multisync Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Jaja, ser ut som det å betale for express på asos var bortkastet... Nå er den så sent ute som den hadde vært med vanlig pakke, ifølge asos skulle den vært i Norge på eller før torsdag, og den har fortsatt ikke forlatt UK i dag Disse buksene kjøpte jeg Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Kjøpte du dem for 28£ eller 21£? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Noen andre som bestilte noe fra H&M x Choo? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Skal ned for å sjekke kolleksjonen om en liten time. Hvis det er noe igjen. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Noen andre som bestilte noe fra H&M x Choo? Den kom i går, gjorde den ikke? Var og så, men fant ikke så veldig mye fint. Kashmir-genseren i lilla var pen, men litt skeptisk mtp fargen. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Nope, kom i dag. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Noen andre som bestilte noe fra H&M x Choo? Den kom i går, gjorde den ikke? Var og så, men fant ikke så veldig mye fint. Kashmir-genseren i lilla var pen, men litt skeptisk mtp fargen. Som Jonas sier, det kom i dag. Og det var ikke noen lilla genser i kolleksjonen. Det var en blå i kashmir, kanskje den du mener? Selv bestilte jeg to par chelsea-boots... Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Jeg kom hjem først nå, ser ut som det meste jeg kunne tenke meg er utsolgt... Hvordan bestiller man? Edit: Fant det ut nå Alt var utsolgt... Endret 14. november 2009 av Jonas. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Noen som har vært i butikk og prøvd noen av tingene? Vurderte å reise til Stavanger, men er for sliten etter i går. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Jeg må meddle min irritasjon. Jeg skal på julebord i kveld og dressen passer ikke. Faen. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Har lyst på disse, får ringe lokale H&M og høre om de har de inne. http://shop.hm.com/no/campaign788designerc...ry=M&page=5 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Var på Cardigan istad og testa et par Chinos, men problemet var at small var for trang i livet men fin lengde, og medium var fin i livet men for lang. Hadde det bare vært en størrelse imellom så hadde jeg kjøpt. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Bummer, nærmeste er Kristiansand. Vurderer faktisk å kjøre dit bare for å kjøpe skoene, håper de har de. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Jeg må meddle min irritasjon. Jeg skal på julebord i kveld og dressen passer ikke. Faen. Levd luksuslivet? Eller hva har skjedd? Var på Cardigan istad og testa et par Chinos, men problemet var at small var for trang i livet men fin lengde, og medium var fin i livet men for lang. Hadde det bare vært en størrelse imellom så hadde jeg kjøpt. Kjøp medium og legg opp. Endret 14. november 2009 av bebeluv Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Ikke inne i Kristiansand heller. Typisk! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Har lyst på disse, får ringe lokale H&M og høre om de har de inne.http://shop.hm.com/no/campaign788designerc...ry=M&page=5 Du kan kjøpe dem av meg! 3000;) Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Jeg må meddle min irritasjon. Jeg skal på julebord i kveld og dressen passer ikke. Faen. Levd luksuslivet? Eller hva har skjedd? Den forrige ble ødelagt på fylla. Fikk tilsendt en ny som er for liten i lårene/rumpa. Skredderen klarte ikke å redde den helt. Har ikke råd til en ny for øyeblikket. Noen ganger hater jeg å være student. Og sist men ikke minst, strykejernet mitt lever sitt eget fordømte liv om dagen. Endret 14. november 2009 av thrice Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Legg litt penger i et godt strykejern. Det er verdt det. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Det er egentlig et 'bra' strykejern. Tror bare noe er galt med det. Tror jeg skal investere i et av disse gammeldagse i jern. Kan ikke huske å ha brukt noe bedre enn de. Fuck damp-jernene. Endret 14. november 2009 av thrice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå