Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvor mye koster ca. en dolce & gabanna skjorte (ikke t-shirt) er det noen butikker i oslo som selger det?

også lurte jeg på hvor mye ett DG belte koster.

Dolce & Gabbana skjorter kan du få fra, tja, rundt 1.500 og oppover. Men det kommer jo egentlig helt an på hva slags skjorte du er interessert i - har sett billigere og har sett dyrere. Det beste er egentlig om du ringer Kamikaze i Hegdehaugsvn. Er usikker på om du får tak i Dolce & Gabbana belter i dag (tror de er utsolgt) men prisene ligger vel på rundt 1.000 ++ .

Lenke til kommentar

Har du bare ett belte, kan du godt gå en del runder i diverse butikker å plukke med deg noe. Et belte trenger ikke nødvendigivs å være dyrrt for å være kult heller. Det er også mye tøffere med et belte som passer til deg, enn et belte som skriker mote-slave (slave, som i å følge merker og moter slavisk).

Lenke til kommentar
hvor mye koster ca. en dolce & gabanna skjorte (ikke t-shirt) er det noen butikker i oslo som selger det?

også lurte jeg på hvor mye ett DG belte koster.

Dolce & Gabbana skjorter kan du få fra, tja, rundt 1.500 og oppover. Men det kommer jo egentlig helt an på hva slags skjorte du er interessert i - har sett billigere og har sett dyrere. Det beste er egentlig om du ringer Kamikaze i Hegdehaugsvn. Er usikker på om du får tak i Dolce & Gabbana belter i dag (tror de er utsolgt) men prisene ligger vel på rundt 1.000 ++ .

Så lenge vennene hans kjenner igjen merket tror jeg han er ganske ignorant, og da har vel D&G en god del billigere skjorter?

Lenke til kommentar
hvor mye koster ca. en dolce & gabanna skjorte (ikke t-shirt) er det noen butikker i oslo som selger det?

også lurte jeg på hvor mye ett DG belte koster.

Dolce & Gabbana skjorter kan du få fra, tja, rundt 1.500 og oppover. Men det kommer jo egentlig helt an på hva slags skjorte du er interessert i - har sett billigere og har sett dyrere. Det beste er egentlig om du ringer Kamikaze i Hegdehaugsvn. Er usikker på om du får tak i Dolce & Gabbana belter i dag (tror de er utsolgt) men prisene ligger vel på rundt 1.000 ++ .

Så lenge vennene hans kjenner igjen merket tror jeg han er ganske ignorant, og da har vel D&G en god del billigere skjorter?

Du kan vel klare å få billigere skjorter - men Dolce & Gabbana (og alle de andre "store" merkene) selger ikke klær det går an å brife med, det er ikke sånn at det står Dolce & Gabbana foran på skjorten! Folk rundt deg vil altså ikke se forskjell om det er en Sand eller Dolce & Gabbana skjorte.

Lenke til kommentar
D&G har veldig mange t-skjorter som er flashy, vet jeg. Ei venninne har også noen sorte topper som det står D&G overalt på på en eller annen måte.

Vet hva du tenker på. Står D&G over hele skjorta/t-skjorte. Om de er kule er noe annet ...

Som jeg har sagt altfor mange ganger - D&G er *ikke* Dolce & Gabbana ;)

Lenke til kommentar
Men, tusen kroner for et belte fra Dolce & Gabbana? Det hørtes veldig billig ut for min del (med mindre det er snakk om tøybelter, men de lager vel ikke så mye av dette...).

Derfor jeg satte "++" etter 1.000 kr - har faktisk sett belter av skinn (ikke "store", men likevel) som har kostet rundt 1.400 kr fra Dolce & Gabbana.

Lenke til kommentar
Dolce & Gabbana og D&G er to forskjellige merker som produserer ved forskjellige fabrikker.

Dette er jeg selvfølgelig fullt klar over, jeg skrev da også 'DG' ikke 'D&G.' Jeg har i alle fall opplevet DG som en relativt vanlig og akseptert forkortelse.

 

Var ikke klar over at beltene deres gikk så lavt ned i pris, man har tydeligvis ennå mye å lære!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...