Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Vel, for det første ville jeg droppet vest og skjorte hvis du ikke skal ha dressjakke over. Det kan funke, men i de fleste tilfeller endre man opp med å se ut som en parodi på en mobilabonnementselger fra Jessheim.

 

Er faktisk så spent på hvordan din kreative slakt vil være av mitt siste antrekk, så kommenter det :)

 

Hvorre: Han sier jo at det ikke er pent uten dressjakke, noe som sier ganske klart at da går man med dress. Uten dressjakke er det ikke dress, så er jo ett fett om det er penbukse eller dongeri. Er også 99,9% sikker på at han snakker om the real deal, altså ikke noe tee.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er faktisk så spent på hvordan din kreative slakt vil være av mitt siste antrekk, så kommenter det :)

Typisk utlending stil på utesteder. Jeg har ikke kjørt skjorte og vest på over et år, siden det har blitt altfor casual og harry. Dessuten så synes jeg du burde kjøre en annen slipsknute til det antrekket og vingene nærmere.

Lenke til kommentar

Thrice: Neida, det er bare det som kommer opp først i hodet mitt når jeg tenker harry:P

 

Vestgjengen: Leser dere posten min ordentlig ser dere nok at jeg skriver "det kan funke". Men personlig syns jeg sjelden det gjør det. Og jeg snakker om alle kombinasjoner der vest brukes uten noe over, uansett om det er snakk om t-trøye, skjorte, jeans eller dressbukse. Vest under dressjakke funker derimot som regel greit.

 

1 stk. slakt coming up.

Lenke til kommentar
Her har jeg kun en ting å si, og det er kjøp noe som passer ansiktsformen din, ikke hva som nødvendigvis er inn. Det kommer til å se dumt ut hvis brillene ikke gjør det. De som kan hjelpe deg med dette er de som jobber på brillebutikker. Du kan se på briller der og kjøpe de på f. eks Otticanet.

 

Støtter denne. Jeg gjorde selv det samme.. gikk i butikk, fant solbriller som passet ansiktet mitt (spør betjeningen!) og kjøpte de på Otticanet for en ca 1000 kroner mindre. (og det er medregnet moms)

 

Men hvis vest & skjorte er forholdsvis teit (uten dressjakke over), hva går folket med på byn?

 

Selv er jeg fan av piquéeskjorter, "ryddige" jeans og noen pene sko. Jeg er ikke så veldig skjortetype, men av og til blir det det også.

 

Skal sies at jeg ikke er så mye på fancy steder akkurat, men det varierer fra nattklubb til "pub"-type sted.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Men hvis vest & skjorte er forholdsvis teit (uten dressjakke over), hva går folket med på byn?

 

Selv er jeg fan av piquéeskjorter, "ryddige" jeans og noen pene sko. Jeg er ikke så veldig skjortetype, men av og til blir det det også.

 

Skal sies at jeg ikke er så mye på fancy steder akkurat, men det varierer fra nattklubb til "pub"-type sted.

Har ingen vest jeg bruker selv, men jeg synes det er pent jeg hvert fall. Selv om man ikke har hel dress til.

Synes ikke noe særlig om pique når det ikke er sommer for å være ærlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...