Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
skona hadde en utstråling av mye røyk og krl-lærer.

Hvor ser man krl-lærere med slike sko?

Det er de de gjør..De kjøper slike sko (typen, ikke merket) og røyker mer enn 40 sigaretter per dag.

Hehe, morsom du. :)

Seriøst..sjekk hvilke sko de bruker!

 

 

Skona var for all del spennende og fine de, men bare se.. KRL materiale.

Lenke til kommentar
Mine kostet 2.800 kr - prisene ligger vel på rundt 2.500 og oppover for slike sko.

Å herregud. Det er så uvirkerlig og fullstendig feil å bruke nesten 3000 tusen kroner på sko synes jeg. For den prisen bør de vare resten av livet etter min mening i alle fall.

Lenke til kommentar
Synes du. Er imidlertid overbevist om at Piranha vet meget godt hva han gjør, og at han ikke lider noen nød selvom han kjøper de skoene. Det må være opp til vær enkelt hva slags sko man velger.

Noen nød lider han sikkert ikke. Det hele koker ned til prioriteringer, akkurat som at noen bruker alle penga sine på fotball. Hvis de har lyst må de få lov til det, men det må også kunne gå an å synes at det er sykt å bruke så mye penger på én ting/hobby whatever...

 

Selv brukte jeg mer penger på klær før i tiden. Nå syns jeg andre ting er viktigere, slik som reiser. Jeg kjøper derfor heller flybilletter+hotell enn et rådyrt klesplagg, men det er altså mine prioriteringer :)

Lenke til kommentar
Synes du. Er imidlertid overbevist om at Piranha vet meget godt hva han gjør, og at han ikke lider noen nød selvom han kjøper de skoene. Det må være opp til vær enkelt hva slags sko man velger.

Noen nød lider han sikkert ikke. Det hele koker ned til prioriteringer, akkurat som at noen bruker alle penga sine på fotball. Hvis de har lyst må de få lov til det, men det må også kunne gå an å synes at det er sykt å bruke så mye penger på én ting/hobby whatever...

 

Selv brukte jeg mer penger på klær før i tiden. Nå syns jeg andre ting er viktigere, slik som reiser. Jeg kjøper derfor heller flybilletter+hotell enn et rådyrt klesplagg, men det er altså mine prioriteringer :)

Jeg sa at jeg synes det var feil, ikke at han lider noen nød, og man kan jo fritt ytre sine meninger her, og dette skulle jo være en diskusjonstråd.

Som nevnt, det handler kun om prioriteringer og det er noe hvert enkelt individ står for, og hva som prioriteres er vel derfor ganske forskjellig fra person til person. Ikke tro at jeg rakker ned på moteløver, jeg synes det bare er rart å bruke masse penger på sånt, men det er min mening da :)

Selv bruker jeg heller penger på reiser og dvdsamlinga mi fremfor dyre og moteriktige klær, men det kan jo hende at noen synes det er feil også, men det er jo ganske greit at vi er forskjellige synes jeg.

Enda et tilfelle der man får bli enige om å være uenige :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...