Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

CB er ikke oppskrytt, men jeg tror de fleste her undervurderer hvor mye han scorer på fremtoning. De fleste ekstremt bra kledde personene jeg har sett (som er få) er på samme måte. Det gjelder ofte homofile stylister, for eksempel. De har fått mye dritt for sin fremtoning og lært seg å gi faen. Nå er de blant de best kledde i byen, liksom.

Jajaja, enig!

 

SLars1: Da burde du få med deg resten av sesong to og det som hittil har kommet av sesong tre, for det var i slutten av sesong to jeg begynte å virkelig digge han.

Jobber med det :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
CB er ikke oppskrytt, men jeg tror de fleste her undervurderer hvor mye han scorer på fremtoning. De fleste ekstremt bra kledde personene jeg har sett (som er få) er på samme måte. Det gjelder ofte homofile stylister, for eksempel. De har fått mye dritt for sin fremtoning og lært seg å gi faen. Nå er de blant de best kledde i byen, liksom.

 

 

Vel ja, det er jeg enig i. Han klarer som oftest å bære antrekkene som person. Men det betyr ikke at antrekkene i seg selv alltid ser bra ut. Jeg ser på Charles Bass som en inspirasjonskilde i likhet med mye annet fra "runwayen".

Lenke til kommentar
CB er ikke oppskrytt, men jeg tror de fleste her undervurderer hvor mye han scorer på fremtoning. De fleste ekstremt bra kledde personene jeg har sett (som er få) er på samme måte. Det gjelder ofte homofile stylister, for eksempel. De har fått mye dritt for sin fremtoning og lært seg å gi faen. Nå er de blant de best kledde i byen, liksom.

 

 

Vel ja, det er jeg enig i. Han klarer som oftest å bære antrekkene som person. Men det betyr ikke at antrekkene i seg selv alltid ser bra ut. Jeg ser på Charles Bass som en inspirasjonskilde i likhet med mye annet fra "runwayen".

 

Agreed, brotah!

Lenke til kommentar
^x2!

 

Og Charles, det er fortsatt adel i danmark (selv om det bare er en tittel, og ingen privilegier), så jeg hadde fått en tittel dersom jeg fikk dansk statsborgerskap! Har lurt litt på å søke, for det hadde vært kult å kunne kalle seg selv Grev Fredrik:p Haha..

 

Jeg synes Earl er mye kulere! Neida :p Men vi har fortsatt noen privilegier, da.

 

On topic: Noen som har sett den nye kolleksjonen til Thakoon?

 

EDIT: Nå er forsåvidt Greve og Jarl det samme, men hvordan det høres ut! :p

Endret av Charles Bass
Lenke til kommentar
Skjer med at gutta boys her (og ein som kallar seg herre) sitt og ser på Gossip Girl? Ja, dykk ser vel på Sex og singelliv og Lipstick Jungle også då. Femiklatter! :!:

 

Ja, faktisk, men hva har tv-serier med femiklatter å gjøre? Velkommen til 2009, snart 2010, kjære venn. Man er ikke homofil bare fordi man ikke går med joggebukse og helsetrøye hele dagen. Wake up!

Lenke til kommentar
Skjer med at gutta boys her (og ein som kallar seg herre) sitt og ser på Gossip Girl? Ja, dykk ser vel på Sex og singelliv og Lipstick Jungle også då. Femiklatter! :!:

 

 

Det er ment som en spøk. Hva i alle dager har å tulle med adel og herre med feminimitet å gjøre? Ut ifra dine poster angriper du alt og alle, og fremstår som usikker og negativ til alt.

Lenke til kommentar
Gossip Girl er kanskje jenterelatert, men serien er søren meg full av mote og om det da er gutter som interesserer seg for mote så blir det vel ganske logisk?

 

Dessuten er både Sex og Singelliv, samt Lipstick Jungle, fullt av damer som "gutta boys" kan se på. ;)

 

Noen som har skjønt det

Lenke til kommentar

Santsant.

 

“Woah, Archibald! Chuck Bass - wearer of pink, lover of many - does not need nose candy. I’ve got enough self confidence and stamina to outparty a hundred Lindsay Lohans. With that said, hand it over. There’s a certain self-righteous Humphrey I wouldn’t mind seeing all jittery and overstimulated. You know I love a good public humiliation.

 

And tuck in your shirt. You look like a slob.

Lenke til kommentar

Gossip Girl er en serie som vekker fordommer hos mange gutter, men som ofte blir fenget etter en episode. Det var helt tilfeldig at jeg kom over serien selv, og nå elsker jeg intrigene, diskusjonene og konspirasjonene som er å finne i serien. Den er på ingen måte en serie for de homofile eller gråtende guttene, serien er virkelig for alle (gjerne med litt klessmak). Folk som kaller andre som ser på slike serier for homofile tar jeg rett og slett ikke seriøst.

 

Dedliest Catch er virkelig en av de mer interessante seriene som er å finne på dagens fargetv. Jeg har ingen anelse om hva som gjør at en blir hektet på serien, men noe er det for jeg ser alle episodene med fattern hver eneste kveld :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...