AnewZ Skrevet 27. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2009 Bohem Henrik Wergelands gate 1 Det er ikke SÅ langt fra Lund da. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) BohemHenrik Wergelands gate 1 Det er ikke SÅ langt fra Lund da. Ganske sikker på at Bohem er en klesbutikk for damer, men kan stikke innom og høre med de. Bor i sentrum, så det er ikke mange kvartalene fra meg Takk forresten. Alt det der er i Vågsbygd. Hadde vært greit med noe i sentrum eller på Lund. Søk selv da vel? Regner med at du kan alfabetet + hvilken by du er i? Har søkt, men kom bare opp i Vågsbygd. Bortsett fra Bohem. Endret 27. oktober 2009 av thrice Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 27. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 27. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2009 Gå på Hans H. Iversen i Strandgaten, du vil nok få hjelp til det du trenger der! Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 28. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Gå på Hans H. Iversen i Strandgaten, du vil nok få hjelp til det du trenger der! Enig, tror nok Hans H. er det beste, men 6-7000 kan bli vanskelig hvis du skal ha alt det du nevner. Ellers så ville jeg sjekket ut Retro og evt Bertoni også. Angående skjerf-debatten pleier jeg å kjøre kashmir-skjerf i grått eller svart til den svarte frakken. Jo, en ting til: Jeg skal på jobbfest med tema "beachparty". Det skal visstnok være 25 grader der vi skal, men tenker det blir litt kjedelig med shorts og piqué... noen som har andre forslag? Endret 28. oktober 2009 av Xtra Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2009 Argh! Agora-ull kan ta seg en bolle... Finnes det noe som gjør at genseren som inneholder 10% av det slutter å loe noe så grusomt? Vaskes jo separat, og må gå over med børste etterpå for å fjerne all loingen, i tillegg til at man får buksa full av det om man sitter og har armene i fanget o.l... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2009 Vasker du den i maskin? Mulig det er håndvask? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2009 Den er spesifisert til 30-graders vask, så vasker den på det, samt litt lavere sentrifugering. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 28. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2009 Vask alltid sånne ting for hånd, eller send det på et renseri, dersom det er verdt det. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 28. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2009 Enig, tror nok Hans H. er det beste, men 6-7000 kan bli vanskelig hvis du skal ha alt det du nevner. Sjekk også ut Olsen & Nicolaysen, som ligg rett nedanfor Hans H. i retning gågata. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2009 Skal ha ny dress, har et budsjett på en 6 - 7000 ca.Aktuelle områder er Bergen. Usikker på hva jeg vil ha, though... Skal forresten ha nytt belte, skjorte og slips også i den summen. Har lite peiling på dress generelt, så er åpen for en del forslag. Stikk på Retro, der kan du kaanskje klare å komme under 7000,- Dress 5000,- Skjorte 1000-1200,- Belte 700,- Slips 700,- Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2009 Vask alltid sånne ting for hånd, eller send det på et renseri, dersom det er verdt det. Rens er den ikke verdt, men kan jo teste for hånd. Problemet med at den loer ved vanlig bruk er jo fortsatt til stede. Går ut i fra at dette ikke vil gi seg? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2009 Det vil nok ikke det. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2009 Hva syns folk om cordfløyel? Har sett at det har beggynt å komme i butikkene. Hvis jeg ikke husker helt feil henger det en blezer som er min, den er av cordfløyel og er burgunderrød, om jeg ikke husker helt feil (den har ikke vært nede fra loftet på noen år) er det helt fail? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2009 Cordfløyel kan være veldig kult. Jeg debatterer med meg selv om jeg skal kjøpe en jakke som satt perfekt på Fretex for 60,- Vet ikke hva jeg skal bruke den med, og klesskapet er stappfullt, så er usikker. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2009 Hvis den ikke koster mer enn 60,- er det jo bare å slå til. Overlever det selv om den ikke blir brukt så veldig mye Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Joda. Det er en sort blazer. Hva kan man bruke sånt til? Ligner på denne. Må nesten slå til hvis den fremdeles er der Hva synes dere? Endret 28. oktober 2009 av thrice Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Cord kan være fett det! Har kjøpt en mosegrønn cordfløyelsbukse fra Ralph Lauren som jeg er veldig fornøyd med! Endret 28. oktober 2009 av fkm Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2009 Ralph Lauren har også en gul cordfløyelsbukse, hadde stor reklame hvor personen hadde en slik på i København (dekket vel hele forsiden av Magasin). Veldig kul! Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 28. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2009 Hva syns folk om cordfløyel? Hah, har gått med det lenge, og i fjor lurte folk på kva i helvete eg hadde på meg. No er det ikkje slik lengre tydelegvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå