thrice Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hah, har gått med det lenge, og i fjor lurte folk på kva i helvete eg hadde på meg. No er det ikkje slik lengre tydelegvis. Du er vel bare forut for din tid. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Njaa, det gjeld berre å plukke opp det som er alternativt før det vert mainstream! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hva tror folket om en av disse? Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Øverste: MEGET pent Nederste: Skeptisk, mtp fargen. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Er usikker på hvilken jeg kanskje skal velge.. Synes det blir for stort mellomrom mellom knappene på den første, men den har jo desidert finest farge. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Likte den øverste, er enig med Frigata ang fargen på nummer 2. Passformen til den første så også bedre ut. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Av de to, likte jeg den øverste best. Allikevel syns jeg den virket litt kort! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ja, etter å ha gransket bildet litt, så ser det ut som modellen har på seg en jakke som er en størrelse eller to for liten, hvertfall når en ser på ermene. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ja, etter å ha gransket bildet litt, så ser det ut som modellen har på seg en jakke som er en størrelse eller to for liten, hvertfall når en ser på ermene. Ja ermene så litt korte ut, men resten av lengden syns jeg så bra ut. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Noen av dere som vet om et sted der det blir tilbudt å lage custom bukser i Oslo? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg ville gått på Ferner eller Gunnar Øye og hørt hviken skredder de bruker. Regner med at de bruker noen flinke. Det jeg har kjøpt der som har blitt sydd om har hvertfall vært top notch. Men da er det nok mer aktuelt å sy om en bukse du har fra før. Skal du ha sydd en helt ny bukse kan nok Ferner fikse det for deg, men det blir dyrt. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Noen som vet om et sted jeg kan få kjøpt gråe chinos til en godt pris samt i bra kvalitet? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Carlings hadde noen gråe chinos, med helt grei kvalitet Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg ville gått på Ferner eller Gunnar Øye og hørt hviken skredder de bruker. Regner med at de bruker noen flinke. Det jeg har kjøpt der som har blitt sydd om har hvertfall vært top notch. Men da er det nok mer aktuelt å sy om en bukse du har fra før. Skal du ha sydd en helt ny bukse kan nok Ferner fikse det for deg, men det blir dyrt. Det blir en helt ny bukse isåfall. Jeg har en fra Tiger med det samme systemet, men jeg liker designet på den jeg postet bedre. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 http://europe.zoovillage.com/store/default.asp Noen som har handlet her før? En fyr sa til meg at det ikke kom toll i tillegg pga det kommer fra Sverige. Noe sannhet i dette? Tenkte på å bestille i dag, så setter pris på kjapt svar. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Er vel ikke mye som er tollbelagt, moms er det verre med. Sverige er like lite Norge som alle andre land, så de samme reglene gjelder nok. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Det blir en helt ny bukse isåfall. Jeg har en fra Tiger med det samme systemet, men jeg liker designet på den jeg postet bedre. Da må du nok i så fall regne med å bruke en del tusen på det... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Er vel ikke mye som er tollbelagt, moms er det verre med. Sverige er like lite Norge som alle andre land, så de samme reglene gjelder nok. Klær kommer det toll på i tillegg. Men ikke luer for eksempel. Rare regler. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Carlings hadde noen gråe chinos, med helt grei kvalitet Takk Bass! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå