PlatinumFlyer Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 Guccisko, ikke sant? Du skuffer JoachimR trodde du var såpass at du kunne se det right away..no offence Hahaha. Jeg fremsetter en påstand, den blir bekreftet. Problem?` Lenke til kommentar
chris Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Hihi, så ble det nye sko på meg i dag gitt! Fete sko PiRANhA, economish style. Mitt neste kjøp er denne klassikeren: Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Du kommer ikke til å angre! Har de skoene selv og de er utrolig gode å gå med. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 Du kommer ikke til å angre! Har de skoene selv og de er utrolig gode å gå med. Husker jeg riktig - har du dem i flere farver Piranha? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Mener å huske at opptil flere varianter av den skoen har blitt postet tidligere i tråden, og det er vel ikke usannsynlig at det er PiRANhA som har postet det... Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Du kommer ikke til å angre! Har de skoene selv og de er utrolig gode å gå med. Husker jeg riktig - har du dem i flere farver Piranha? Jepp, de klassiske brune, blå (med blått monogram) og de sorte. Har hatt de sorte i tja, ett og et halvt år eller noe sånt, og de ser like bra ut den dag i dag - uten noe særlig ekstra pleie. Kvalitetssko m.a.o. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 eneste jeg synes var litt kult var ett tiger belte og ett J.L belte, hvilken andre bele merker er det jeg bør se på? Famous Stars and Straps Lenke til kommentar
chris Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Du kommer ikke til å angre! Har de skoene selv og de er utrolig gode å gå med. Husker jeg riktig - har du dem i flere farver Piranha? Jepp, de klassiske brune, blå (med blått monogram) og de sorte. Har hatt de sorte i tja, ett og et halvt år eller noe sånt, og de ser like bra ut den dag i dag - uten noe særlig ekstra pleie. Kvalitetssko m.a.o. Det er bra å ha et brunt og sort alternativ, har et par brune, etter min mening er de sorte litt mer elegante enn de brune. Har fortiden et par sorte Prada sko til å bytte på med. Endret 21. august 2005 av chris Lenke til kommentar
fredriksen85 Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Du kommer ikke til å angre! Har de skoene selv og de er utrolig gode å gå med. Husker jeg riktig - har du dem i flere farver Piranha? Jepp, de klassiske brune, blå (med blått monogram) og de sorte. Har hatt de sorte i tja, ett og et halvt år eller noe sånt, og de ser like bra ut den dag i dag - uten noe særlig ekstra pleie. Kvalitetssko m.a.o. Det er bra å ha et brunt og sort alternativ, har et par brune, etter min mening er de sorte litt mer elegante enn de brune. Har fortiden et par sorte Prada sko til å bytte på med. Har selv de brune og de sorte. Ekstremt fornøyd med de skoene, det er kvalitetssko fra øverste hylle. Har også noen "joggesko" fra Gucci, monogram på sidene plus et rødt/grønt bånd. De er også svært gode å gå i. Btw, fete sko piranha. Selv er jeg keen på en messenger bag i den stilen fra Gucci. Så at Kamikaze har de. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Du kommer ikke til å angre! Har de skoene selv og de er utrolig gode å gå med. Husker jeg riktig - har du dem i flere farver Piranha? Jepp, de klassiske brune, blå (med blått monogram) og de sorte. Har hatt de sorte i tja, ett og et halvt år eller noe sånt, og de ser like bra ut den dag i dag - uten noe særlig ekstra pleie. Kvalitetssko m.a.o. Det er bra å ha et brunt og sort alternativ, har et par brune, etter min mening er de sorte litt mer elegante enn de brune. Har fortiden et par sorte Prada sko til å bytte på med. Har selv de brune og de sorte. Ekstremt fornøyd med de skoene, det er kvalitetssko fra øverste hylle. Har også noen "joggesko" fra Gucci, monogram på sidene plus et rødt/grønt bånd. De er også svært gode å gå i. Btw, fete sko piranha. Selv er jeg keen på en messenger bag i den stilen fra Gucci. Så at Kamikaze har de. Jeg var *this* close fra å kjøpe den på lørdag - min 12" PowerBook passer utmerket i den... Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Husker du tilfeldigvis prisen på den PiRANhA? Jeg har bare to messenger-bags nå, en fra LV og en fra Unge Høyre, det hadde ikke skadet å ha litt mer å variere i, i og med at den sistnevnte ikke akkurat er i daglig bruk. Lenke til kommentar
EJN Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Chris/Joachim/Fredriksen/Piranha, hva slags sko er det? De var stilige, og jeg trenger noen slike sko... Lenke til kommentar
chris Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Chris/Joachim/Fredriksen/Piranha, hva slags sko er det?De var stilige, og jeg trenger noen slike sko... Her snakker vi Gucci sko. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Chris/Joachim/Fredriksen/Piranha, hva slags sko er det?De var stilige, og jeg trenger noen slike sko... Dette er den berømte skoen. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Husker du tilfeldigvis prisen på den PiRANhA? Jeg har bare to messenger-bags nå, en fra LV og en fra Unge Høyre, det hadde ikke skadet å ha litt mer å variere i, i og med at den sistnevnte ikke akkurat er i daglig bruk. Den jeg så på (12" størrelse) kostet 7.000. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 How cute! BORRELÅS!!! Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Lettere å ta på seg skoa for degenererte pappagutter veit du. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Lettere å ta på seg skoa for degenererte pappagutter veit du. Interessant at du nevner "pappagutt" - jeg finansierer faktisk alt selv! Jeg driver med noe som heter "å jobbe" - ganske kult egentlig, denne aktiviteten tar litt tid men til gjengjeld så har man muligheten til å kjøpe ting og tang. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Hvor får man seg en slik "jobb"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå