Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk da med meg litt fra nattåpent, da jeans fra ToS og en cardigan fra These Glory Days.

 

Førstnevnte til 500 kroner og sistnevnte på 30% fra 900 kr og det var det.

 

Buksen var modellen Iggy hvertfall.

 

Ellers så var det fine tilbud på ToS frakker, da til 2000, satt ned fra 4000 og ToS-vesker/bagger satt ganske greit ned.

 

Og det dumme med dette er... lønningen den kommer ikke før mandagen. :dontgetit:

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Det er morsomt hvordan visse personer her inne beskylder meg for personangrep og eh, "dårlige holdninger". Hvis dere går gjennom postene mine kommer dere nok til å ha vanskelig for å finne personangrep, mens dere selv tyr til barnslige teknikker som å dra inn homofili, og ikke minst det gode gamle bedreviterargumentet. Vel, jeg har jo rett i dette tilfellet, så hvordan noen kan kalle meg bedreviter har jeg vanskelig for å skjønne. Og for å ta for meg det du tydeligvis mener er et personangrep SLIguy, du løy jo, så det jeg sa var sant, ergo er det ikke et personangrep, men fakta. At du ikke visste bedre tror jeg for det første ikke på, og for det andre er det ganske irrelevant. Hvis du faktisk ikke visste bedre var det jo fortsatt ikke noen grunn til at du skulle skrive at buksen din var lagt opp (eller skreddersydd, som du kaller det), untatt for å imponere. Jeg kan legge til at jeg absolutt ikke er overasket over at du ikke fikk hjelp på Ferner. Lacoste-sko og Armani bukse skriker jo fjortiss som bare det.

 

Og Giallorossi, jeg ser du bruker en hver anledning til å spre dine negative holdninger om meg. Jeg kan ikke helt skjønne hvorfor, ettersom jeg sjelden har så mye som en tå utenfor forumreglementet, i motsetning til en del andre (SLIguys homokommentar kan nevnes som et eksempel). At jeg ikke har en eneste warning er bevis nok. At jeg til tider kan virke både krass og nedlatende er jeg fullstendig klar over, men som oftest når noen reagerer er det på grunn av at jeg kommer med kommentarer som "den likte jeg ikke" eller "den syns jeg var stygg". Det virker som om du, og andre, mener man kun skal si sin mening når man syns noe er fint. Vel, det hadde blitt usedvanlig kjedelig skal jeg si deg.

 

Jeg må si jeg begynner å bli grundig lei av å få høre den samme regla hver eneste gang jeg sier meningen min om noe, og den ikke er positiv. Face it, alle kan ikke like alt, og jeg har en veldig snever smak. Sånn er det med den saken, og jeg kommer til å fortsette å si min mening, og jeg kommer også til å fortsette å si fra når folk kommer med helt klare løgner.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Som sagt, det var ikke jeg som startet å spre kvalme. Det var deg hele veien fkm. Jeg står uansett for hva jeg har sagt om buksa. Jeg har ikke løyet, jeg har forholdt meg til den viten butikken har gitt meg angående varen jeg kjøpte.

 

Merk også at jeg har vært såpass gentleman å beklaget (til og med slettet min kommentar) for min usaklige kommentar om deg fkm.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Våkner opp fyllesyk, og leser dette var konge! Vær så snill, du som sier hele tiden, "det var ikke jeg som starta". Please! Dette er ikke barneskole, i stede for å skrive det, kan du heller bare si sorry, jeg trudde det het skreddersydd siden butikken sa det.

 

Og Gia, vær så snill. Første gang jeg bruker dette, da jeg ikke føler man må det på et forum, men kom med noe konstruktivt i steden for å helle bensin på flammen.

Lenke til kommentar

Får nesten si meg enig med bebeluv her!

 

 

 

Bespoke is a British English term employed in a variety of applications to mean an item custom-made to the buyer's specification. While applied to many items now, from computer software to luxury car appointments, the term historically was only applied to tailored clothing, shirts and other parts of men's apparel involving measurement and fitting.

 

The distinguishing points of bespoke tailoring are the buyer's total control over the fabric used, the features and fit, and the way the garment should be made. More generally, bespoke describes a high degree of customisation, and involvement of the end-user, in the production of the good.

 

Lenke til kommentar

Nivået her har sunket i det siste.

Seriøst, er det virkelig noe å krangle om? Vi har en som brukte feil begrep, en som kalte han løgner, og så var det i gang. Det er jo en fillesak, og så kommer en og sier at "Jeg gjorde ikke noe galt, jeg bare forsvarer meg" hele tiden, og det tar aldri slutt.

 

Jeg begynner å bli litt lei, har postet mye mindre her de siste ukene, og det er fordi nivået har sunket dypt.

 

Og bare for å komme med et lite personlig synspunkt;

SLIguy: Du er ikke perfekt, du gjorde like mye i krangelen som fkm. Dessuten er det ikke interessant å vite om alle de fancy merkeklærne du går i. Etter å ha sett gjennom innleggene dine får jeg fort inntrykk av at du er opptatt av å vise at du går med superdyre klær og at du bare driver med "overklasse"aktiviteter (ref. "Biler du har sett i det siste"-tråden, der du konstant skriver "(Sett inn kul bil her) på vei til golfbanen/tennisbanen").

 

Det som faktisk teller er at du klarer å kle deg pent, jeg driter i om det er Cubus eller Prada så lenge det ser bra ut.

(Men når jeg kjøper selv kjøper jeg gjerne klær med litt kvalitet, og da blir det sjeldent Cubus, men forhåpentligvis skjønner du poenget.)

 

Og én siste ting - dersom dere finner et annet forum dere har tenkt å henge på, si i fra, har ikke lyst til å være sistemann som henger igjen her.

Lenke til kommentar
Og én siste ting - dersom dere finner et annet forum dere har tenkt å henge på, si i fra, har ikke lyst til å være sistemann som henger igjen her.

 

 

Det er bare en nedgangsperiode, noe som er helt naturlig. Jeg trives som oftest på dette forumet, og jeg stikker ikke til et annet.

 

Men er helt enig i at stemningen har blitt mer negativ. At det er folk med forskjellige stiler synes jeg er positivt. Jeg skulle bare ønske de som representerte de forskjellige stilene klarte å holde en høflig tone seg imellom. Det er fullt mulig å kritisere selv om man ordlegger seg på en mindre krass måte.

 

Dagens album

333.jpg

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...