Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Nå handler vel ikke denne tråden om deres utbryterforum vel?

 

Og hvis det har blitt så dårlig her, så er jo dere i en posisjon til å gjøre det bedre. Flere av dere er jo de som er mest aktive her, har mest innflytelse på denne delen etc. Er det noen som kan snu trenden, så er det de faste, aktive brukerene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For dere som synes mote-delen på diskusjon.no har blitt lavmål, ta en titt på: moteforumet.com

Nå pleide det å være en gentleman's agreement som sa at man ikke stjeler brukere fra hverandre. Jeg kommer ikke til å poste å moteforumet.com for å skaffe oss brukere, for å si det sånn.

 

Men et forum med tilsammen 68 innlegg totalt kan vel kanskje trenge litt starthjelp. :)

 

Så posten din skal få stå. Vi har råd til det...

 

Reaksjoner tas på PM, ikke i tråden.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

På tross av at jeg kanskje ikke er den mest aktive på denne delen av forumet, har jeg fulgt med på alt som har skjedd her i snart 1 år. Grunnen til at jeg liker diskusjon.no er at det er et forum med en stor mengde underforum, noe som gjør at man har alt man trenger på et nettsted. Dette gjør det lettere å følge med samtidig som det er tidsbesparende, enkelt og greit.

 

Det å starte sitt eget moteforum syntes jeg virker som en dårlig ide, da bare kjernen fra diskusjon.no sitt moteforum vil benytte seg av det, og det vil bli et veldig likt forum bare med mindre innhold.

 

Det å lage et helt nytt forum bare for denne såkalte kjernen, er nok den værste løsningen jeg kunne tenke meg. For hvorfor vil ikke de såkalte problemene som finnes her oppstå på det nye forumet?

 

Nei fortsett her, hold dere saklige og la admins og regelverket her gjøre resten.

Lenke til kommentar
For dere som synes mote-delen på diskusjon.no har blitt lavmål, ta en titt på: moteforumet.com

Nå pleide det å være en gentleman's agreement som sa at man ikke stjeler brukere fra hverandre. Jeg kommer ikke til å poste å moteforumet.com for å skaffe oss brukere, for å si det sånn.

 

Men et forum med tilsammen 68 innlegg totalt kan vel kanskje trenge litt starthjelp. :)

 

Så posten din skal få stå. Vi har råd til det...

 

Reaksjoner tas på PM, ikke i tråden.

 

Geir :)

 

Du må gjerne slette det. Men tingen er, at den såkalte "kjernen" av diskusjon.no sitt moteforum, ønsker kvalitet i sin del av forumet, og når moderatorteamet ikke holder våre standarder, tar vi ting i våre egne hender. Vi har ikke noe imot diskusjon.no, tvert imot, men vi ønsker bare kvalitet framfor kvantitet :)

Lenke til kommentar
@McMuffin: Ser bra ut, litt usikker på tuppen.

Ser på de selv nå, er uansett ikke store tapet dersom du ikke liker de, så vurderer å kjøpe de.

 

Sko er jo tollfritt, så 430NOK er ikke så forferdelig uoverkommelig for de fleste.

 

Jeg bor per dato i UK, så blir enda mer overkommelig. Blir nok kanskje en liten julegave på meg :)

Lenke til kommentar

Vi skal ikke glemme at psilocybe gjør en utmerket jobb som moderator her, folkens!

 

Men jeg er enig i at det kunne vært en moderator til som kunne vært dedikert til denne delen, og da helst en av oss aktive brukere. At en "utenfra" kommer inn uten å være kjent med sub-kulturen her kan være uheldig.

 

Jeg fikk en advarsel for å være ironisk, noe alle skjønte, bortsett fra en moderator som hører til på et annet sub-forum.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...