Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så hvorfor vurderer du det når selv føler det blir veldig overkill?

 

Rett og slett fordi jeg kan og vil som den eneste av guttene med gjennomført stil på skolen... :D

 

Og fordi det rett og slett er ett penere antrekk enn flesteparten på skolen min hadde hatt på seg på nyttårsaften... :roll:

Endret av Hvorre™
Lenke til kommentar
Så hvorfor vurderer du det når selv føler det blir veldig overkill?

 

Rett og slett fordi jeg kan og vil som den eneste av guttene med gjennomført stil på skolen... :D

 

Og fordi det rett og slett er ett penere antrekk enn flesteparten på skolen min hadde hatt på seg på nyttårsaften... :roll:

Det er en på den VGSen jeg går på som går med blazer, vest og andre "penere plagg" på skolen, ja, avogtil dress. På begivenheter hvor alle er ekstra pyntet har han de samme klærne, blir litt kjedelig syns nå jeg da. Virker som om at aldri er "ekstra pyntet" hvis du skjønner hva jeg mener :) Men for all del, veldig bra med folk som prøver å skille seg litt ut klesmessig på skolen!

Lenke til kommentar
Han er fortsatt maksimum atten år, og skal ikke gå kledd som en forretningsmann før han i det hele tatt har fått generell studiekompetanse. Det ser dumt ut..

 

Jeg synes nå det ser dumt ut med lærere på videregående som kler seg som forretningsmen også... De er lærere

Lenke til kommentar
Jeg synes nå det ser dumt ut med lærere på videregående som kler seg som forretningsmen også... De er lærere

 

 

Det er synd at læryrket er et lavstatsyrke. Det er tross alt de som viderefører kunnskap til neste generasjon. For min del kunne man stilt krav til klesstil på både elever og lærere på skoler rundt om i landet. Samtidig som man hadde økt akademiske krav og lønn hos lærerne. Men det er en annen diskusjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...