Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og prisen? 4899,- ?

 

Nei, ikke akkurat. Kostet 1400 ny.

"Bare" 1400? Ser at den ligger på $220, kjøpte du den i utlandet eller var dette prisen i Norge? Førstnevnte skjønner jeg, men jeg trodde Louis Vuitton var noe dyrere i Norge? Spesielt nå som dollarkursen er såpass lav at $220 blir 1200 NOK.

 

Når du skal finne de norske prisene burde du ta utgangspunkt i prisene på den engelske siden, i stedet for den amerikanske, og gange dem med 10. Det gir som regel et ganske riktig resultat.

 

:thumbup: Det stemmer som regel med Louis Vuitton :)

 

Eh, ja, det var jo derfor jeg sa det...

 

Anderskilsjika: Hvis jeg var deg ville jeg nok hatt noe over skjorten. Bare skjorte og bukse har en tendens til å bli veldig mobilabonnementselger fra Jessheim.

Lenke til kommentar

Flere enn meg som opplever Ferner Jacobsen litt likegyldige når man ankommer butikken. Sist gang stod jeg nærmere 10min foran disken uten å få noe betjening selv om jeg var den eneste i butikken. Fristet å bare legge genseren tilbake i hyllen å gå som en protest for dårlig service.

 

I andre butikker blir jeg spurt og hjulpet hele veien, men i den butikken så virker de likegyldige.

 

EDIT: Butikken i Oslo altså.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Jeg syns det varierer litt. Noen ganger jeg har kommet inn har de eldre herrene mer sett på meg enn å hjelpe meg. De unge guttene og jente som jobber der er mer imøtekommende. Det jeg også har opplevd er forskjellig behandling basert på hva jeg har på meg. Rett etter jeg flyttet til Oslo var jeg innom der og var kledd helt vanlig (selvfølgelig uten at det så noe spesielt kjipt ut, mener nå jeg), og måtte jeg spørre til hjelp. Neste gang hadde jeg på meg klær de selger i butikken og da fikk pipa en annen tone. Selv om man ikke ser ut som en million dollars betyr det ikke at man ikke har det.

Lenke til kommentar

Jeg gikk med skreddersydd Armani bukse, Gant belte, Lacoste skinnsko, Hugo Boss frakk, Hugo Boss genser og Ralph Lauren pique og stod foran disken med 2 tusen bladd opp i kontanter i påvente om å bli ekspidert.

 

Dette er altså klær til over 10k.

 

Kan legge til at jeg på den dagen også hadde Ralph Lauren boxer shorts og Calvin klein sokker.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
Jeg gikk med skreddersydd Armani bukse

 

Så så, ingen grunn til å lyve... Jeg vil forresten takke deg for at du informerte om undertøysvalget ditt! Meget interessant informasjon!

 

 

Selv har jeg aldri opplevd dårlig service på Ferner, men jeg kan se for meg at de som jobber der muligens kan forskjellsbehandle litt etter hva man har på seg. Det er noen av dem som er litt stive.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...