Giallorossi Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Så du og forsåvidt også resten av brukerne i denne tråden ønsker min mening rundt deres klesstil? Det hadde blitt veldig negativt og i lengden slitsomt å lese Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Så du og forsåvidt også resten av brukerne i denne tråden ønsker min mening rundt deres klesstil? Berre for å svare: ja, det er heilt greit for meg dersom eg t.d. treng hjelp eller råd til kjøp av eit nytt plagg som eg trur passar i min garderobe. Men lat oss ikkje rævkjøre denne tråden ytterlegare. For slike ting har me denne tråden. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 + 1! Irettesatt av diverse motehus, så vet forumtøfflene hvordan de skal kle seg De færreste av oss flyr ikke rundt som trend slaver i Lacoste sko med strikk rundt buksebena og store boblejakker. Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Noen som har noe formeninger om underworld-stilen som Asos fronter på siden sin om dagen?Selv synes jeg det er en fantastisk stil... Det er hett Hva er underworld-stilen? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 http://www.asos.com/Men/Trend-Underworld/C...&affid=1258 Det, min venn, er Underworld-stilen Lenke til kommentar
SML Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Tråden her, samt skotråden, er et godt bevis på de mytene som handler om motebevisste folk sine nedlatende holdninger. Ihvertfall de av dem som sitter på forum. Lite generaliserende... Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Jess, da har jeg hatt min første arbeidsdag på Instinct Massevis av ting å sette seg inn i, og jeg tror det kan bli veldig spennende å jobbe som selger i en slik butikk. Gleder meg! Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Hvilke farger passer til Khaki bukser? Sliter også å finne farge kombinasjoner som passer til røde bukser. Har sett på gult, men det blir litt vel mye til vinteren! Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Lyse farger passer til det du over nevner, men som du sier kan det være litt vanskelig om vinteren. SÅ, jeg er keen på noen nye sko. De skal være casual, og være velfungerende om vinteren mtp varme og fuktighet. Har fått øynene opp for disse, og er interessert i deres mening: Lenke til kommentar
WASD Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Idiotisk med luftehull så langt nede på vintersko. Ellers greie/fine. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Liker dem. Merke? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 http://www.lillevinkelsko.no/hub-chess01-graa-p-5120.html Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Altså, jeg liker skoene, men luftehullene reagerte jeg litt på... Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Selges også på retro. Likte de helt til jeg fikk de på foten. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Selges også på retro. Likte de helt til jeg fikk de på foten. Fortell, fortell! Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Fortell? Jeg synes bare de så rare ut og ikke passet meg. Ikke noe spesielt jeg kan sette fingeren på. forresteN: litt rar fasong og de parallelle sømmene foran likte jeg ikke Endret 24. november 2009 av EB_Veyron Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Ikke verre enn det...Begynte å lure på om det var noe med passformen eller noe... Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Tydelig at vinter i Amsterdam er noe annet enn vinter i Norge ja... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Hvilke farger passer til Khaki bukser? Sliter også å finne farge kombinasjoner som passer til røde bukser. Har sett på gult, men det blir litt vel mye til vinteren! Etter min mening blir røde bukser litt for mye på vinteren uansett. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Oooh, ja. Menn i burgunderrød fløyel er flott, flott, flott. Litt Roman Polanski i The Fearless Vampire Killers. Endret 24. november 2009 av Lemon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå