som forøvrig er RÅ) ser faktisk bra ut. Liker også at de har såppass tykke lapels(?) på dressene hans, i motsetning til alt som er å finne nå som er tynt.

Endret av AnewZ
Lenke til kommentar

 

 

SN203216.jpg

 

 

 

Kva kan passe til dette antrekket? Kvite bukseselar? Pleier ikkje å pynte meg så mykje på fest, men er ein del som skal gjere det i morgon, så kva kan eg bruke til dette antrekket? Tenker på slips/vest/sløyfe/bukseselar. Ja, alt mulig.

Endret av Scarn
Lenke til kommentar

 

SN203216.jpg

 

 

 

Kva kan passe til dette antrekket? Kvite bukseselar? Pleier ikkje å pynte meg så mykje på fest, men er ein del som skal gjere det i morgon, så kva kan eg bruke til dette antrekket? Tenker på slips/vest/sløyfe/bukseselar. Ja, alt mulig.

Jeg personlig likte ikke skjorten så godt, vanskelig å finne noe godt tilbehør til den. Du har ikke en litt plainere skjorte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...