Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som også har tips hvordan jeg skal behandle/vaske raw denim bukse?

+1

Hvis du liker rådenim looken, og ønsker at buksen holder seg slik vasker du den minst mulig, helst aldri.

Hvis du er lei av at buksen smitter av, og du vil at fargen skal holde seg slik den er nå legger du den i en 10liuters bøtte med vann, og tilsetter en kopp eddik. Rør buksen om i vannet et par minutter før du kaster den i vaskemaskinen,

Alltid vask jeans vrengt, og på så lav varme som mulig (30 pleier å funke fint)

Husk, hvis du får en liten flekk.. Er det egentlig vits å vaske hele buksen?

Du kan sikkert gni bort flekken enkelt med en klut. Men om du gjør dette, gjør det veldig forsiktig. For om du gnir for hardt vil du fjerne fargen fra det stedet du gnir på, og da sitter du igjen med noe mye værre enn en liten flekk.

Lenke til kommentar
Trenger litt hjelp her, har en jeans bukse som har fått et lite hull under et visst sted da sømmen har åpnet seg litt opp, hva bør jeg gjøre med det?

Noen som også har tips hvordan jeg skal behandle/vaske raw denim bukse?

1: Gå til skredderen/mor/mormor/farmor

2: Først og fremst, ikke vask dem.

Lenke til kommentar
Trenger litt hjelp her, har en jeans bukse som har fått et lite hull under et visst sted da sømmen har åpnet seg litt opp, hva bør jeg gjøre med det?

Hadde akkurat samme problem med en jeans for litt siden, så jeg ga den til mamma. Hun klippet av et stykke fra en ødelagt jeans med ca. samme farge, og sydde den på innenifra med symaskin. Den blir jo såklart litt mindre i størrelse(akkurat i skrittet), men for meg som er jente gjør jo ikke det så mye :p

Endret av Yadii
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...