DMATHISEN Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 http://europe.zoovillage.com/store/default.asp Noen som har handlet her før? En fyr sa til meg at det ikke kom toll i tillegg pga det kommer fra Sverige. Noe sannhet i dette? Tenkte på å bestille i dag, så setter pris på kjapt svar. Moms og toll er inkludert i prisen, bestilte derfra for noen uker siden! Det står info på siden også.. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 Hva med å kjøpe bukser fra et merke som ikke er favoritt på gamlehjemmet? Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 Hvor forsvant kjærligheten gutter? Lenke til kommentar
WASD Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 Ball snart, og hadde tenkt å kjøre konf. dressen. Det er en veldig mørk blå tiger dress, med standard hvit skjorte. Bare et par spørsmål, hvilken farge på mansjettknappene, og hvilken farge på sløyfa? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Hva med det? Ville du frem til noe? Hva med å svare på spørsmålet istedenfor å være en smartass? Du gav meg seriøst ingenting, to be honest. Så STFU & GTFO eller svar, greit nok at det er et diskusjonsforum med da diskuterer man vel noe som er relativt? Ja, jeg ville fram til at du får mye penere bukser fra andre merker. ROFLMAOSTFULOLWTFFTWYOYOYO!!!!!!111!!1!!!11! Og forresten, jeg tok meg den frihet å slå opp "relativt" for deg, så du slipper å bruke det feil neste gang du skal si noe; http://no.thefreedictionary.com/relativ EDIT: WASP, metallet på mansjettknappene skal matche beltespennen og klokken. Jeg mener sølv er penest. Farge på sløyfe kan du velge og vrake i, for det meste passer til hvitt og blått, men en pen gulfarge kan bli bra tror jeg. Endret 30. oktober 2009 av fkm Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Sølv på mansjettene, evt. gull om du har beltespenne i samme farge. Sløyfen liker jeg best i mørke farger, men ikke svart. Vurdert PS? *Edit* Feilformulering. Endret 30. oktober 2009 av AnewZ Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 Sløyfen trenger da aldeles ikke være mørk. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg kommer til å gå for mansjettknapper i gull, synes det ser mye bedre ut. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 Litt feilformulering da jeg skrev at den skal være mørk, men syntes det er penest i de aller fleste tilfeller. Skal se om jeg finner eksempelbilder. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg kommer til å gå for mansjettknapper i gull, synes det ser mye bedre ut. Regner med du har mørk dress, skal du gå for sløyfe? Isåfall, hvilken farge? Har tilgang til diverse mansjettknapper, siden far er gullsmed. Kan legge opp noen bilder av aktuelle etterpå. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 Skal gå for sløyfe, ja. Farge er jeg ikke sikker på ennå, har ikke vært en ordentlig tur og sett ennå, men pr nå er det sannsynlig med en rød en. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 Fest om 2 uker med tema: Las Vegas. Noen tips (som ikke inneholder Elvis)? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg ville gått som en "high roller" Nok en grunn til å kle seg smashing Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 Eller kjøre ekte turiststil. Rumpetaske, sandaler med sokker i, stygg skjorte, stygg caps og shorts. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 Det finnes plenty med personer som sikkert synes du 'ser homofil' ut (om det er en definisjon), men det er DERES mening som forsåvidt du driter i, regner jeg med. På samme måte driter jeg i din mening om buksene i fra Gant, forøvrig har jeg aldri spurt etter din mening heller. Hva i alle dager skal det bety? Hvorfor skulle noen syns at jeg ser homofil ut? Det må være noe av det mest idiotiske tullet jeg har hørt på lenge! Du har absolutt ingen anelse om hvordan jeg ser ut eller kler meg, bortsett fra det du har plukket opp på dette forumet. Om du mener det jeg har gått ut med her får meg til å fremstå som homofil vil jeg anbefale deg å revurdere hvordan du ser på verden, for jeg er veldig langt fra å ha en "homofil" stil. Forøvrig er det ikke akkurat voksent å bruke ordet homofil på den måten, femi er nok mer passende. Angående diskusjonen om Gant, denne tråden heter "mote- og velværecafé", og så vidt jeg har skjønt er poenget med den at man prate fritt rundt nettopp mote og velvære. Hadde du laget en egen tråd hvor du spurte det samme spørsmålet hadde jeg nok ikke svart på måten jeg gjorde, men siden denne tråden gir meg visse friheter valgte jeg å si meningen min om Gant, så du kanskje tok til fornuft og kjøpte en bukse som ikke bestefaren min kunne brukt. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2009 Haha, men du føler deg ihvertfall truffet av kommentaren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå