Raste Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Har en rawdenim her som jeg kjøpte for ca. 2-3 uker siden, men i dag i dette trasige været fikk den veldig mange flekker oppover på leggen. Derfor tror jeg den trenger en vask. Noen tips til hvordan jeg skal vaske den og evt. førbehandling? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Jeg ville gjort ALT for å prøve å få bort flekkene i stedet for å vaske den. Lenke til kommentar
314 Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Jeg tviler på at disse flekkene er noe vanskelige å få vekk. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Prøv først å børst bort flekkene uten vann. Er det kun søle, så burde det gå bort fort. Hvis flekken sitter dypere, så tar du på litt vann og gnir. Vær veldig forsiktig når du gnir, både med og uten vann. Hvis du gnir for hardt, fjerner du fargen og. Si ifra hvordan det går Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Er jeg den eneste som liker å vaske jeans etter noen gangers bruk? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Pleier og legge mine i fyrseren i en lang stund, eller lufte dem ute. Selvom det også er deilig med nyvaska bukser. Men vil jo helst holde fargen på raw denim buksene jeg har. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Er det ok å matche en svart eller mørk dress med en mørkeblå trench? Eller er det en synd? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Er jeg den eneste som liker å vaske jeans etter noen gangers bruk? Nei, det er veldig mange som vasker i stykker jeansene sine... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Er jeg den eneste som liker å vaske jeans etter noen gangers bruk? Nei. Nyvasket jeans med tøymykner er jo bare herlig Føler meg også veldig ekkel om jeg har gått i samme jeans såppas lenge mtp. all dritt du får med deg enkelte steder. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Er jeg den eneste som liker å vaske jeans etter noen gangers bruk? Nei, det er veldig mange som vasker i stykker jeansene sine... Mine er fortsatt helt fine. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Er det ok å matche en svart eller mørk dress med en mørkeblå trench? Eller er det en synd? Jeg er ingen fan, hvertfall ikke om den er svart. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Er det ok å matche en svart eller mørk dress med en mørkeblå trench? Eller er det en synd? Finner du vel ut selv, men personlig tror jeg det fort blir veldig rart. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Har sett et par stykker gå med det her i London, synes det så greit ut, mens andre mener det ikke funker. Flere innspill? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Må se det først. Var innom bruktbutikken i dag. Den sorte fløyels blazeren jeg hadde sett meg ut forsvant over helgen Ligner på denne, og den hadde kostet meg den nette sum av 60,- Endret 2. november 2009 av thrice Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Er jeg den eneste som liker å vaske jeans etter noen gangers bruk? Det er stor forskjell på vanlige jeans og rådenim-jeans. Rådenim-jeans skal helst ikke vaskes i det hele tatt, mens med vanlige jeans er det ikke så utrolig farlig. Men det er ingen jeans som egentlig har godt av vask. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Men det er ingen jeans som egentlig har godt av vask. Skitne jeans, så. Hvem bruker egentlig rådenim-jeans? Hvordan får man øye på de på gata? Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 De ser, synes jeg, finere ut? Ellers så er de ofte litt tykkere enn vanlige jeans, og det er et annet skinn i stoffet deres. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Må se det først. Var innom bruktbutikken i dag. Den sorte fløyels blazeren jeg hadde sett meg ut forsvant over helgen Ligner på denne, og den hadde kostet meg den nette sum av 60,- Hvilken bruktbutikk? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Tror han snakket om Fretex om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Noe i den duren ja, fkm. Det er en av de lokale. Husker ikke navnet. Den satt perfekt også. Trengte bare å spandere på den 250,- i rens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå