AnewZ Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Skriv en huskelapp eller noe, er så dårlig aktivitete i bildetråden for øyeblikket Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Må si meg enig med Charles her. Kravatt passer best på eldre! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Synes det er fett, jeg. Gir selve bildet av dressen en ny side. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Ok, kanskje dårlig formulert i farta, det jeg mente var at det gir et bedre syn av dressen generelt. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Vel, du klarte ikke å formulere deg bedre denne gangen... "bedre syn av dressen generelt", hva i alle dager skal det bety? Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Tror det er det helhetlige inntrykket han mener. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 We sorta love these preppy travel and tech accessories designed for laptops, iPhones and whatever else, finished with a serious-studious appeal instead of the usual too-cool-for-school or business-blah offered in the department of laptop accessories. The Ivy League good looks of these Norwegian crafted leather and 100% certified organic Turkish cotton are being exclusively offered by the Obamas' favourite clothing catalog retailer, J. Crew. (via Unplggd) Direktelink Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Veldig pen, Henrik. J.crew har mye fint! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Ikke akkurat mye beskyttelse rundt Macen. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Ikke akkurat mye beskyttelse rundt Macen. Ganske sikker på at det er nok. Trenger to hender for å telle antall ganger eg har mista min MBP 15" fra minst 70cm (spisebord) høgde, og den er fortsatt i tipptopp stand. Er derimot veldig glad i min ECSOTYPE Pressé, virker også for å ha plass til litt meir enn denne fra J.Crew. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Unibody ser ut til å være verdt hver eneste krone. Men regner med du får noen merker osv? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Ganske sikker på at det er nok. Trenger to hender for å telle antall ganger eg har mista min MBP 15" fra minst 70cm (spisebord) høgde, og den er fortsatt i tipptopp stand. Er derimot veldig glad i min ECSOTYPE Pressé, virker også for å ha plass til litt meir enn denne fra J.Crew. Den baggen hadde jeg glemt. Kan vi få noen bilder med dagligdagse ting oppi? Type pc, notatblokk, bøker og slikt? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Hva kan man bruke under en slik (bilde), om man synes slips blir litt stivt? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Sløyfe? Eller knepp opp et par knapper. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Er det bare meg, eller er sløyfe "stivere" enn slips? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Ja, synes jeg og. Tenkte til skole. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) T-skjorte med v-hals eller droppe slipset og kneppe opp et par knapper på skjorten. Endret 5. desember 2009 av Atald Lenke til kommentar
master air Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg syns ofte sløyfe blir stivere enn slips, men jeg syns ofte også at sløyfe skriker litt mer "se på meg jeg er anderledes"-holdning. Dette gjelder selvfølgelig ikke hvis man sløyfen er ett passende tillegg til resten av klærene. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Er det bare meg, eller er sløyfe "stivere" enn slips? Joda, i visse tilfeller kan jeg si meg enig. Men har du en artig farget sløyfe syns jeg det blir mindre stivt. Det blir liksom et "gøyalt" innslag syns jeg. I mangel på bedre ord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå