Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tenkte på sort eller chestnut i laptop bag. Men siden jeg allerede har det, vil nok en carry on bli prioritert hvis jeg får det inn i budsjettet. Det avhenger av hvor bra skinnet eldes.

 

 

fkm,

Da har vi begge blått blod fra gammelt av. Mine adelige aner er dog lengre tilbake i tid. Man får vite om mye interessant hvis man hyrer en slektsforsker.

Enig ang. skinn. Naturlig "slitt" er kjempepent.

Endret av thrice
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Han får alt til å funke.

 

Fordi han, i motsetning til mange fashiondouches har baller til å bære plagget. For det finnes folk som kler seg bra uten å kunne bære klærne. Ikke for å nevne navn, men de finnes på dette forumet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

CB er ikke oppskrytt, men jeg tror de fleste her undervurderer hvor mye han scorer på fremtoning. De fleste ekstremt bra kledde personene jeg har sett (som er få) er på samme måte. Det gjelder ofte homofile stylister, for eksempel. De har fått mye dritt for sin fremtoning og lært seg å gi faen. Nå er de blant de best kledde i byen, liksom.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
CB er ikke oppskrytt, men jeg tror de fleste her undervurderer hvor mye han scorer på fremtoning. De fleste ekstremt bra kledde personene jeg har sett (som er få) er på samme måte. Det gjelder ofte homofile stylister, for eksempel. De har fått mye dritt for sin fremtoning og lært seg å gi faen. Nå er de blant de best kledde i byen, liksom.

Jajaja, enig!

 

SLars1: Da burde du få med deg resten av sesong to og det som hittil har kommet av sesong tre, for det var i slutten av sesong to jeg begynte å virkelig digge han.

Lenke til kommentar

C. Bass er ikke overrated :) Det er klart at han ikke drar i land noen antrekk, men det finnes ikke en person på denne jord som gjør det! Han klarer seg bedre enn de fleste!

 

Og thrice, jeg er glad i deg også! :love: Forskjellen er at deres aner er skandinaviske, men mine er engelske, og der praktiseres adel enda.

 

Og thrice, jeg poster pic av den nye pea coaten i løpet av dagen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...