fkm Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Sjønner ikke helt problemet med at du bare går litt rundt og ser selv. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Sjønner ikke helt problemet med at du bare går litt rundt og ser selv. Selvfølgelig har jeg da gjort det..? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Noe av det verste jeg vet er kjoler som detter ned fra puppa som den der gjorde Det er egentlig bare synd og jeg synes det ødelegger formene. Endret 8. desember 2009 av multisync Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Noe av det verste jeg vet er kjoler som detter ned fra puppa som den der gjorde Det er egentlig bare synd og jeg synes det ødelegger formene. Virkelig? Åh, som jente som hater magen og hoftene mine er jeg totalt avhengig av slike kjoler og tunikaer. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Klarer ikke å like det, men skjønner tanken bak det. Jeg synes det blir for formløst, det er bedre å vise litt former enn å bare dekke over det du ikke liker. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Skriv en huskelapp eller noe, er så dårlig aktivitete i bildetråden for øyeblikket For din skyld pus : ) Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Hva er det passende antrekket til en "nissefest"? Trenger ikke å nevne nissekostyme! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Strikkegenser og nikkers? Altså mer som den norske nissen. (troll) Litt mer originalt enn rødt og hvitt. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Her må en altså gå etter norske tradisjoner og gå for mest mulig tradisjon og rødt? Blir vel røde Chinos som er brettet opp, bestefars hvite skisstrømper og lusekofte da... Endret 8. desember 2009 av FVL Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Skriv en huskelapp eller noe, er så dårlig aktivitete i bildetråden for øyeblikket For din skyld pus : ) Look at you, you beautiful bastard, you suited up! Ja, jeg vet det bare er en Blazer. Endret 8. desember 2009 av AnewZ Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 It was a blazer! Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Klarer ikke å like det, men skjønner tanken bak det. Jeg synes det blir for formløst, det er bedre å vise litt former enn å bare dekke over det du ikke liker. Njaa, joda, jeg går jo i tettsittende også. Men på nyttårsaften blir det alltid en god middag først, og da er det deilig å slippe å holde inn magen resten av kvelden/natten/morgenen. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Trenger litt hjelp, da matching ikke er min sterke side. Blir nok noen fester i romjulen og det begynder å bli litt tynt i garderoben. Må ha noe som er pent, men ikke dress. Har sett meg lei vest, og tenkte å gå i følgende: Topp: Mørk blå cardigan med hvit skjorte under + slips (tenker en mørkere rødfarge, men tar i mot tips) Bunn: Beige dressbukse og sorte dressko. Fungerer dette eller er sammensetningen helt feil? Må også ha en jakke av et slag. Tips til farge? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Digger ikke helt fargekombinasjonen. Hva med: Beige chinos, semskete, brune desertboots og en blå skjorte? Eller: Sorte sko, grå bommullsbukser hvit eller sort skjorte og en v-hals. Til jakke ville jeg valgt en fin stoff-jakke i ull, cashmere og et skjerf. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Synes det der høres bra ut jeg. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Synes det der høres bra ut jeg. Mitt oprinnelige forslag eller thrice sine? @Thrice: Forslag 1 utelukker jeg da jeg nettop har kjøpt sorte dressboots, og kan ikke koste på meg flere. Forslag 2 høres bedre ut, der har jeg mye av det fra før. Hvilken farge på V-hals? Syntes altid det er vanskelig å velge genser til lyse bukser. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Synes det der høres bra ut jeg. Mitt oprinnelige forslag eller thrice sine? @Thrice: Forslag 1 utelukker jeg da jeg nettop har kjøpt sorte dressboots, og kan ikke koste på meg flere. Forslag 2 høres bedre ut, der har jeg mye av det fra før. Hvilken farge på V-hals? Syntes altid det er vanskelig å velge genser til lyse bukser. En sort v-hals kan brukes til omtrent hva som helst, bortsett fra blått. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Synes det der høres bra ut jeg. Mitt oprinnelige forslag eller thrice sine? @Thrice: Forslag 1 utelukker jeg da jeg nettop har kjøpt sorte dressboots, og kan ikke koste på meg flere. Forslag 2 høres bedre ut, der har jeg mye av det fra før. Hvilken farge på V-hals? Syntes altid det er vanskelig å velge genser til lyse bukser. Ditt forslag. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Svart "penbukse". Hva ville dere matchet med? Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 @Pinup: Jeg må bare beklage, men jeg var så utkjørt etter jobb i dag at jeg ikke orket å kikke rundt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå