Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Sløyfe er "stivere" enn slips fordi det er så mange tards (pardon my French) som tror at slips = velkledd. I min verden er slips kombinert med følgende ekkelt: ALT med crew neck Skjorter med skulderklaffer Skjorter med tacky mønster (drage f.eks.) Innenfor skjorten (det var kanskje kult en gang, men ikke i min verden) Som belte Dessuten er tykke (altså brede) slips kun pent til riktig type dress. Konverterer til sløyfe jeg. Helt til de ødelegger den også. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Helt til de ødelegger den også? Du kan jo bare gå med den riktig du, så ser det bra ut på deg hvertfall. Er også enig med alle punktene dine. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Med ødelegge mener jeg bruke opp på feil måte. Altså, jeg går fortsatt med slips, men det irriterer meg desto mer med folk som "bruker det opp på feil måte" helt til det ikke er "kult nok" lengre, før de går over til neste "mote". Voldtekt av tidløsheten. Skal ikke si at jeg kler meg særlig stivt, men jeg prøver i det minste å vise litt respekt for plaggene. Dette gjelder gjerne disse som brukte hettegenser under blazeren kombinert med syrevaskede jeans og Lacoste-sko de fortsatt bruker. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg så noe interessant i byn her om dagen: dobbel hettegenser! Det vil si at han gikk med en hettegenser over en annen hettegenser... Er dette noe nytt eller bare en som var bevisstløs i det han gikk ut døren? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg har en "hettejakke". Akkurat som en hettegenser, men jakke. Bruker gjerne denne utenpå en genser for å holde varmen. Men så er ikke jeg moteslave heller. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Godkveld godtfolk, reiser til New York onsdag. Så trenger litt råd for hva jeg skal se etter. Er svak for Banana Republic og American Eagle. Går med fine klær til vanlig, altså pene bukser, skjorter, v-gensere og slikt til vanlig. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Kommer litt an på hvilken prisklasse du ønsker å legge deg i. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Ralph Lauren er vell obligatoriskt. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Ja, tenkte å sjekke ut det. Spesielt dama er glad i det merket. Men det er nok i det høyeste prisklasse for meg. Går nok ikke over det. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Ralph Lauren Polo er ikke spesielt dyrt. Det er værre med black og purple label. Du kan ta en titt på de amerikanske prisene - http://www.ralphlauren.com/shop/index.jsp?...p;ab=global_men Endret 6. desember 2009 av thrice Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Ja, tenkte å sjekke ut det. Spesielt dama er glad i det merket. Men det er nok i det høyeste prisklasse for meg. Går nok ikke over det. I USA får du skjorter/piquer fra PRL til rundt 50USD på outlets/salg Så det er ikke dyrt i det hele! Trenger du tips til outlet må du ikke nøle med å spørre. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Trengte en ny vinterjakke, og endte opp med denne fra Hugo Boss. Enkel og grei, og den virket mer enn varm nok i tillegg. (Beklager tysk side, men fant den ikke på UK-siden..) Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Ligger også et par outlet rundt New York, krever buss/tog/bil, men en kompis var på et av de etter tips fra meg, han var veldig fornøyd. Det var Woodbury; http://www.premiumoutlets.com/outlets/outlet.asp?id=7 Har mange designermerker, og mange billigere merker også, finnes noe for enhver smak. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg har en "hettejakke". Akkurat som en hettegenser, men jakke. Bruker gjerne denne utenpå en genser for å holde varmen. Men så er ikke jeg moteslave heller. Nei, jeg tror ikke det var en "hettejakke", så virkelig ut som to "like" (altså ikke mønster, farge osv, men form). Rare greier. Og til USA-handleren: PRL er billig i USA. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Amerikanske merker er naturlig nok billig i USA. Styr for all del unna europeiske klesmerker da disse er en del dyrere enn her hjemme. PRL, Calvin Klein, Donna Karan etc er svært billig over dammen. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Burberry er f.eks mye billigere i statene enn hva det er i EU. Så det du sier der er ikke sant. "Alt" av klær er billigere i statene nå pga. den lave kursen. Endret 6. desember 2009 av AnewZ Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Burberry er billigere i USA enn i USA? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Ja har en Donna Karan bukse fra USA. Og ja europeiske merker kan være dyrere, f.eks Diesel. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg tviler meget sterkt på at en diesel bukse koster 200USD i statetene nå, og man får de uansett på outlets over alt til halve prisen. *Google litt* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå