Kokobananas Skrevet 11. november 2009 Rapporter Del Skrevet 11. november 2009 Dette skal i bildetråden, kvinnemenneske. På den måten forsvinner det ikke like fort i all små-praten på kafèen. Jeg har en begrenset erfaring med kjoler, men den ser ut til å sitte som den skal. Likte ikke glidelåsen. Beklager, mannemenneske. Tar det bort nå. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. november 2009 Rapporter Del Skrevet 11. november 2009 Ingen fare Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. november 2009 Rapporter Del Skrevet 11. november 2009 Jeg tyr til internettforum for motetips igjen: Jeg trenger en refleks. Tips? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 11. november 2009 Rapporter Del Skrevet 11. november 2009 Refleks? Ja, årets hotte motetips det vettu Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 11. november 2009 Rapporter Del Skrevet 11. november 2009 En helt vanlig refleks funker vel?. Så lenge den redder liv kan den omtrent se ut som den vil. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 11. november 2009 Rapporter Del Skrevet 11. november 2009 Haha, refleks og mote ja. Det var en god ide Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. november 2009 Rapporter Del Skrevet 11. november 2009 Tenkte meg det ville få reaksjoner. Stil er en samlet helhet av valgene du tar som i stor grad fører til det ytret andre oppfatter. Jeg ønsker ingen glorete G-sport-refleks eller lignende, men en fin, enkel og stilfull refleks. Om ingen har tips skal jeg si ifra om jeg finner det en gang. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. november 2009 Rapporter Del Skrevet 12. november 2009 En helt vanlig refleks funker vel?. Så lenge den redder liv kan den omtrent se ut som den vil. Nei, det funker ikke! Finnes mange pene reflekser ute. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 12. november 2009 Rapporter Del Skrevet 12. november 2009 Kjøp en sånn refleks som du bare slår på armen/benet også snurrer den seg rundt. Det er en enkel og grei refleks. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. november 2009 Rapporter Del Skrevet 12. november 2009 Nei, den er skikkelig harry! Faen altså, jeg må designe en mote refleks. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 12. november 2009 Rapporter Del Skrevet 12. november 2009 Motebutikker for menn i stavanger? Fortrinnsvis penere moteklær, altså ikke skate/snowboard osv. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. november 2009 Rapporter Del Skrevet 12. november 2009 Rolfsen, Capone, Høyer, Acne & Geddon Male. Har nok glemt noen, men dette er de mest kjente. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 12. november 2009 Rapporter Del Skrevet 12. november 2009 Takk Lett og finne hvis man tar utgangspunkt i svømmehallen der? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. november 2009 Rapporter Del Skrevet 12. november 2009 Vet ikke hvor svømmehallen er Vet du hvor Kinoen er? McDonalds etc? Lenke til kommentar
WASD Skrevet 12. november 2009 Rapporter Del Skrevet 12. november 2009 Nja, det finner jeg. Eller vet faktisk hvor kinoen er! Langt unna derifra? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. november 2009 Rapporter Del Skrevet 12. november 2009 Rolfsen RETT ved Kinoen. Acne & Høyer ligger litt lenger inn i gaten (bare spør de som jobber på Rolfsen). Capone & Geddon finner du inne på det ene kjøpesenteret som ligger rett over Rolfsen. Det ligger rett ved torget, det senteret som er der. Alt ligger veldig nærme hverandre, så det er lett å finne. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 12. november 2009 Rapporter Del Skrevet 12. november 2009 Konge! Får se om det blir noe kjøp da Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. november 2009 Rapporter Del Skrevet 12. november 2009 Dagens irritasjonsmoment: Fake Burberry-skjerf. Ser så stygt ut når man med et halvt øye ser at det er fake. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 12. november 2009 Rapporter Del Skrevet 12. november 2009 Dagens irritasjonsmoment: Fake Burberry-skjerf.Ser så stygt ut når man med et halvt øye ser at det er fake. Øynene mine er snart ødelagt fordi det er så mye fake ute og går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå