Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kommer ikke til å angre! Har de skoene selv og de er utrolig gode å gå med. :)

Husker jeg riktig - har du dem i flere farver Piranha?

Jepp, de klassiske brune, blå (med blått monogram) og de sorte. :) Har hatt de sorte i tja, ett og et halvt år eller noe sånt, og de ser like bra ut den dag i dag - uten noe særlig ekstra pleie. Kvalitetssko m.a.o.

Lenke til kommentar
Du kommer ikke til å angre! Har de skoene selv og de er utrolig gode å gå med. :)

Husker jeg riktig - har du dem i flere farver Piranha?

Jepp, de klassiske brune, blå (med blått monogram) og de sorte. :) Har hatt de sorte i tja, ett og et halvt år eller noe sånt, og de ser like bra ut den dag i dag - uten noe særlig ekstra pleie. Kvalitetssko m.a.o.

Det er bra å ha et brunt og sort alternativ, har et par brune, etter min mening er de sorte litt mer elegante enn de brune. Har fortiden et par sorte Prada sko til å bytte på med.

Endret av chris
Lenke til kommentar
Du kommer ikke til å angre! Har de skoene selv og de er utrolig gode å gå med. :)

Husker jeg riktig - har du dem i flere farver Piranha?

Jepp, de klassiske brune, blå (med blått monogram) og de sorte. :) Har hatt de sorte i tja, ett og et halvt år eller noe sånt, og de ser like bra ut den dag i dag - uten noe særlig ekstra pleie. Kvalitetssko m.a.o.

Det er bra å ha et brunt og sort alternativ, har et par brune, etter min mening er de sorte litt mer elegante enn de brune. Har fortiden et par sorte Prada sko til å bytte på med.

Har selv de brune og de sorte. Ekstremt fornøyd med de skoene, det er kvalitetssko fra øverste hylle.

 

Har også noen "joggesko" fra Gucci, monogram på sidene plus et rødt/grønt bånd. De er også svært gode å gå i.

 

Btw, fete sko piranha. Selv er jeg keen på en messenger bag i den stilen fra Gucci. Så at Kamikaze har de.

Lenke til kommentar
Du kommer ikke til å angre! Har de skoene selv og de er utrolig gode å gå med. :)

Husker jeg riktig - har du dem i flere farver Piranha?

Jepp, de klassiske brune, blå (med blått monogram) og de sorte. :) Har hatt de sorte i tja, ett og et halvt år eller noe sånt, og de ser like bra ut den dag i dag - uten noe særlig ekstra pleie. Kvalitetssko m.a.o.

Det er bra å ha et brunt og sort alternativ, har et par brune, etter min mening er de sorte litt mer elegante enn de brune. Har fortiden et par sorte Prada sko til å bytte på med.

Har selv de brune og de sorte. Ekstremt fornøyd med de skoene, det er kvalitetssko fra øverste hylle.

 

Har også noen "joggesko" fra Gucci, monogram på sidene plus et rødt/grønt bånd. De er også svært gode å gå i.

 

Btw, fete sko piranha. Selv er jeg keen på en messenger bag i den stilen fra Gucci. Så at Kamikaze har de.

Jeg var *this* close fra å kjøpe den på lørdag - min 12" PowerBook passer utmerket i den... :innocent:

Lenke til kommentar
Lettere å ta på seg skoa for degenererte pappagutter veit du.

Interessant at du nevner "pappagutt" - jeg finansierer faktisk alt selv! Jeg driver med noe som heter "å jobbe" - ganske kult egentlig, denne aktiviteten tar litt tid men til gjengjeld så har man muligheten til å kjøpe ting og tang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...