Kavinsky Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 @fkm: Var det slik at du hadde en quilted jacket fra Barbour? I såfall, hvor mye betalte du for den om du kjøpte den i Norge? Vurderer å bestille på nett. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jepp, har det. 2000 på Gunnar Øye.. Du får den vel til halvparten på nettet, men jeg hater å vente på ting:P Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Enig der, men må tenke litt økonomisk også. Takk for svar? Svar om du vil, men hva slags størrelse har du? Sånn i forhold til at jeg er 185 cm høy og 75 kg. Kommer ikke over et målebånd på en stund. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg er ca like stor som deg, og har medium.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Trenger litt hjelp her, har en jeans bukse som har fått et lite hull under et visst sted da sømmen har åpnet seg litt opp, hva bør jeg gjøre med det? Noen som også har tips hvordan jeg skal behandle/vaske raw denim bukse? Lenke til kommentar
WASD Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Noen som også har tips hvordan jeg skal behandle/vaske raw denim bukse? +1 Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Noen som også har tips hvordan jeg skal behandle/vaske raw denim bukse? +1 Hvis du liker rådenim looken, og ønsker at buksen holder seg slik vasker du den minst mulig, helst aldri. Hvis du er lei av at buksen smitter av, og du vil at fargen skal holde seg slik den er nå legger du den i en 10liuters bøtte med vann, og tilsetter en kopp eddik. Rør buksen om i vannet et par minutter før du kaster den i vaskemaskinen, Alltid vask jeans vrengt, og på så lav varme som mulig (30 pleier å funke fint) Husk, hvis du får en liten flekk.. Er det egentlig vits å vaske hele buksen? Du kan sikkert gni bort flekken enkelt med en klut. Men om du gjør dette, gjør det veldig forsiktig. For om du gnir for hardt vil du fjerne fargen fra det stedet du gnir på, og da sitter du igjen med noe mye værre enn en liten flekk. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Trenger litt hjelp her, har en jeans bukse som har fått et lite hull under et visst sted da sømmen har åpnet seg litt opp, hva bør jeg gjøre med det? Noen som også har tips hvordan jeg skal behandle/vaske raw denim bukse? 1: Gå til skredderen/mor/mormor/farmor 2: Først og fremst, ikke vask dem. Lenke til kommentar
Pillenuppi Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Trenger litt hjelp her, har en jeans bukse som har fått et lite hull under et visst sted da sømmen har åpnet seg litt opp, hva bør jeg gjøre med det? Hadde akkurat samme problem med en jeans for litt siden, så jeg ga den til mamma. Hun klippet av et stykke fra en ødelagt jeans med ca. samme farge, og sydde den på innenifra med symaskin. Den blir jo såklart litt mindre i størrelse(akkurat i skrittet), men for meg som er jente gjør jo ikke det så mye Endret 25. oktober 2009 av Yadii Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg får gjort det samme hver gang det skjer, mamma eller tante fikser det sånn. Jeg burde skaffe meg symaskin så jeg slipper å dra hjem for å få fiksa det hver gang. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg har prøvd å legge opp en bukse selv en gang. Det skjer ikke igjen:P Mitt tips er å holde seg til mor! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Å legge opp blir noe helt annet enn å bare lappe Jeg har lært meg å stoppe strømper, men det hender jo aldri at jeg bruker kunnskapen, da kan jeg jo bare begynne å lappe buksene mine i stedet Lenke til kommentar
multisync Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg legger allltid opp buksene mine selv jeg Høres ut som at jeg er ganske alene om det? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg legger allltid opp buksene mine selv jeg Høres ut som at jeg er ganske alene om det? Ja. Dog, problemet her i gården er som regel at de er korte. Lenke til kommentar
master air Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg legger allltid opp buksene mine selv jeg Høres ut som at jeg er ganske alene om det? Butikkene pleier å gjøre det for meg hvis det trengs. Det er dog veldig sjeldent, da jeg har veldig standard lengde på beina. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg har prøvd å legge opp et par bukser, med varierende - og aldri bra - resultat Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg tør ikke prøve på sånt. Holder meg enten til mor eller butikken. Lenke til kommentar
PT Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Dette minner meg om at jeg må få kortet litt ned på armlengden på den ene dressjakken min, noen som har et sted å anbefale i Bergen? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Haha, la opp bukse senest i går Jeg må nesten legge opp alle bukser jeg kjøper. Penbukser lar jeg proffene ta seg av riktignok... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Vet noen av dere om noen bra klesbutikker på nett? Noe som gjerne har litt nerde- og spillrelaterte klær? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå