Kavinsky Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Oppbevaringsboksene på Oslo S stenger klokken 01:00 om jeg ikke tar helt feil. Har brukt de mange ganger før jeg flytta hit. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Yo, New York på meg i vinterferien(uke 9), er det noen som har noe innside-info å komme med? Hvor ligger de beste butikkene og hva er verdt å sjekke ut?Jeg spør tidlig av to grunner: 1. Jeg liker å planlegge 2. Jeg gleder meg noe jævlig! Woodbury Common ligger utenfor NY, men er et helt sykt stort outlet med 220 butikker. Eksempler som Ralph Lauren, PRL, Burberry, Bottega Veneta osv - der finner du det meste til en billig(ere) penge. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Yo, New York på meg i vinterferien(uke 9), er det noen som har noe innside-info å komme med? Hvor ligger de beste butikkene og hva er verdt å sjekke ut?Jeg spør tidlig av to grunner: 1. Jeg liker å planlegge 2. Jeg gleder meg noe jævlig! Hvis du ikke stikker innom og kjøper deg et par skikkelig rådenim fortjener du ikke livet http://blueingreensoho.com/ Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Får man rådenim-jeans i sort, eller kun i mørkeblått? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Får man rådenim-jeans i sort, eller kun i mørkeblått? Det finnes i sort også. (F.eks. acne max cash.) Rådenim er vel bare denimbukser som ikke er blitt behandlet. Fra wikipedia: Dry or raw denim, as opposed to washed denim, is a denim fabric that is not washed after being dyed during its production. Over time, denim will generally fade, which is often considered desirable. Endret 3. november 2009 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Okei, takk for svar. Skal titte litt på Acne Max Cash, hadde vært kjekt med noen sorte jeans for vinteren, og rådenim er jo dritdigg å ha på seg. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Rådenim jeans er så vidt jeg vet alltid sorte når du kjøper de, før de blir blå/slitte etter bruk. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Mine Max Raw var ganske mørke, men fortsatt blå da jeg kjøpte de. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Hm. Og jeg som mente mine Max Raw var sorte. Går utifra at de er veldig mørkeblå. Men rådenim har vel alltid 'samme' mørkeblå nyanse? Endret 3. november 2009 av thrice Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jepp! Sorte er de i alle fall ikke, men Max Cash som ble nevnt over er sorte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Jeg har problemer, selv i godt lys, å se at de er av en annen farge enn svart. ----- Når man går med ensfargede klær er det lett å se at det kommer endel småhår, støv osv på de. Hvordan fjerner man de? Jeg vet at det finner en slags teiprull som man kan bruke for å få det vekk. Er det andre metoder? Edit: max raw ja, ikke max cash. Beklager Endret 3. november 2009 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jepp! Sorte er de i alle fall ikke, men Max Cash som ble nevnt over er sorte. De 'max buksene' går i surr Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Skal til New York i juleferien så var flott å se tips fra folket her! Mitt spørsmål: Skal på fest på skolen torsdag og er veldig usikker på antrekket. Har tenk på et par Chinos og en cardigan. Det blir veldig varmt i rommet hvor festen skal være så ønsker en litt lett cardigan eller plagg på overdelen. Har et par nyinnkjøpte sort/gråe chinos som jeg tenker på en cardigan til. Noen speselle tips til fargen/ plagg? (skal ha hvit t-skjorte under) Lenke til kommentar
314 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 De du postet der ser ut som Max Cash, ikke Max Raw. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 De du postet der ser ut som Max Cash, ikke Max Raw. Det er fordi det ER Max Cash Lenke til kommentar
314 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 De du postet der ser ut som Max Cash, ikke Max Raw. Det er fordi det ER Max Cash Men de er jo svarte. Hvorfor snakker du da om at du har problemer med å se at er mørkeblå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 De du postet der ser ut som Max Cash, ikke Max Raw. Det er fordi det ER Max Cash Men de er jo svarte. Hvorfor snakker du da om at du har problemer med å se at er mørkeblå? "Jeg har problemer, selv i godt lys, å se at de er av en annen farge enn svart." Jeg prøvde å formulere at de var svarte, ikke mørkeblå. Det er lett å blande modellene til Acne. Uansett: Acne Max Raw: Mørkeblå raw Acne Max Cash: Svarte (men er de "skikkelig" raw denim? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg bommet med klesvasken forrige helg, og greide å vaske et par relavtivt nye Max Raw. De har nå stygge blekede striper på sidene, og har mistet en del farge. Noe som kan gjøres for å redde de? Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Tror ikke det. Har gjort samme feilen selv. Fargen holder dårligere enn på andre bukser virker det som. Mulig det bare synes bedre på disse rådenimbuksene. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 "Jeg har problemer, selv i godt lys, å se at de er av en annen farge enn svart."Jeg prøvde å formulere at de var svarte, ikke mørkeblå. Det er lett å blande modellene til Acne. Uansett: Acne Max Raw: Mørkeblå raw Acne Max Cash: Svarte (men er de "skikkelig" raw denim? Det er nok ikke skikkelig rå denim. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå