Kavinsky Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Fail. En skal ikke få en slik karakter av å kle seg pent og spille skuespill. Slikt står til en svak svak toer hos meg. Er det derimot snakk om at man vipper på karakterer som befinner seg over det er det slike ting som kan trekke opp. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Som alle lærerene mine på VGS sa, det hjelper å kle seg pent, men tar man på seg dress vil 9 av 10 sensorer se på deg som en smisker. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Altså, nå passet det til oppgaven som vi forberedte 48 timer på forhånd at vi kunne bruke det, samtidig som læreren anbefalte det. Er ikke sikker jeg hadde brukt dress på enhver eksamen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Dress på eksamen er jo et must. Har hatt det på alle muntlige eksamener hittils og kun 5`ere og 6`ere. Riktignok vet jeg ikke om det har noen sammenheng Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Norsk grunnskole er til å le av uansett, så om det har noen sammenheng eller ei, bryr vel de fleste midt inni granskauen. Erfaringsmessig kan jeg vel si at det ikke er vanskelig å få 5 eller 6. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Grunnlaget for ein eksamenskarakter på VGS er tredelt: 40% fagkunnskap 50% smisk/sjarm 10% sensor sitt humør på eksamensdagen Men dress? Hadde eg vore sensor hadde eg gitt kandidaten stryk eine og åleine på bakgrunn av dette. Når ein kjem på universitet/høgskule er grunnlaget todelt, ettersom ein kun er eit kandidatnummer for sensor: 80% fagkunnskap 20% sensor sitt humør (kan avhenge av om du er øverst eller nederst i bunken) Endret 3. desember 2009 av Frigata Lenke til kommentar
GLN Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Da ble det hvit skjorte, slips og grå slipover vest til litt penere bruk idag. Takk for tipsene og responsen på spørsmålet. Men hvordan sprite opp en vanlig dress stil? Tenkte til et ball og jul å ha dress, men synes hvit skjorte, slips og dress blir litt kjedelig. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Rød sløyfe er alltid kult, matchende mansjettknapper og klokke spriter også opp dressen. Tørkle i brystlomma. Evt. silkesjal i halsen istedenfor slips/sløyfe? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Ascot blir litt for "casual" for ball. Rød sløyfe kan funke, men kan også bli litt too much. Dobbelmansjettskjorte med mansjett og klokke funker fint. Bruk heller pengene for å ta med dressen til en skredder, i stede for å bruke pengene på tilbehør, om du ikke har vært innom en. Lenke til kommentar
Destu Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Rød sløyfe er alltid kult, matchende mansjettknapper og klokke spriter også opp dressen. Tørkle i brystlomma. Evt. silkesjal i halsen istedenfor slips/sløyfe? Silkesjal er nice! Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Rød sløyfe er alltid kult, matchende mansjettknapper og klokke spriter også opp dressen. Tørkle i brystlomma. Evt. silkesjal i halsen istedenfor slips/sløyfe? Silkesjal er nice! Hvis det er sånn du tenker på, så heter det day cravat. Og det er fett som faen! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Men det er ikke noe en 18-åring +- går med, spør du meg. Det er reservert til pensjonister i Frankrike og Italia. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Hva med C.Bass? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 C.Bass overdriver. Det er vel og bra for inspirasjon, men utover det kan det fort bli mye for den gjennomsnittelige tenåring. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Bass har vidt meg bekjent ikke brukt Cravat i hele sessong 3. Men ble mye av det i s 1&2 (spesielt sessong 1, men da gikk det også i popped collars). Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 For meg virker det bare ikke, selv ikke på Chuck. Det er fordi jeg har vokst opp med en bestefar som har brukt det, så for meg, er det for gamlinger. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg liker Cravat jeg, synes det er greit om jeg ikke skal ha det altfor stivt ut på byen. Blir til at jeg kjører det ute i morra. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 ^ Blir det bilde i pic threaden da eller? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Om jeg husker det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå