Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Jonas,

Vet. Skaffet meg en konto der for en god stund siden. Det ble ikke mange postene. Dessutten har de ikke de underholdende sub-forumene diskusjon.no har utenom mote å velvære.

 

 

bebeluv,

Det var mer mest ment som en spøk. Sansyneligvis vil de som skaper dårlig stemning her forsvinne av seg selv om en stund. Er redd det blir for lite folk på et privat forum. Ikke aner jeg hvordan man setter opp noe sånt heller.

 

Jeg blir uansett litt mindre aktiv i de 2 neste ukene. Eksamen på mandag, fredag og tirsdag igjen.

Endret av thrice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nivået her har sunket i det siste.

Seriøst, er det virkelig noe å krangle om? Vi har en som brukte feil begrep, en som kalte han løgner, og så var det i gang. Det er jo en fillesak, og så kommer en og sier at "Jeg gjorde ikke noe galt, jeg bare forsvarer meg" hele tiden, og det tar aldri slutt.

 

Og bare for å komme med et lite personlig synspunkt;

SLIguy: Du er ikke perfekt, du gjorde like mye i krangelen som fkm. Dessuten er det ikke interessant å vite om alle de fancy merkeklærne du går i. Etter å ha sett gjennom innleggene dine får jeg fort inntrykk av at du er opptatt av å vise at du går med superdyre klær og at du bare driver med "overklasse"aktiviteter (ref. "Biler du har sett i det siste"-tråden, der du konstant skriver "(Sett inn kul bil her) på vei til golfbanen/tennisbanen").

For det første tar jeg ikke lett på å bli kalt løgner av noen som helst. Ingen av mine innlegg er ment som provokasjon her på forumet og jeg lyver svært sjelden, sånn sett er jeg en veldig sammenvittighetsfull person som forteller ting rett som det. Hvorfor skal jeg beklage fordi jeg kjøpte en bukse som trengte en skredder for å fikse lengden? At noen mener at å handle i god tro ikke har noe å si tar feil, i den juridiske verden har god tro prinsippet tvert om mye å si for en saks utfall i flere retter. Man kan for eksempel erverve fast eiendom etter hevd så lenge hevderen har vært i god tro om at han var den rettmessige eier gjennom hele hevdsperioden. Altså han må ha vært uviten og i god tro.

 

Jeg lever mitt liv slik jeg lyster etter evner og midler. Jeg spiller mye golf og tennis, hva så? At jeg ved tilfeldigheter treffer på en eller annen flott bil og opplyser om min observasjon, hva så?

 

Jeg blir uansett litt mindre aktiv i de 2 neste ukene. Eksamen på mandag, fredag og tirsdag igjen.

Snodig, for meg er det motsatt. Blir mer aktiv på forumet i eksamenstida. :whistle:

 

Har hatt eksamener de siste to ukene, men fra i dag må jeg roe ned

Jeg ble ferdig med mine eksamener sist onsdag. Jeg var ikke like aktiv på forumet under den tiden som jeg har vært ellers noen ganger.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
Jeg lever mitt liv slik jeg lyster etter evner og midler. Jeg spiller mye golf og tennis, hva så? At jeg ved tilfeldigheter treffer på en eller annen flott bil og opplyser om min observasjon, hva så?

Jeg påpeker bare at mitt inntrykk er at du er veldig nøye med å få med slike detaljer, som hva slags merke det var på undertøyet du hadde på deg etc. Det er komplett irrelevant for meg, og det gjør at jeg får et inntrykk av at du alltid skal prøve å vise deg frem, som fører til at jeg ikke tar deg like seriøst.

Lenke til kommentar
...og det gjør at jeg får et inntrykk av at du alltid skal prøve å vise deg frem, som fører til at jeg ikke tar deg like seriøst.

Hva skal man da si om alle de som legger ut massevis av bilder i moteforumets bildetråd, inkludert deg selv som ved bilder viser frem dagens innkjøp av forskjellige dyre merkeklær fra Ralph Lauren mm.?

 

Høy faktor av dyre merkeklær der vil jeg si. Flere der som sikkert ikke kler seg noe særlig ulikt meg ved enkelte anledninger.

Lenke til kommentar
Jeg må si jeg begynner å bli grundig lei av å få høre den samme regla hver eneste gang jeg sier meningen min om noe, og den ikke er positiv. Face it, alle kan ikke like alt, og jeg har en veldig snever smak. Sånn er det med den saken, og jeg kommer til å fortsette å si min mening, og jeg kommer også til å fortsette å si fra når folk kommer med helt klare løgner.

Kanskje det ikke er hva du sier, men hvordan du sier det på? Stort sett all kritikk som kommer ut av tastaturet ditt, er svært negativt ladd.

SLIguy sitt utsagn var nok bare postet i all hast, men jeg registrer at seksuell-legning er et omstridt tema her i går'n :)

 

Du må ha misforstått begrepet løgn, for at det skal kunne bli kalt en løgn, må du vite hva den faktiske sannhet var, noe SLIguy åpenbart ikke var klar over (...Faktisk ville jeg selv også antatt det samme i denne saken). Jeg vil heller si at din motkommetar til denne saken (Ref: Bare for å imponere) er en nokså forutinntatt mening.

 

Dette blir det siste i denne saken :)

Lenke til kommentar
Kanskje det ikke er hva du sier, men hvordan du sier det på? Stort sett all kritikk som kommer ut av tastaturet ditt, er svært negativt ladd.

 

Som sagt, jeg er klar over at jeg kan virke krass. På internett anstrenger jeg meg sjelden for å fremstå som spesielt hyggelig, men jeg registrerer at inleggene mine ofte fører til krangel, og det er ikke intensjonen, så jeg kommer til å anstrenge meg litt mer fremover for å holde tonen litt mer positiv. Forøvrig vil jeg gjerne påpeke at selv om innleggene mine har en negativ tone, bryter de meget sjelden forumreglene, i motsetning til mange av de som reagerer på innleggene mine. Men som sagt, jeg skal prøve å skjerpe tonen litt.

 

Men nå tror jeg det er på tide å legge denne diskusjonen både død og begravet.

Lenke til kommentar

Bra initiativ! Jeg skulle gjerne hjulpet til på en eller annen måte, men jeg kan ikke mye om data, og jeg er heller ikke det jeg ser på som mod-materiale, ettersom jeg har et velutviklet temperament, som de fleste sikkert har fått med seg:P Vi får uansett håpe det blir en suksess!

Lenke til kommentar

Tror det kan bli bra jeg, men det krever jo en viss brukermasse for at det ikke skal bli for intimt, noe som kan bli kjedelig i lengden.

Me registrerte meg, er positiv til idéen!

 

Fant forøvrig denne;

hermescase.jpg

The Hermès Overnight Case is a case designed by Hermès as the perfect overnight bag. The case which is made of canvas is no bigger than a file and can be carried with a laptop on short trips. It contains a spare shirt, a spare tie and all the toiletries necessary for an overnight stay all neatly contained in compartments within the case. The Hermès Overnight case is available in Hermès stores world wide.

(via Sybarites)

 

Likte den godt! God tanke bak også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...