Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, sånn jevnt over ligger prisnivået på Follestad høyere enn Match, men samtidig har de en del rimeligere klær også. Du har nok rett i at de ikke er det man vil kalle ordinære, men samtidig kan de ikke kalles veldig eksklusive. Man kan vel beskrive dem som en slags mellomting mellom ordinært og ekslusivt.

 

Uansett hadde det veldig lite med poenget i posten og gjøre, så ikke heng deg opp i det for mye:)

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Noen som vet hva som gjelder i solbriller for tiden? skal til sydligere strøk både i februar og mars og vil vite hva slags solbriller som gjelder. Ikke noe tacky Ed Hardy greier. nå har jeg et par wayfarer fra Ray Ban. Disse fungerer greit men har lyst på noe som har litt "edge" på en måte. Er så mange som har det.

 

Så basically. Vil ha noe klassisk og pent, det trenger ikke koste 4000kr. Det skal ikke være harry logoflash.

 

Hit me.

Lenke til kommentar

Her har jeg kun en ting å si, og det er kjøp noe som passer ansiktsformen din, ikke hva som nødvendigvis er inn. Det kommer til å se dumt ut hvis brillene ikke gjør det. De som kan hjelpe deg med dette er de som jobber på brillebutikker. Du kan se på briller der og kjøpe de på f. eks Otticanet.

Lenke til kommentar

Nå trenger jeg litt hjelp fra de som er litt mer inni mote miljøet enn meg.

 

Skal ha nytt litt stilfult antrekk for litt finere anledninger. Tenkte på noe som skjorte+vest, eller t-skjorte+cardigan, gjerne litt classic som svart/hvit/grå. Prisen bør ikke havne over 2000,- Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar

Noe ala fester med dresscode(ikke bare hettegenser og jeans), selskap, kanskje nyttårsfest. Har også et litt uformeldt ball i bakhodet jeg kanskje skal på, der jeg vil ha noe annet enn dress. Jeg så noen hadde linket til en svart H&J cardigan med skjorte og tynt slips litt lengre bak i tråden. Det så interessant ut, men jeg aner ikke hvor jeg skal lete når det gjelder nettbutikker, helst i Norge.

Er bare overdel jeg er ute etter nå, ikke bukse og sko.

Endret av Pirja
Lenke til kommentar

Vel, for det første ville jeg droppet vest og skjorte hvis du ikke skal ha dressjakke over. Det kan funke, men i de fleste tilfeller endre man opp med å se ut som en parodi på en mobilabonnementselger fra Jessheim.

 

Cardigan, slips og skjorte, eller cardigan og t-skjorte er en bedre idé. H&J-cardiganen er pen, men så vidt jeg husker ligger prisen på 2000 eller 2500, så da ryker budsjettet ditt. Jeg har den ikke selv, men Charles på forumet har den, og er veldig fornøyd. Cardigans får du i så og si alle butikker og nettbutikker, så det klarer du nok å finne selv. Jeg ville gått for en hvit skjorte, for da får du brukt den til det meste. Man får aldri for mange hvite skjorter, men har du noen fra før funker f.eks. lyseblå til det aller meste. Jeg har desverre ingen anelse om hvor man får de beste skjortene i den prisklassen du er ute etter.

 

Edit: Glemte helt at det var snakk om finere anledninger. Som bebeluv sier er ikke cardigan og t-trøye optimalt da. Personlig hadde jeg gått for dress.

Endret av fkm
Lenke til kommentar
Vel, for det første ville jeg droppet vest og skjorte hvis du ikke skal ha dressjakke over. Det kan funke, men i de fleste tilfeller endre man opp med å se ut som en parodi på en mobilabonnementselger fra Jessheim.

 

Pardon me, men er det her i forbindelse med dress eller med jeans? :hmm:

Og for den del, snakker vi t-skjorte eller the real deal?

Endret av Hvorre™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...