Singh tha king Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 nope, så en som kjøpte en fake dg belte, så jeg lurte bare på hvor mye det koste r og de andre tingene...kanskje jeg kjøper? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Hvorfor skal du akkurat ha Tiger belte? Finnes mange mye fetere enn dem. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 eneste jeg synes var litt kult var ett tiger belte og ett J.L belte, hvilken andre bele merker er det jeg bør se på? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Drit i merket. Gå i butikken og kjøp det du liker. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 tja jeg har jo ett belte som ikke er merke der det står. L O R D. har veeldig lyst på ett merke belte nå! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 hvor mye koster ca. en dolce & gabanna skjorte (ikke t-shirt) er det noen butikker i oslo som selger det?også lurte jeg på hvor mye ett DG belte koster. Dolce & Gabbana skjorter kan du få fra, tja, rundt 1.500 og oppover. Men det kommer jo egentlig helt an på hva slags skjorte du er interessert i - har sett billigere og har sett dyrere. Det beste er egentlig om du ringer Kamikaze i Hegdehaugsvn. Er usikker på om du får tak i Dolce & Gabbana belter i dag (tror de er utsolgt) men prisene ligger vel på rundt 1.000 ++ . Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Har du bare ett belte, kan du godt gå en del runder i diverse butikker å plukke med deg noe. Et belte trenger ikke nødvendigivs å være dyrrt for å være kult heller. Det er også mye tøffere med et belte som passer til deg, enn et belte som skriker mote-slave (slave, som i å følge merker og moter slavisk). Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 hvor mye koster ca. en dolce & gabanna skjorte (ikke t-shirt) er det noen butikker i oslo som selger det?også lurte jeg på hvor mye ett DG belte koster. Dolce & Gabbana skjorter kan du få fra, tja, rundt 1.500 og oppover. Men det kommer jo egentlig helt an på hva slags skjorte du er interessert i - har sett billigere og har sett dyrere. Det beste er egentlig om du ringer Kamikaze i Hegdehaugsvn. Er usikker på om du får tak i Dolce & Gabbana belter i dag (tror de er utsolgt) men prisene ligger vel på rundt 1.000 ++ . Så lenge vennene hans kjenner igjen merket tror jeg han er ganske ignorant, og da har vel D&G en god del billigere skjorter? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 hvor mye koster ca. en dolce & gabanna skjorte (ikke t-shirt) er det noen butikker i oslo som selger det?også lurte jeg på hvor mye ett DG belte koster. Dolce & Gabbana skjorter kan du få fra, tja, rundt 1.500 og oppover. Men det kommer jo egentlig helt an på hva slags skjorte du er interessert i - har sett billigere og har sett dyrere. Det beste er egentlig om du ringer Kamikaze i Hegdehaugsvn. Er usikker på om du får tak i Dolce & Gabbana belter i dag (tror de er utsolgt) men prisene ligger vel på rundt 1.000 ++ . Så lenge vennene hans kjenner igjen merket tror jeg han er ganske ignorant, og da har vel D&G en god del billigere skjorter? Du kan vel klare å få billigere skjorter - men Dolce & Gabbana (og alle de andre "store" merkene) selger ikke klær det går an å brife med, det er ikke sånn at det står Dolce & Gabbana foran på skjorten! Folk rundt deg vil altså ikke se forskjell om det er en Sand eller Dolce & Gabbana skjorte. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 La nå singh like det han vil, hvis alt han bryr seg om er merket så er det opp til han. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 D&G har veldig mange t-skjorter som er flashy, vet jeg. Ei venninne har også noen sorte topper som det står D&G overalt på på en eller annen måte. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 D&G har veldig mange t-skjorter som er flashy, vet jeg. Ei venninne har også noen sorte topper som det står D&G overalt på på en eller annen måte. Vet hva du tenker på. Står D&G over hele skjorta/t-skjorte. Om de er kule er noe annet ... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 Igjen, "D&G" og ikke "Dolce & Gabanna". Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 D&G har veldig mange t-skjorter som er flashy, vet jeg. Ei venninne har også noen sorte topper som det står D&G overalt på på en eller annen måte. Vet hva du tenker på. Står D&G over hele skjorta/t-skjorte. Om de er kule er noe annet ... Som jeg har sagt altfor mange ganger - D&G er *ikke* Dolce & Gabbana Lenke til kommentar
haarod Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Dolce & Gabbana tar tid, tid er penger Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Derfor forkortes Dolce & Gabbana vanligvis med DG. Men, tusen kroner for et belte fra Dolce & Gabbana? Det hørtes veldig billig ut for min del (med mindre det er snakk om tøybelter, men de lager vel ikke så mye av dette...). Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Derfor forkortes Dolce & Gabbana vanligvis med DG. Dolce & Gabbana og D&G er to forskjellige merker som produserer ved forskjellige fabrikker. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Men, tusen kroner for et belte fra Dolce & Gabbana? Det hørtes veldig billig ut for min del (med mindre det er snakk om tøybelter, men de lager vel ikke så mye av dette...). Derfor jeg satte "++" etter 1.000 kr - har faktisk sett belter av skinn (ikke "store", men likevel) som har kostet rundt 1.400 kr fra Dolce & Gabbana. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Dolce & Gabbana og D&G er to forskjellige merker som produserer ved forskjellige fabrikker. Dette er jeg selvfølgelig fullt klar over, jeg skrev da også 'DG' ikke 'D&G.' Jeg har i alle fall opplevet DG som en relativt vanlig og akseptert forkortelse. Var ikke klar over at beltene deres gikk så lavt ned i pris, man har tydeligvis ennå mye å lære! Lenke til kommentar
chris Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Guccisko, ikke sant? Du skuffer JoachimR trodde du var såpass at du kunne se det right away..no offence Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå