fkm Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Ah, my bad. Unnskyldningen min er at jeg faktisk endte opp med at 21 £ ble over 200 kr. Hvordan skulle jeg vite at tollvesenet oppererer med egne tollsatser Lenke til kommentar
PT Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Tollvesenets Importkalkulator er vel enkleste måten å beregne slikt på. Bare husk at transportfirmaet gjerne vil ha en hundrelapp eller så for selve fortollingen. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Nå har det seg slik at det har ingenting å si for meg at den blir stoppet i tollen, for fortsatt har den ikke kommet til Norge en gang Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Hvordan skulle jeg vite at tollvesenet oppererer med egne tollsatser Ved å sjekke nettsidene deres? Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Noen som vet om en skjorte som likner på den John Mayer har på her? Se filmen hos Youtube Likte den bare veldig godt Og hva synes folk om dette beltet? Endret 15. november 2009 av Nikolassr Lenke til kommentar
WASD Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 (endret) prøv og få med hele *embeded* du, så blir det nok litt lettere! Edit: Et armbånd som det er ikke noe jeg ville gått med, og derfor ville jeg subjektivt si stygt, men har du som en slags "rocka" stil, ville jeg ikke tenkt nevneverdig over at du gikk med det. Endret 15. november 2009 av WASD Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Sånn EDIT: Ikke serlig 'rocka' nei.. men blir litt kjedelig med ensfarget sort/brunt etter hvert, og hvitt er ikke helt vinterfarge.. Finnes det noen ikke fullt så kjedelige belter som ser bedre ut? Endret 15. november 2009 av Nikolassr Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Belter skal ikke skrike etter oppmerksomhet, heller binde sammen et gjennomført antrekk og matche skoene. Ensfarget er det tryggeste og som regel det peneste. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 at det ikke skal se sånn ut er jeg enig i, men om folk har noe imot litt interessante belter, så må jeg bare finne det selv For all del, jeg er enig i det du sier. Jeg bare synes de kan bli litt kjedelige: om man skal være formell så er det selvsagt ikke noen oppmerksomhetssyke belter Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Likte beltet jeg. Skrikende, men samtidig, ikke for skrikende. Go for it! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Liker ikke beltet. Belter skal være plaine imo. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Ingen fan av beltet jeg heller. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Hahhaa :Mexico: Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 HAHAHAHA, hvor fant du dette?! Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Haha, minner meg om da 50 Cent var på Cribs, han hadde eget Gucci-rom Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Denne er også ganske fin, Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Skjerpings, Henrik. Hvis du ikke kjenner igjen et ekte LV outlet kan du like godt innta plass på dataspill-seksjonen på forumet istedenfor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Fantastiske bilder! Her er visstnok et hus i Norge: Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Seriøst, det er tragisk. At dere ler, greit nok, men for en som er litt opptatt av hva som foregår med tanke counterfeit industrien, er det tragisk. Tragisk, tragisk, tragisk, tragisk, tragisk og atter tragisk. Sikter Henrik C sitt bilde... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå