fkm Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Sportsforretninger med fokus på langren o.l. har det nok. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Får ta turen. Ser for meg at de har de mer moderne langrennsnikkersene enn de gode gamle av bomull/ull. Edit: gode gamle Endret 8. november 2009 av Kavinsky Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Hvordan er muligheten for å skaffe J Crew i Norge? Så en meget pen messenger jeg kunne tenkt meg. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Hvordan er muligheten for å skaffe J Crew i Norge? Så en meget pen messenger jeg kunne tenkt meg. Dårlig, tror ikke J Crew blir solgt noen plass i Norge? Må bli på nett. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Ok. Får finne på noe lurt. Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Noen som har peiling på hvor jeg kan få kjøpt et par med veldig tynne bukseseler? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 For din egen skyld gir jeg deg ikke noen hint. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Foretrekker du tykke? Eller er du helt i mot bukseseler thrice? Tykke bukseseler mener jeg kan se bra ut, ikke at jeg har det selv, men vurderer. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Jeg er veldig glad i brede bukseseler Skal gå til innkjøp av noen i farger når jeg har tid og bruk for det. Gjerne røde eller blå. Endret 8. november 2009 av thrice Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 For din egen skyld gir jeg deg ikke noen hint. Forstår det. Men de skal kun brukes en gang Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Kan du ikke bare kjøpe brede? Har sett det på H&M før. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Supert tips: Kjøp et par brede eller vanlige på H&M. Brett dobbelt. Finn fram symaskin med sort tråd. Sy. Ferdig. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Jeg er veldig glad i tykke bukseseler Skal gå til innkjøp av noen i farger når jeg har tid og bruk for det. Gjerne røde eller blå. Hackett har pene tykke bukseseler i både blått og rødt. Asos ser ut til å ta inn mer Hackett for hver uke som går og det liker jeg. De koster £50. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Hackett har mye pent, men tror ikke jeg gidder å bruke 50 pund pr buksesele + frakt og toll når jeg kan skaffe det i Norge. Fremdeles fornøyd med weekendbagen? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Oh yes! Skal prøve å få slengt opp et real life-pic en dag Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Hadde jeg satt pris på. Vil se hvordan den ser ut i bruk. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 Får ta turen. Ser for meg at de har de mer moderne langrennsnikkersene enn de gode gamle av bomull/ull. Edit: gode gamle Det stemmer nok! Du kan vel bare spørre mor eller far? Det kan jo hende dere har noe liggende! Jeg vet hvertfall at vi har masse nikkers liggende rundt i diverse skap og hyller på hyttene våres, men det kan kanskje ha noe med at pappa fortsatt sverger til ullnikkers og ullstrømper på skitur:P Lenke til kommentar
Meloner Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 Tips til Christmas Party antrekk til gutt på 17 år? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 Får ta turen. Ser for meg at de har de mer moderne langrennsnikkersene enn de gode gamle av bomull/ull. Edit: gode gamle Det stemmer nok! Du kan vel bare spørre mor eller far? Det kan jo hende dere har noe liggende! Jeg vet hvertfall at vi har masse nikkers liggende rundt i diverse skap og hyller på hyttene våres, men det kan kanskje ha noe med at pappa fortsatt sverger til ullnikkers og ullstrømper på skitur:P Samme situasjon hos meg! Men pappa er noen størrelser større, så får håpe på at det ligger noen gamle som passer et sted. Hvis ikke må bestemor frem med symaskinen. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 Kavinsky: Norrøna skal ha bomulls-knikkers i både Svalbard- og Amundsen-serien deres. Svalbard: linky. og Amundsen. Hvis det blir litt dyrt for deg (vet ikke hvor mye du står på ski) så ville jeg leitet litt rundt i huset etter alternativer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå