Scarn Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Bør eg unngå kvitt slips til dette? Om eg har svart vest òg? Hvitt slips er noe å styre unna uansett skjorte. Hm, kva for eit slips hadde passa då? Evt. sløyfe. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Så du kjøper nye klær hver gang du trener Thrice? Såklart. En student som kun lever på studielån og jobb en gang i blant har null problemer med det Siktet vel mer til at man uansett ikke bruker klær som er flekkete eller lukter svette. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg blir visst kjørt, så slipper å gå, dermed tid til diskusjon.no. Men ja, jeg trener vanligvis i treningstights og en litt løs t-skjorte, orker ikke tenke på å holde inn magen når jeg trener. Synes det er litt festlig når jentene kommer inn på treningsstudioet i shortser lignende undertøy og treningsbh'r, og småløper på tredemøllen i fem minutter, for så og gå rundt og se på treningsapparatene. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Det er mer irriterende enn morsomt med slike jenter. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Evt gutter. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Stemmer. Skal ikke diskriminere her Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Det morsomste er jo litt eldre menn som skal vise seg fram, bare for å finne ut at nei, du klarte visst ikke 150 i benk:P Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Den mer classy stilen til Chuck i s3 er pen. Men synes han er alt for "glemt" nå, han hopper jo bare inn i episodene for å redde dagen nå. Enig med de som sier at Serena bare er irriterende og dårlig. Blair & Chuck er best. Tårer ikke skrive noen tanker om hva jeg håper skjer videre nå, siden det sikkert er noen her som ikke har sett e12s3. Entourage da, hvem ser det? Noen av dressene til Ari (som forøvrig er RÅ) ser faktisk bra ut. Liker også at de har såppass tykke lapels(?) på dressene hans, i motsetning til alt som er å finne nå som er tynt. Endret 10. desember 2009 av AnewZ Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Heter lapels;) Og jeg er enig i at han har noen pene dresser ja! Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Evt gutter. Enig. Det værste jeg ser er minoritetsungdom (for å bruke et sosialt akseptert ord), i grupper på 8-10 mann, som henger rundt treningsapparatene. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 AnewZ, Jeg liker flesteparten av dressene hans. Og karakteren er helt rå, ja. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Evt gutter. Enig. Det værste jeg ser er minoritetsungdom (for å bruke et sosialt akseptert ord), i grupper på 8-10 mann, som henger rundt treningsapparatene. Helt enig. Kan ikke huske hvor mange ganger jeg har måtte vente på treningsapparater fordi folk bare henger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Ari har som regel stilig klær ja. Drama er vel motparten. Har aldri sett et bra antrekk på han. Morsom karakter da! Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg skal faktisk bli Ari Gold! Entourage er best. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Kva kan passe til dette antrekket? Kvite bukseselar? Pleier ikkje å pynte meg så mykje på fest, men er ein del som skal gjere det i morgon, så kva kan eg bruke til dette antrekket? Tenker på slips/vest/sløyfe/bukseselar. Ja, alt mulig. Endret 10. desember 2009 av Scarn Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Kva kan passe til dette antrekket? Kvite bukseselar? Pleier ikkje å pynte meg så mykje på fest, men er ein del som skal gjere det i morgon, så kva kan eg bruke til dette antrekket? Tenker på slips/vest/sløyfe/bukseselar. Ja, alt mulig. Jeg personlig likte ikke skjorten så godt, vanskelig å finne noe godt tilbehør til den. Du har ikke en litt plainere skjorte? Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Blir den der eller ei heilt raud. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Likte den ikke speiselt mye. Det virker bare ikke. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Hva med å løsne en knapp og ta en svart v-hals over eller noe ? Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Får sjå kva eg gjer. Kjøper vest i morgon, så får eg sjå kva for ei skjorte eg tar under. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå