Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At noen mener at å handle i god tro ikke har noe å si tar feil, i den juridiske verden har god tro prinsippet tvert om mye å si for en saks utfall i flere retter. Man kan for eksempel erverve fast eiendom etter hevd så lenge hevderen har vært i god tro om at han var den rettmessige eier gjennom hele hevdsperioden. Altså han må ha vært uviten og i god tro.

 

Stønn, å dra analogiar frå jussen inn i motetråden... :no: Besides, går ikkje du på 1.studieår elns?

 

On topic: eg treng ein ny frakk (svart) til juletida, til dress og anna formal wear. Gjerne nogenlunde kvalitet til under 3500,-

 

Tips?

Endret av Frigata
Lenke til kommentar

Må si det er smålig paradoks når en admin gir beskjed om at reaksjon på moderering skal gjøres på pm, for så at en bruker svarer og klager over at nivået må bli bedre og flere moderatorer trengs. Ikke overprøv den autoriteten folkens, den er vi avhengig av for å kunne ha et forum. Det håper jeg dere forstår, selv om brukere kan være smått oppgitt over tingens tilstand

 

.Å diskutere moderering og hvordan kategorien skal bli bedre er ikke dette den rette tråd til, fordi vi som jobber med tilretteleggingen vanskelig får det med oss da ;)

 

Derfor har vi laget følgende tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1177756

 

Ta diskusjon der, vi vil følge med og svare/kommentere som best kan!

Lenke til kommentar
On topic: eg treng ein ny frakk (svart) til juletida, til dress og anna formal wear. Gjerne nogenlunde kvalitet til under 3500,-

 

Tips?

 

En kompis av meg kjøpte en fin en fra Tiger på den ene butikken på Kløverhuset. Husker ikke navnet. Ligger til venstre for rulletrappen i et hjørne. Tror den lå på ca den prisen.

Lenke til kommentar
At noen mener at å handle i god tro ikke har noe å si tar feil, i den juridiske verden har god tro prinsippet tvert om mye å si for en saks utfall i flere retter. Man kan for eksempel erverve fast eiendom etter hevd så lenge hevderen har vært i god tro om at han var den rettmessige eier gjennom hele hevdsperioden. Altså han må ha vært uviten og i god tro.

 

Stønn, å dra analogiar frå jussen inn i motetråden... :no: Besides, går ikkje du på 1.studieår elns?

Går 2.avd, altså andre studieår Frigata. Hvorfor ikke bruke jussen sier jeg ihvertfall. Når man har et godt eksempel/forklaring fra jussen, så kan man godt bruke det.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
On topic: eg treng ein ny frakk (svart) til juletida, til dress og anna formal wear. Gjerne nogenlunde kvalitet til under 3500,-

 

Tips?

 

En kompis av meg kjøpte en fin en fra Tiger på den ene butikken på Kløverhuset. Husker ikke navnet. Ligger til venstre for rulletrappen i et hjørne. Tror den lå på ca den prisen.

 

Butikken heter Scabal. Kan finnes på lagunen også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...