Matsemann Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Acne var et smart valg av navn... Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Så hvorfor vurderer du det når selv føler det blir veldig overkill? Rett og slett fordi jeg kan og vil som den eneste av guttene med gjennomført stil på skolen... Og fordi det rett og slett er ett penere antrekk enn flesteparten på skolen min hadde hatt på seg på nyttårsaften... Endret 1. desember 2009 av Hvorre™ Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Ambition to Create Novel Expressions. For alle som har stusset over navnet. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hmm, da må jeg altså innom Pepper i Bergen. Noen som har vært der? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Ja. Ellers kan det òg vere greit å stikke inom Acne Studio som ligg vegg i vegg. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Filippa K som ligger enda litt lenger opp i gaten mot Torgallmenningen anbefales også! Lenke til kommentar
SML Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Så hvorfor vurderer du det når selv føler det blir veldig overkill? Rett og slett fordi jeg kan og vil som den eneste av guttene med gjennomført stil på skolen... Og fordi det rett og slett er ett penere antrekk enn flesteparten på skolen min hadde hatt på seg på nyttårsaften... Det er en på den VGSen jeg går på som går med blazer, vest og andre "penere plagg" på skolen, ja, avogtil dress. På begivenheter hvor alle er ekstra pyntet har han de samme klærne, blir litt kjedelig syns nå jeg da. Virker som om at aldri er "ekstra pyntet" hvis du skjønner hva jeg mener Men for all del, veldig bra med folk som prøver å skille seg litt ut klesmessig på skolen! Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Det er en på den VGSen jeg går på som går med blazer, vest og andre "penere plagg" på skolen, ja, avogtil dress. LOL. Det er ikke skoleplagg hos normale mennesker på VGS. Endret 1. desember 2009 av Kavinsky Lenke til kommentar
Destu Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Synes det blir litt drøyt med blazer på skolen. Vil du ha noe pent, så synes jeg du skal holde deg til v-halser og cardiganer med skjorte under. Å skille seg ut er bra det, men blazer på skolen er litt å ta i etter min mening Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Dress eller blazer på VGS = fail Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Agreed! Det gjør man bare ikke. Selv ikke dumme lærere Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Tror dere det er mulig tollvesenet er ekstra forsiktige, og bruker lengre tid enn vanlig, nå som Obama kommer til Norge? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Skal nok ikke se bortifra at de kikker litt ekstra nøye, men jeg vet ikke. Kan ihvertfall tenke meg det, håper egentlig at de gjør det. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Bestilte den nye pea coaten 19.november, har ikke fått den enda. Den skulle bare sendes fra Spania. Lenke til kommentar
SML Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Det er en på den VGSen jeg går på som går med blazer, vest og andre "penere plagg" på skolen, ja, avogtil dress. LOL. Det er ikke skoleplagg hos normale mennesker på VGS. Ikke akkurat det han er nei Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Har samme typen på min skole. Dog kler han stilen, så det funker litt. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Han er fortsatt maksimum atten år, og skal ikke gå kledd som en forretningsmann før han i det hele tatt har fått generell studiekompetanse. Det ser dumt ut.. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Han er fortsatt maksimum atten år, og skal ikke gå kledd som en forretningsmann før han i det hele tatt har fått generell studiekompetanse. Det ser dumt ut.. Jeg synes nå det ser dumt ut med lærere på videregående som kler seg som forretningsmen også... De er lærere Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg synes nå det ser dumt ut med lærere på videregående som kler seg som forretningsmen også... De er lærere Det er synd at læryrket er et lavstatsyrke. Det er tross alt de som viderefører kunnskap til neste generasjon. For min del kunne man stilt krav til klesstil på både elever og lærere på skoler rundt om i landet. Samtidig som man hadde økt akademiske krav og lønn hos lærerne. Men det er en annen diskusjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå