Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, er egentlig første gang jeg kjøper bukser på nettet. Men tok en sjanse nå. Slik jeg har sett det i det siste, så er det lite spesielt med kroppsformen min, så de fleste bukser passer bra "out of the box", sånn utenom lengde og med mindre de har en latterlig form i rumpepartiet.

 

Men, med det negative i forhold til polyester, tenker du da på at det er kunstig, puster dårlig etc? For jeg har i grunn ikke peiling.

Lenke til kommentar
Tja, buksen så forsåvidt helt grei ut, men som Charles sier, det er vanskelig å kjøpe bukser på nettet! I tillegg er det 38 % polyester, noe som ikke er helt ideelt.

 

Vi er ikke så glad i polyblend, er vi :p

 

Nei det er vi ikke!

 

Som Charles sier, det er en type plast, ofte laget av gamle flasker osv. Det puster i tillegg dårligere enn ull, og lukt setter seg fort. Naturfiber (ull, bomull, silke osv) ser i tillegg bedre ut.

 

Jeg må påpeke at dette ikke gjelder for alle typer polyester. Kjøper du treningstøy er det som oftest brukt en annen vevsteknikk, som gjør at det har andre egenskaper enn polyester som brukes i blandinger.

Lenke til kommentar
Tja, buksen så forsåvidt helt grei ut, men som Charles sier, det er vanskelig å kjøpe bukser på nettet! I tillegg er det 38 % polyester, noe som ikke er helt ideelt.

 

Vi er ikke så glad i polyblend, er vi :p

 

Nei det er vi ikke!

 

Som Charles sier, det er en type plast, ofte laget av gamle flasker osv. Det puster i tillegg dårligere enn ull, og lukt setter seg fort. Naturfiber (ull, bomull, silke osv) ser i tillegg bedre ut.

 

Jeg må påpeke at dette ikke gjelder for alle typer polyester. Kjøper du treningstøy er det som oftest brukt en annen vevsteknikk, som gjør at det har andre egenskaper enn polyester som brukes i blandinger.

 

Levende leksikon :thumbup: Det er bra noen fortsatt er oppegående halv tre på morgenen :)

 

Skjønner, jeg får omfavne faktumet at over halvparten er naturstoff da :p

 

Ja, tenk positivt!

Lenke til kommentar

Driver og lærer meg selv å se løsninger og ikke problemer. Hittil fungerer det glimrende. ;)

 

Siden vi allerede er igang, og dere stort sett er de eneste som prater om noe halvveis interessant nå. Hvordan stiller dere dere til Voss-vann? Hva er egentlig det store? Det er vel mer et symbol enn noe faktisk bra? De fleste man ser med flasken har jo uansett bare fylt den opp med springvann...

 

Eller? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...