Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Lettere å ta på seg skoa for degenererte pappagutter veit du.

Og for denne slengbemerkningen ble Den Røde Tsar gjenstand for moderators blinde rettferdighet. Minner om reglene for denne tråden som er laget i samråd med moderator:

 

Det er greit å ikke like andres klær eller produkter. Imidlertid har alle brukere krav på respekt. Ha dette i bakhodet når du poster.

(Min uthevning.)

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg legger også ut alt selv, ja rart det der gitt folk har en tendes til å komme med slike påstander som "pappagutt" Har jobbet meg opp på en profit på ca 40k i sommer, etter det kommer aksje avkastninger. Så dette jobber jeg får selv. No job no future!

Endret av chris
Lenke til kommentar
Husker du tilfeldigvis prisen på den PiRANhA? Jeg har bare to messenger-bags nå, en fra LV og en fra Unge Høyre, det hadde ikke skadet å ha litt mer å variere i, i og med at den sistnevnte ikke akkurat er i daglig bruk.

Den jeg så på (12" størrelse) kostet 7.000.

Har en mørk LV bag, hvor jeg får plass til en "15 i. Den er hardtop, så jeg er keen på den mørke Gucci fordi den var litt softere. Så du hva den store kostet?

Lenke til kommentar
Husker du tilfeldigvis prisen på den PiRANhA? Jeg har bare to messenger-bags nå, en fra LV og en fra Unge Høyre, det hadde ikke skadet å ha litt mer å variere i, i og med at den sistnevnte ikke akkurat er i daglig bruk.

Den jeg så på (12" størrelse) kostet 7.000.

Har en mørk LV bag, hvor jeg får plass til en "15 i. Den er hardtop, så jeg er keen på den mørke Gucci fordi den var litt softere. Så du hva den store kostet?

Jeg så ikke det, dessverre. Men den bør vel ikke koste så mye mer vil jeg tro.

Lenke til kommentar
hvordan er prisnivået på Gucci klær/sko?

 

edit: kom gjærne med eksempler =)

Kommer jo egentlig *helt* an på hva du er ute etter. Skoene ligger vel på rundt 2.300 og oppover mens klær varierer voldsomt. Buksene ligger vel på tja, fra en 2.500 og oppover. Gensere derimot pleier å være noe dyrere, gjerne rundt 3-4-5 tusen for ull/cashmere - dersom du skal ha noe mer "ekstremt" (typisk store ekstravagante gensere) må du nok opp en del i pris. Jakker o.l. er dyrt, rundt 10.000 for en ytterjakke må du vel regne med. Lommebøker ligger på ca. 1.000 og oppover, iPod bærevesker (:love:) koster rundt 1.500 mens vanlige bagger/messenger bags koster alt fra 5-6 tusen og oppover.

Lenke til kommentar
hvordan er prisnivået på Gucci klær/sko?

 

edit: kom gjærne med eksempler =)

Kommer jo egentlig *helt* an på hva du er ute etter. Skoene ligger vel på rundt 2.300 og oppover mens klær varierer voldsomt. Buksene ligger vel på tja, fra en 2.500 og oppover. Gensere derimot pleier å være noe dyrere, gjerne rundt 3-4-5 tusen for ull/cashmere - dersom du skal ha noe mer "ekstremt" (typisk store ekstravagante gensere) må du nok opp en del i pris. Jakker o.l. er dyrt, rundt 10.000 for en ytterjakke må du vel regne med. Lommebøker ligger på ca. 1.000 og oppover, iPod bærevesker (:love:) koster rundt 1.500 mens vanlige bagger/messenger bags koster alt fra 5-6 tusen og oppover.

Ikke for å være frekk eller noe, men hva jobber du som? Du må i hvert fall ha fet lønn :p

Lenke til kommentar
hvordan er prisnivået på Gucci klær/sko?

 

edit: kom gjærne med eksempler =)

Kommer jo egentlig *helt* an på hva du er ute etter. Skoene ligger vel på rundt 2.300 og oppover mens klær varierer voldsomt. Buksene ligger vel på tja, fra en 2.500 og oppover. Gensere derimot pleier å være noe dyrere, gjerne rundt 3-4-5 tusen for ull/cashmere - dersom du skal ha noe mer "ekstremt" (typisk store ekstravagante gensere) må du nok opp en del i pris. Jakker o.l. er dyrt, rundt 10.000 for en ytterjakke må du vel regne med. Lommebøker ligger på ca. 1.000 og oppover, iPod bærevesker (:love:) koster rundt 1.500 mens vanlige bagger/messenger bags koster alt fra 5-6 tusen og oppover.

Ikke for å være frekk eller noe, men hva jobber du som? Du må i hvert fall ha fet lønn :p

Han sender ut spam-meldinger for Schibsted Mobile.. :p

 

Neida, Piranha skal ha respekt for jobbingen sin, og derfor gidder jeg ikke disse at han bruker mye penger, men 7000 for en bag..? Damn, det er jo det det koster for hovedservice samt bytte av mye div stæsj på bilen min det.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...