fkm Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Hm, kanskje jeg burde ta en tur i en bruktbutikk. Det har jeg for å være helt ærlig aldri vurdert før:P Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Er ikke det dummeste. Det hadde ikke falt inn meg å gjøre heller, men for en stund tilbake var jeg innom for å kjøpe et kostyme til en utkledningsfest, og man kan være heldig en gang i blant, så pleier å stikke innom når jeg går forbi. Trenger tross alt bare å sende plagg til rens og eventuelt en skredder. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Tja, personlig er jeg ikke helt komfortabel med å bruke noe noen har brukt før meg, men er plagget kult nok går det vel greit:P Noen som har noen tips til noen bra vintagebutikker i Oslo-området da eller? Lenke til kommentar
SML Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Hei! Jeg tenkte jeg skulle kjøpe en ny jakke/frakk siden den jeg har begynner å bli for liten. Jeg er ute etter enten en Trench coat eller Pea coat eller lignende frakker. Prisklasse: 1000-4500 kr. Den bør helst ikke ha for mange knapper og annet utstikkende ting, er på jakt etter noe enkelt men tidløst. Takk for positive og negative svar Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Trenchcoat er ikke å anbefale om du ikke vill fryse i hjel. Skulle anbefale denne, men ser at prisen er altfor høy. Filippa K ser ut som har mye spennende. Lenke til kommentar
FarAway Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Skulle ønske jeg hadde selvtilliten til å gå med en penere stil, noe som ikke er vanlig på skolen der jeg går Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Noen av dere som vet om et sted der det blir tilbudt å lage custom bukser i Oslo? Ser nesten ut som dette er det nærmeste vi kommer i butikk, thrice. Filippa K Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Hm. Tror det blir til at jeg bestiller meg et par skreddersydde over jul. Jeg vil ha et par med side straps. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Ser den. De buksene du postet ser meeeget bra ut. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 (endret) 150 usd pr stk med super120 ull(standard). Link til hjemmesiden http://www.thickasthievesla.com/ Endret 3. november 2009 av thrice Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Noen som husker hvor de selger Tommy Hilfiger i Oslo? Står helt stille for meg. Syns de har noen kule peacoats som jeg tenker jeg må sjekke. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Volt Grensen, Steen & Strøm Magasin, Tommy Hilfigher-butikken på Eger Karl Johan. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Volt Grensen, Steen & Strøm Magasin, Tommy Hilfigher-butikken på Eger Karl Johan. Takker, for vel ta turen til helgen Lenke til kommentar
WASD Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Denne var ikke så ille til å koste det den gjør. Logoen på siden var da ikke så fin da, men men. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Ekkelt stoff da. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Ekkelt stoff da. Mye polyester ja. Man må nesten prøve sånne jakker før man kjøper de, vanskerlig å se passform syns jeg. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Hvor/hva må man innom når man først er i Oslo? Dvs. Oslo S/oppover Karl Johan Endret 3. november 2009 av multisync Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Steen & Strøm Magasin Motehuset Eger Ferner Jacobsen Paléet Bogstadveien Kommer jo ann på hvor mye penger du vil bruke. Men på disse stedene kan du svi av litt. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Takktakk, vel, vi får se om jeg svir av noe, eller bare sjekker ut om jeg har noen grunn til å komme tilbake neste helg for å kjøpe noe Skal på konsert og vet ikke hvor jeg skal legge ting hvis jeg kjøper noe Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Yo, New York på meg i vinterferien(uke 9), er det noen som har noe innside-info å komme med? Hvor ligger de beste butikkene og hva er verdt å sjekke ut? Jeg spør tidlig av to grunner: 1. Jeg liker å planlegge 2. Jeg gleder meg noe jævlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå