Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, jeg har liksom ikke kikka så mye nå i det siste (får ikke lov til det når jeg ikke har penger), så Floyd foreslo jeg mest fordi jeg går forbi hver dag på vei til jobb og dermed har sett litt hva som er der.

 

Ellers pleier jeg å se på forever21.com (temmelig billig, men grei kvalitet og kjolene sitter pent), asos.com og nelly.com.

 

Noe mer spennende har jeg dessverre ikke å by på..

Lenke til kommentar
Tja, jeg har liksom ikke kikka så mye nå i det siste (får ikke lov til det når jeg ikke har penger), så Floyd foreslo jeg mest fordi jeg går forbi hver dag på vei til jobb og dermed har sett litt hva som er der.

 

Ellers pleier jeg å se på forever21.com (temmelig billig, men grei kvalitet og kjolene sitter pent), asos.com og nelly.com.

 

Noe mer spennende har jeg dessverre ikke å by på..

Forever21 har jeg bestilt fra før, men tok en evighet å få det og tipper ikke de er noe særlig raskere nå rundt juletider. Nelly har jeg også sett på, men Asos har jeg helt glemt. Takker!

 

Jeg blir også nektet nett-vindus-shopping når jeg ikke har penger, for det ender alltid med at jeg dropper vinduet, og nettshopper istedet.

Lenke til kommentar

Jeg har begynt å tenke litt på antrekk å gå med på julaften. Da jeg ikke har dress (for liten, får ny til konfen) tenke jeg å kjøre mørke dress sko (spisse) mørk penbukse /chinos og en cardigan m. skjorte og rødt slips.

 

Derfor lurer jeg på hva dere syntes passer best til denne cardigan som jeg rett og slett falt for. Er sort eller marineblå/mørk blå bokse best til følgende cardigan, skjorte, slips og mørke sko?

 

DXL755_71431_99008_72_0328.jpg

Lenke til kommentar

Har du sett den irl? Jeg har den cardiganen selv, og jeg har aldri brukt den. Grunnen er at fargen er helt annerledes enn jeg trodde (Bestilte fra nett), og den passer rett og slett ikke til noenting. Jeg ville i hvert fall ikke ha brukt den på juleaften, da ville jeg heller ha gått for en tynnere, sort cardigan eller v-hals-genser.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Fredrik: Svart penbukse er relativt basic, så man kan vel ikke gjøre de store feilene. Hva med grå v-hals/cardigan med skjorte og slips? Skal du kle deg til noe spesielt?

Lenke til kommentar

Du husker nok rett, du har sikkert bare fortrengt skammen. Slips må til.

 

Svart penbukse matches med svarte pensko, en nystrøken og sammenkneppet skjorte (farge velger du selv, så lenge det ikke er en stygg farge), slips, vest (sort) og dressjakke/blazer (any color you like, as long as it's black..). Mansjettknapper, slipsnål/klemme/bar, lommetørkle i brystlommen. Vannkjemmet hår.

Lenke til kommentar
Tja, jeg ville kanskje prøvd med sort cardigan, hvit skjorte og rødt slips eller sløyfe. Regner med at du tenker å bruke det i julen?

 

Nja, blir nok brukt i jula også ja. Men er ikke bare begrenset til det. Er vel for de gangene jeg vil unngå jeans og genser etc, men ikke ta steget til dress. Så vil ikke gjøre meg for avhengig av slips/sløyfe heller egentlig.

 

Men cardigan med skjorte er vel rimelig safe. Men kan det ikke bli litt vel svart med svart bukse og genser? Hmm.

 

 

Fredrik: Svart penbukse er relativt basic, så man kan vel ikke gjøre de store feilene. Hva med grå v-hals/cardigan med skjorte og slips? Skal du kle deg til noe spesielt?

 

Er ikke til noe spesielt egentlig. :p

 

Testet med grå v-hals med hvit skjorte. Fungerer greit tror jeg. Blir bare litt usikker.

Lenke til kommentar
Jeg må bare si at karakteren Chuck Bass i Gossip Girl har en helt fantastisk stil.

.

.

.

Han får alt til å funke.

 

Jeg må le av at Chuck-feberen fortsatt herjer. Herregud, han ser jo helt idiotisk ut i minst halvparten av antrekkene sine. At ikke folk har skjønt det enda... Han er jo ikke akkurat the latest news anymore.

 

Kan si meg enig i at det øverste antrekket funker. Smokingen er jo selvfølgelig grei, og bildet med rød bukse og brun jakke er jo heller ikke så verst. Resten ser jo rett og slett ikke pent ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...