Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva skal man da si om alle de som legger ut massevis av bilder i moteforumets bildetråd, inkludert deg selv som ved bilder viser frem dagens innkjøp av forskjellige dyre merkeklær fra Ralph Lauren mm.?

 

Høy faktor av dyre merkeklær der vil jeg si.

Hvis du leste alt, hadde du sett dette;

Det som faktisk teller er at du klarer å kle deg pent, jeg driter i om det er Cubus eller Prada så lenge det ser bra ut.

(Men når jeg kjøper selv kjøper jeg gjerne klær med litt kvalitet, og da blir det sjeldent Cubus, men forhåpentligvis skjønner du poenget.)

Jeg sier at jeg kjøper merkeklær, og når tråden handler om nyere innkjøp, poster jeg jo det jeg har kjøpt der.

Når dette er klær jeg går med til vanlig, postes det jo bilder dersom jeg føler at det er noe poeng. Hvis jeg har en dag hjemme hvor jeg leser til eksamen, og drar på meg en slapp, gammel bukse, en t-skjorte og en hettegenser, gidder jeg ikke å poste, fordi det er av lav kvalitet og viser ikke hvordan jeg vanligvis går kledd, så det er irrelevant for andre å se. Bildene skal reflektere stilen man har til vanlig, eller spesielle anledninger, og ikke daffedager.

Er ikke alltid jeg tar meg bryet med å poste alt, f.eks. er hvite t-skjorter fra H&M er lite spennende å se.

 

Så ja, det er høy faktor, men det er fordi mange av oss går med slike klær til vanlig, og da er det greit å poste. Det du ikke ser, derimot, er masse innlegg hvor de ramser opp alt de går med. Det nevnes kanskje merker på klær som ikke har synlig logo eller som ligger under av enkelte, men ingen bryr seg om undertøyet eller sokkene - og det var det jeg reagerte mest på.

 

Men nok om det, nå skal jeg lære meg fysikk!

Lenke til kommentar
Hihi, jeg har H&J cardiganen du har lyst på :p Den er "digg"

 

Jeg vurderer å kjøpe den, spm: Hvordan er kvaliteten, er den veldig tjukk eller tynn? Gidder ikke betale 2500 hvis den er tynn og skranten, om du skjønner hva jeg mener ;)

 

Kjempebra kvalitet på den, og den er langt i fra skranten. Den er tykk, og det er ikke spart noe i å produsere den, tror jeg. Verdt hver eneste krone.

Lenke til kommentar

Får da være måte på reklame ...

 

Jeg tror uansett at det er en vanskelig nisje. Man har moteforum som Mote.no, samt underfora hos Treningsforum, Diskusjon.no, Kvinneguiden og VGnett. For de som er meget interessert i mote, har man òg veletablerte utenlandske diskusjonsfora. Det skal mye til å slå disse med et gratisforum.

Endret av Scooby snacks
Lenke til kommentar
Jeg tror uansett at det er en vanskelig nisje. Man har moteforum som Mote.no, samt underfora hos Treningsforum, Diskusjon.no, Kvinneguiden og VGnett. For de som er meget interessert i mote, har man òg veletablerte utenlandske diskusjonsfora.

 

La være og meld deg inn, da...

Jeg har ingen planer om å melde meg inn …

Endret av Scooby snacks
Lenke til kommentar
Jeg tror uansett at det er en vanskelig nisje. Man har moteforum som Mote.no, samt underfora hos Treningsforum, Diskusjon.no, Kvinneguiden og VGnett. For de som er meget interessert i mote, har man òg veletablerte utenlandske diskusjonsfora.

 

La være og meld deg inn, da...

Jeg har ingen planer om å melde meg inn …

 

Ikke gjør det heller, da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...