Bebeluv Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Det som G-Star har som ser "ok" ut, har andre merker til en bedre pris, noe som gjør at jeg slipper å kjøpe dårlig kvalitet og betale for merkevaren som er utrolig overpriset. Face it, kundegruppen der er helt klart samme som de som handler på J&J og Ed Hardy. Reebok skoene har jeg på følelsen av finnes veldig få eksemplarer av, men de orginale skal ikke være vanskelig å få tak i. Snakk med en Reebok forhandler. Endret 17. november 2009 av bebeluv Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 Kvaliteten på klærne er ikke så mye å hoppe i taket for det heller. Har hatt noen klær fra det merket, og jeg ble ikke akkurat imponert. De bør klare å tilby noe bedre til de prisene de har. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 Haha, for noen bukser! Men den ene skjorten jeg har god kvalitet vil jeg mene, holdt passform gjennom mange vasker den. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 Det skal litt til for at en skjorte mister passformen, ikke en gang mine H&M skjorter blir slappe etter tusen vask. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 G-Star er harry. Punktum. Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 Ene og alene grunnet navnet var jeg lenge sikker på at G-Star var en undermerkevare til en kjede som H&M, J&J eller lignende... Raw! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 Ene og alene grunnet navnet var jeg lenge sikker på at G-Star var en undermerkevare til en kjede som H&M, J&J eller lignende... Raw! Vil nå ikke si at H&M og J&J ligner så veldig mye på hverandre. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 Noen av tingene de hadde var jo ikke værst da, Sand har en del pent. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 Er det noen her som har erfaring med yesstyle.com? Det er billig der, men hvordan er kvaliteten? Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Kult, cricket. Endret 17. november 2009 av hansjqrg1 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Doh, Instinct har Matinique, et merke jeg liker ganske godt, men ikke finner noe særlig av i byn. Da må jeg nesten ta en titt. Av ren nysgjerrighet: er du i "byn" eller på et av de sentrene? Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Åsane Og det er ikke fulltid, da, så jeg blir der ikke hver dag.. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Kjøpte akkurat ein slik ein på eBay. Comme des Garcons v-neck Va tycks? Ser sikkert grei ut med ei skjorte under. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Den hadde vært penere uten logoen, men den ser helt grei ut på bildet der. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Er det noen som har noen gode tips på nettbutikker som har mye skjorter som skiller seg ut, men på en litt "classy" måte? Da mener jeg ikke typen: Mer av typen: Til hverdag og skole Til festivitas og formelle anledninger når jeg får tak i ascot... Har forøvrig sjekket ut asos.com(som dere sikkert har skjønt nå) men er ute etter noen litt andre butikker også Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Kva har folket på beina denne vinteren? Har tenkt litt på Red Wings Gentleman Traveler, virker generelt sett som eit stabilt skopar som held på varmen. Alden Indy virker også interessante, men er litt skeptisk til den raudbrune fargen. Endret 18. november 2009 av Henrik Lied Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Likte best Alden skoene jeg. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Enig, liker ikke den brune stripen rundt de første, i tillegg til at de så en anelse klumpete ut i formen, noe som kunne ha vært unngått dersom de var litt høyere. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Noen av tingene de hadde var jo ikke værst da, Sand har en del pent. Indeed, kjøpte en ny peacoat fra sand her om dagen forresten Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Åsane Og det er ikke fulltid, da, så jeg blir der ikke hver dag.. Slapp av, jeg kommer ikke til å stalke deg, bare lurte. Noen som vet hvordan dresscode er utesteder av type Feliz og Metro i Bergen? Tenker en casual skjorte og plaine jeans. Jeg har ikke planer om vest/dressjakke, men man må da komme inn med overnevnte kombinasjon, så lenge man har greie sko? Endret 19. november 2009 av Xtra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå