fkm Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Sorry, jeg klarte ikke å styre meg:( Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Hva slags merke? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Det er en Burberry-trench. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Jeg kommer med bilder til uken! Lover. Og nei, det er ikke Burberry, selv om jeg tenker på å kjøpe en nå. Det er en pea coat. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Ah, da avslørte du vel bløffen min:P Men du har sittet ved siden av meg på banen:P Får vel hilse på neste gang da! Lenke til kommentar
JeanDietrich Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Får vel hilse på neste gang da! Om du ser en høy, ung kjekking - med merke på buksen i form av Ralph Lauren, så ikke vær i tvil. Det er meg! Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 (endret) At noen mener at å handle i god tro ikke har noe å si tar feil, i den juridiske verden har god tro prinsippet tvert om mye å si for en saks utfall i flere retter. Man kan for eksempel erverve fast eiendom etter hevd så lenge hevderen har vært i god tro om at han var den rettmessige eier gjennom hele hevdsperioden. Altså han må ha vært uviten og i god tro. Stønn, å dra analogiar frå jussen inn i motetråden... Besides, går ikkje du på 1.studieår elns? On topic: eg treng ein ny frakk (svart) til juletida, til dress og anna formal wear. Gjerne nogenlunde kvalitet til under 3500,- Tips? Endret 29. november 2009 av Frigata Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Første jeg tenker er Tiger of Sweden. Vet at de har noe, men sikkert mange andre fullgode alternativer der ute. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Må si det er smålig paradoks når en admin gir beskjed om at reaksjon på moderering skal gjøres på pm, for så at en bruker svarer og klager over at nivået må bli bedre og flere moderatorer trengs. Ikke overprøv den autoriteten folkens, den er vi avhengig av for å kunne ha et forum. Det håper jeg dere forstår, selv om brukere kan være smått oppgitt over tingens tilstand .Å diskutere moderering og hvordan kategorien skal bli bedre er ikke dette den rette tråd til, fordi vi som jobber med tilretteleggingen vanskelig får det med oss da Derfor har vi laget følgende tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1177756 Ta diskusjon der, vi vil følge med og svare/kommentere som best kan! Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 On topic: eg treng ein ny frakk (svart) til juletida, til dress og anna formal wear. Gjerne nogenlunde kvalitet til under 3500,- Tips? En kompis av meg kjøpte en fin en fra Tiger på den ene butikken på Kløverhuset. Husker ikke navnet. Ligger til venstre for rulletrappen i et hjørne. Tror den lå på ca den prisen. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 (endret) At noen mener at å handle i god tro ikke har noe å si tar feil, i den juridiske verden har god tro prinsippet tvert om mye å si for en saks utfall i flere retter. Man kan for eksempel erverve fast eiendom etter hevd så lenge hevderen har vært i god tro om at han var den rettmessige eier gjennom hele hevdsperioden. Altså han må ha vært uviten og i god tro. Stønn, å dra analogiar frå jussen inn i motetråden... Besides, går ikkje du på 1.studieår elns? Går 2.avd, altså andre studieår Frigata. Hvorfor ikke bruke jussen sier jeg ihvertfall. Når man har et godt eksempel/forklaring fra jussen, så kan man godt bruke det. Endret 29. november 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Når vi først var på vei ut av den diskusjonen, hvorfor fortsette? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Nei, det er sant, men følte jeg bare kunne svare tilbake når jeg fikk spørsmål. Carry on... Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 On topic: eg treng ein ny frakk (svart) til juletida, til dress og anna formal wear. Gjerne nogenlunde kvalitet til under 3500,- Tips? En kompis av meg kjøpte en fin en fra Tiger på den ene butikken på Kløverhuset. Husker ikke navnet. Ligger til venstre for rulletrappen i et hjørne. Tror den lå på ca den prisen. Butikken heter Scabal. Kan finnes på lagunen også. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Jeg oppforderer alle som ønsker å påvirke den videre utviklingen av dette sub-forumet til å si noen ord i denne tråden for å opprettholde kvaliteten. Særlig for oss som har vist misnøye med den nåværende situasjonen. Dette er en mulighet til å ta debatten i plenum. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1177756&hl= Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Heihå folk! Noen som vet om butikker i Oslo som selger noe annet enn det jeg kaller dressmann-slips? Slipsene hos dressmann har en tendens til å være veldig store/brede... Jeg vil ha tynnere slips. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Tja, gå i en hvilken som helst velutstyrt herreforretning, så finner du nok det du leter etter. Det kommer selvfølgelig ann på hvor mye penger du vil legge i det. Hvilken prisklasse tenkte du deg? Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Hm.. Jeg har egentlig lite begrep vedr. hva som er lav/høy pris for et slips. Hva med rundt 500 kroner? Takk for svar! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Tja, for 500 har du en del og velge i. Follestad, Match, 4men og andre helt ordinære herreforretninger har vel en del slips i den prisklassen. I tillegg har Prego på Oslo City helt greie slips som ligger rundt 500. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Hm.. Jeg har egentlig lite begrep vedr. hva som er lav/høy pris for et slips. Hva med rundt 500 kroner? Takk for svar! Finn deg et slips du liker og se om du har råd til det. Ikke dropp et slips fordi det var for billig, liksom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå