Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

 

Lyse farger passer til det du over nevner, men som du sier kan det være litt vanskelig om vinteren.

 

 

 

SÅ, jeg er keen på noen nye sko. De skal være casual, og være velfungerende om vinteren mtp varme og fuktighet. Har fått øynene opp for disse, og er interessert i deres mening:

a-hub-chess-01-ny-gra.jpg

 

c-hub-chess-01-ny-gra.jpg

 

 

 

Liker de selv, men jeg vurderer det paret som er litt lysere brun i fargen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hei! Vet ikke helt om dette er riktig tråd, tenkt å kjøpe meg en dress til "festlige" anledninger (typisk dress til å drikke meg full i, samt pynte meg litt)

 

Denne buksa samt jakken

 

Dette beltet (passer fargen? Føler meg lettere svaksynt i skrivende stund, klarer ikke helt å bestemme meg)

 

Dette paret med sko

 

Så det jeg trenger hjelp til er slips og skjorte, samt om alt ovenfor her ser jævlig ut er det bare å komme med kritikken, eller eventuelle innvendinger, bestiller ikke før jeg er helt sikker : D

 

 

 

Edit; Nettet skullfucka meg.

 

 

 

Bumper meg selv her, anyone? : )

Lenke til kommentar

Kavinsky og den andre som postet skoene: Likte dem absolutt ikke, de så ut som gamle lomper.

 

Du over: Det faktum at jeg har sokker som er dyrere enn den dressen burde si det meste. Tar du ikke hintet kan du tenke over at den er betydelig billigere enn dressmann-dresser. Skoene du postet så ut som noe en uteligger kunne hatt på seg.

Lenke til kommentar
Jaha, og hva sier så det om meg om jeg tør spørre?

Du bekrefter bare det Genser tidligere sa ;)

 

Muligens er du for snever for å tenke at alle ikke har råd eller gidder å ta seg råd til dyre klær. Jeg må rett og slett si at du virkelig hadde fortjent å blitt kastet til bikjene...

Endret av Loffen1
Lenke til kommentar

Nå koster jo dressen gått over 1000,- etter at den har kommet i Norge(Han skrev dress, ikke bare jakken). Om man skal sammenligne med Dressmann dress, så må man tenke på tollgebyr, toll og mva. Samme som norske butikker betaler. For å være ærlig trur jeg ikke noe på at fkm har sokker til den prisen. I så fall, merke, pris og sted, dette må jeg få med meg.

Lenke til kommentar
Nå koster jo dressen gått over 1000,- etter at den har kommet i Norge(Han skrev dress, ikke bare jakken). Om man skal sammenligne med Dressmann dress, så må man tenke på tollgebyr, toll og mva. Samme som norske butikker betaler. For å være ærlig trur jeg ikke noe på at fkm har sokker til den prisen. I så fall, merke, pris og sted, dette må jeg få med meg.

 

 

Mener å ha sett et par sokker i cashmere fra Ralph Lauren til 800,- på nettbutikken for en tid tilbake.

Lenke til kommentar
For å være ærlig trur jeg ikke noe på at fkm har sokker til den prisen. I så fall, merke, pris og sted, dette må jeg få med meg.

 

Det er sokker i silke og kashmere-blanding, kjøpt på selfridges i london. Det er snakk om to par, som jeg bruker til spesielle anledninger. Tro hva du vil.

 

Og Loffen1, jeg har absolutt fortåelse for at ikke alle vil bruke mye penger på klær, men han ville ha synspunkter på klærne. Faktum er at en så billig dress vil ha dårlig kvalitet.

Lenke til kommentar
Nå koster jo dressen gått over 1000,- etter at den har kommet i Norge(Han skrev dress, ikke bare jakken). Om man skal sammenligne med Dressmann dress, så må man tenke på tollgebyr, toll og mva. Samme som norske butikker betaler. For å være ærlig trur jeg ikke noe på at fkm har sokker til den prisen. I så fall, merke, pris og sted, dette må jeg få med meg.

 

 

Mener å ha sett et par sokker i cashmere fra Ralph Lauren til 800,- på nettbutikken for en tid tilbake.

 

Kan stemme det, jeg betaler US$ 130 for ett par sokker fra PRL :)

 

Nå er det ca ett år siden en jævel på Yatzi fikk tak i min Prada kortholder/lommebok som på det tidspunktet ikke var mulig å få tak i igjen. Dette er en trist dag for GnoMiz :(

 

P10666804.jpg

RIP

Mulig noen syns det var en smule harry, men jeg digga den!

 

Jeg har en kortholder jeg skal kvitte meg med. Louis Vuitton Damier Graphite, ikke jålete, i gråtoner. Enkel og grei. 4 kortlommer, og i midten er det plass til lapper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...