AT1S Skrevet 28. november 2009 Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 Tror vi trenger flere enn bare thrice, selv om jeg er sikker på at han kommer til å gjøre en heidundranes jobb Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 28. november 2009 Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 Man kan vel ikke bare søke, de har vel opptak Tror det er mulig å sende en PM til admin og forklare saken. Behøvs ikke, vi har øyene i nakken.. Kommer tilbake til saken innen et par dager. Inntil videre så vennligst hold dere til topicen. Mvh Jarmo Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Man kan vel ikke bare søke, de har vel opptak Tror det er mulig å sende en PM til admin og forklare saken. Behøvs ikke, vi har øyene i nakken.. Kommer tilbake til saken innen et par dager. Inntil videre så vennligst hold dere til topicen. Mvh Jarmo Jarmo er på saken! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Får se om jeg kommer til å angre på dette da Følte jeg trengte en mellomting mellom chinos osv og dressbukse, og la inn en bestilling på denne fra Nelly. Noen som har noen formening eller erfaring? Jeg synes i allefall den så pen ut, om ikke annet. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Så innmari bra ut foran ihvertfall. Hvorfor er det slik at så mange casual skjorter ser ut som et virvar av farger? Synes det er vanskelig å finne en mellomting mellom stivt kledd og slask. Nelly hadde faktisk noen jeg likte, da. Slik som denne og denne. Kommentarer? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Ja, synes det jeg og. Men kanskje litt pussig bak, men det avhenger jo veeeldig på personen da. Jeg likte Selected-skjorta best egentlig. Den runde formen i bunn foran på Human Scales virka litt spesiell. Gjorde at den virket lengre enn den er, eller noe Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Helt til jeg får se fitpit når du får den i posten. Da er det mulig det blir Er vanskelig å kjøpe bukser på nettet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Hehe, vi får se da ^^ Ja, er vanskelig. Men worth a shot. Er det for jævlig så er det heldigvis muligheter for å returnere. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Synes bukser generelt er veldig vanskelig. Men det er vel fordi jeg vet utmerket godt hva jeg ikke vil ha, men vanskeligere å vite hva jeg faktisk vil ha. Og store, macho sykkellår, så klart. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Tja, buksen så forsåvidt helt grei ut, men som Charles sier, det er vanskelig å kjøpe bukser på nettet! I tillegg er det 38 % polyester, noe som ikke er helt ideelt. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Tja, buksen så forsåvidt helt grei ut, men som Charles sier, det er vanskelig å kjøpe bukser på nettet! I tillegg er det 38 % polyester, noe som ikke er helt ideelt. Vi er ikke så glad i polyblend, er vi Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Ja, er egentlig første gang jeg kjøper bukser på nettet. Men tok en sjanse nå. Slik jeg har sett det i det siste, så er det lite spesielt med kroppsformen min, så de fleste bukser passer bra "out of the box", sånn utenom lengde og med mindre de har en latterlig form i rumpepartiet. Men, med det negative i forhold til polyester, tenker du da på at det er kunstig, puster dårlig etc? For jeg har i grunn ikke peiling. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Nei, det er vel kanskje sant. Men tviler på jeg kommer til å irritere meg veldig over det. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Jeg gleder meg til å høre hva du synes. Jeg vet ikke hvordan det er, så det blir spennende Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Tja, buksen så forsåvidt helt grei ut, men som Charles sier, det er vanskelig å kjøpe bukser på nettet! I tillegg er det 38 % polyester, noe som ikke er helt ideelt. Vi er ikke så glad i polyblend, er vi Nei det er vi ikke! Som Charles sier, det er en type plast, ofte laget av gamle flasker osv. Det puster i tillegg dårligere enn ull, og lukt setter seg fort. Naturfiber (ull, bomull, silke osv) ser i tillegg bedre ut. Jeg må påpeke at dette ikke gjelder for alle typer polyester. Kjøper du treningstøy er det som oftest brukt en annen vevsteknikk, som gjør at det har andre egenskaper enn polyester som brukes i blandinger. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Skjønner, jeg får omfavne faktumet at over halvparten er naturstoff da Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Tja, buksen så forsåvidt helt grei ut, men som Charles sier, det er vanskelig å kjøpe bukser på nettet! I tillegg er det 38 % polyester, noe som ikke er helt ideelt. Vi er ikke så glad i polyblend, er vi Nei det er vi ikke! Som Charles sier, det er en type plast, ofte laget av gamle flasker osv. Det puster i tillegg dårligere enn ull, og lukt setter seg fort. Naturfiber (ull, bomull, silke osv) ser i tillegg bedre ut. Jeg må påpeke at dette ikke gjelder for alle typer polyester. Kjøper du treningstøy er det som oftest brukt en annen vevsteknikk, som gjør at det har andre egenskaper enn polyester som brukes i blandinger. Levende leksikon Det er bra noen fortsatt er oppegående halv tre på morgenen Skjønner, jeg får omfavne faktumet at over halvparten er naturstoff da Ja, tenk positivt! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Driver og lærer meg selv å se løsninger og ikke problemer. Hittil fungerer det glimrende. Siden vi allerede er igang, og dere stort sett er de eneste som prater om noe halvveis interessant nå. Hvordan stiller dere dere til Voss-vann? Hva er egentlig det store? Det er vel mer et symbol enn noe faktisk bra? De fleste man ser med flasken har jo uansett bare fylt den opp med springvann... Eller? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Jepp, tr3nd whores. Er ingenting "det store" med Voss vann. Lenke til kommentar
JeanDietrich Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Turer i stuen er undervurdert... selv har jeg et såpass stort hus at jeg kan mosjonere ved å gå rundt spisebordet! Aldri har det vært enklere å holde seg i form. Glemte å opplyse om at det er snakk om 700kvm. Spisebordet utgjør femti av disse, om ikke mer! Min mor er tjukk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå