Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Sløyfe er "stivere" enn slips fordi det er så mange tards (pardon my French) som tror at slips = velkledd. I min verden er slips kombinert med følgende ekkelt:

 

ALT med crew neck

Skjorter med skulderklaffer

Skjorter med tacky mønster (drage f.eks.)

Innenfor skjorten (det var kanskje kult en gang, men ikke i min verden)

Som belte

 

Dessuten er tykke (altså brede) slips kun pent til riktig type dress.

 

Konverterer til sløyfe jeg. Helt til de ødelegger den også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Med ødelegge mener jeg bruke opp på feil måte. Altså, jeg går fortsatt med slips, men det irriterer meg desto mer med folk som "bruker det opp på feil måte" helt til det ikke er "kult nok" lengre, før de går over til neste "mote". Voldtekt av tidløsheten. Skal ikke si at jeg kler meg særlig stivt, men jeg prøver i det minste å vise litt respekt for plaggene.

 

Dette gjelder gjerne disse som brukte hettegenser under blazeren kombinert med syrevaskede jeans og Lacoste-sko de fortsatt bruker.

Lenke til kommentar
Ja, tenkte å sjekke ut det. Spesielt dama er glad i det merket. Men det er nok i det høyeste prisklasse for meg. Går nok ikke over det.

 

I USA får du skjorter/piquer fra PRL til rundt 50USD på outlets/salg ;) Så det er ikke dyrt i det hele! Trenger du tips til outlet må du ikke nøle med å spørre.

Lenke til kommentar
Jeg har en "hettejakke". Akkurat som en hettegenser, men jakke. Bruker gjerne denne utenpå en genser for å holde varmen. Men så er ikke jeg moteslave heller.

 

Nei, jeg tror ikke det var en "hettejakke", så virkelig ut som to "like" (altså ikke mønster, farge osv, men form).

 

Rare greier.

 

Og til USA-handleren: PRL er billig i USA.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...