Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Levende leksikon :thumbup: Det er bra noen fortsatt er oppegående halv tre på morgenen :)

 

Hehe, ferie (aka eksamenstid) har en tendens til å ødelegge døgnrytmen min ganske heftig:P

 

Edit: Man finner vel ikke noe mer unødvendig enn Voss-vann. Det er det samme man får ut av springen, og hvis man MÅ ha flaskevann er da Imsdal til 1/5 av prisen akkurat det samme. DET ER VANN FFS!

Endret av fkm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Driver og lærer meg selv å se løsninger og ikke problemer. Hittil fungerer det glimrende. ;)

 

Siden vi allerede er igang, og dere stort sett er de eneste som prater om noe halvveis interessant nå. Hvordan stiller dere dere til Voss-vann? Hva er egentlig det store? Det er vel mer et symbol enn noe faktisk bra? De fleste man ser med flasken har jo uansett bare fylt den opp med springvann...

 

Eller? :p

 

Voss er oppskrytt, selv om jeg kjøper det selv, fordi det er det vannet de har på SmoothieXchange når jeg er der i Nydalen :)

Lenke til kommentar
Det er helt naturlig å søke andre ting å drive med i eksamenstiden. Ferdig med forelesninger selv, så nå prøver jeg å finne på unnskyldninger for å ikke lese til eksamen. Så idag ommøblerte jeg rommet blant annet.

 

Kjenner til den:P

 

Edit: De selger jo vann i kantina da Charles;)

Endret av fkm
Lenke til kommentar
Turer i stuen er undervurdert... selv har jeg et såpass stort hus at jeg kan mosjonere ved å gå rundt spisebordet! Aldri har det vært enklere å holde seg i form.

 

Glemte å opplyse om at det er snakk om 700kvm. Spisebordet utgjør femti av disse, om ikke mer! Min mor er tjukk...

Troller du eller taler du sannhet Jean?

 

Det var kanskje frekt av meg si at hun var tjukk, for det er faktisk 10 år siden hun byttet fra strl. 42 til 34. Nå er hun faktisk rene timeglasset!

 

Bordet er så stort, ja, men grunnen er ikke at noen familiemedlemmer er tykke - men rett og slett at vi liker å ha litt boltreplass. Det hender nemlig at broren min har hjemmekontor under når han besøker oss, til tross for å ha hele tre rom med PC-er å benytte seg av i annen etasje....

Lenke til kommentar
Det er helt naturlig å søke andre ting å drive med i eksamenstiden. Ferdig med forelesninger selv, så nå prøver jeg å finne på unnskyldninger for å ikke lese til eksamen. Så idag ommøblerte jeg rommet blant annet.

 

Kjenner til den:P

 

Edit: De selger jo vann i kantina da Charles;)

 

Jaja, men jeg pleier alltid å kjøpe smoothie, så tar jeg vann i samme slengen :)

Lenke til kommentar
Hehe, jeg har allerede sett deg et par ganger. Tror jeg hvertfall. Det er nok ikke så mange som har LV-produkter med AH på;) Du har sittet ved siden av meg på t-banen til og med:P

 

Nå blir jeg redd :p

 

Meg derimot, finner dere nok ikke så lett - med tanke på mine syv hundre kvadratmeter. Hehe...

 

Så flott, da! Vi har hytte på 700 kvm. Noe mer du vil skryte av? Vi har forresten 3 hytter, da, hvis du lurte.

 

Vi elsker folk som skryter!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...