Kavinsky Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Det er da ikke en slik jeg er på jakt etter, desverre. Noe mer i samme gate som denne: Men ikke like baggy. Tenker den gråfargen, kanskje gråere. Samme outfit er ikke planen Endret 9. november 2009 av Kavinsky Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg leste "skal bruke på hytta" og da tenker jeg automatisk på de gode fine turene på langrenn... Da vet jeg nok ikke. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Sant nok, mens syns de nymotens nikkersene er langt på nær så fine som de gamle. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Sant nok, mens syns de nymotens nikkersene er langt på nær så fine som de gamle. Vel, det er sant. Vi har liggende noen flotte turklær på loftet... rød fjellanorakk og røde knikkers. Synd at de ikke helt passer.. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Det er det samme problemet jeg har. Skal man ikke se ut som en jøgler bør det sitte skikkelig. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg trenger et par skjorter som kan brukes under v-halser og slikt, bare til dagligdags bruk. Ikke noe fancy, men må sitte godt og ikke være dyre. Tenker i prisklassen opptil 500,- per skjorte. Noen forslag? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Dukes Selges på house of singles. Hørt mye bra om det merket, skal være strålende passform. Pris 499,- Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg kan skrive under på dette. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Noen som kan tipse om noen fine vesker? Har sett på ToS så langt, liker mange av dem. Hva er oppfatningen om deres vesker? Har ikke mulighet til å kjøpe via nett Lenke til kommentar
WASD Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Faren min har en weekend-bag fra ToS, 3 år gammel. Forsatt fin den! Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Er det snakk om en weekendbag eller vanlig messenger/stachel? Jeg har nylig anskaffet en fra britiske Hackett, men tett opp mot kjøp vurderte jeg en sort skinnbag fra ToS. Likte den meget godt. Vet ikke prisen på den i butikk i Norge da jeg bare har sett den tax-fritt på Kiel-fergen og Gardermoen til henholdsvis 2399,-/2499,-. Var en meget solid og pen bag. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 ^ Er sistnevnte ja. Har sett på Hacket sine også, men de finner jeg kunn på nett. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Har sett på Hacket sine også, men de finner jeg kunn på nett. Stemmer det ja. Eller over disk i utlandet. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 DukesSelges på house of singles. Hørt mye bra om det merket, skal være strålende passform. Pris 499,- Da får jeg vel benytte meg av sjansen neste gang jeg er i Oslo! Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 God plan, jeg har tenkt til å gjøre det samme selv faktisk Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Er disse Duke-skjortene også å oppdrive i Bergen? Har begynt å jobbe med garderoben nå og ser det som trengs mest er skjorter og sko. Sko sliter jeg litt med, men hvis jeg finner gode skjorter til 499,- så kan man da kjøpe noen fler enn når de koster 1-1300kr. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Ja, slik tenker jeg også. Har ikke så altfor mange skjorter nå, og starte en "samling" med skjorter til 1000-1300 kroner tar tid. Litt greiere med piquéer som er noe billigere, men det tar fortsatt tid dersom man tar det litt i steg. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Noen som kan tipse om noen fine vesker? Har sett på ToS så langt, liker mange av dem. Hva er oppfatningen om deres vesker? Har ikke mulighet til å kjøpe via nett Jeg har en fra Barbour som jeg kjøpte i Skottland. Usikker på om det er noen som fører det i Norge. Edit: Link: http://www.barbour.com/index.cfm?fuseactio...6&RangeID=4 Endret 11. november 2009 av Tee-Zee Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Borte.. Endret 11. november 2009 av cricket Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Dette skal i bildetråden, kvinnemenneske. På den måten forsvinner det ikke like fort i all små-praten på kafèen. Jeg har en begrenset erfaring med kjoler, men den ser ut til å sitte som den skal. Likte ikke glidelåsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå