Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med det? Ville du frem til noe?

Hva med å svare på spørsmålet istedenfor å være en smartass? Du gav meg seriøst ingenting, to be honest. Så STFU & GTFO eller svar, greit nok at det er et diskusjonsforum med da diskuterer man vel noe som er relativt?

Ja, jeg ville fram til at du får mye penere bukser fra andre merker. ROFLMAOSTFULOLWTFFTWYOYOYO!!!!!!111!!1!!!11!

Og forresten, jeg tok meg den frihet å slå opp "relativt" for deg, så du slipper å bruke det feil neste gang du skal si noe; http://no.thefreedictionary.com/relativ

EDIT: WASP, metallet på mansjettknappene skal matche beltespennen og klokken. Jeg mener sølv er penest. Farge på sløyfe kan du velge og vrake i, for det meste passer til hvitt og blått, men en pen gulfarge kan bli bra tror jeg.

Endret av fkm
Lenke til kommentar
Jeg kommer til å gå for mansjettknapper i gull, synes det ser mye bedre ut.

Regner med du har mørk dress, skal du gå for sløyfe? Isåfall, hvilken farge?

Har tilgang til diverse mansjettknapper, siden far er gullsmed. Kan legge opp noen bilder av aktuelle etterpå.

Lenke til kommentar
Det finnes plenty med personer som sikkert synes du 'ser homofil' ut (om det er en definisjon), men det er DERES mening som forsåvidt du driter i, regner jeg med. På samme måte driter jeg i din mening om buksene i fra Gant, forøvrig har jeg aldri spurt etter din mening heller.

Hva i alle dager skal det bety? Hvorfor skulle noen syns at jeg ser homofil ut? Det må være noe av det mest idiotiske tullet jeg har hørt på lenge! Du har absolutt ingen anelse om hvordan jeg ser ut eller kler meg, bortsett fra det du har plukket opp på dette forumet. Om du mener det jeg har gått ut med her får meg til å fremstå som homofil vil jeg anbefale deg å revurdere hvordan du ser på verden, for jeg er veldig langt fra å ha en "homofil" stil. Forøvrig er det ikke akkurat voksent å bruke ordet homofil på den måten, femi er nok mer passende.

Angående diskusjonen om Gant, denne tråden heter "mote- og velværecafé", og så vidt jeg har skjønt er poenget med den at man prate fritt rundt nettopp mote og velvære. Hadde du laget en egen tråd hvor du spurte det samme spørsmålet hadde jeg nok ikke svart på måten jeg gjorde, men siden denne tråden gir meg visse friheter valgte jeg å si meningen min om Gant, så du kanskje tok til fornuft og kjøpte en bukse som ikke bestefaren min kunne brukt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...