Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Generelt er J. Lindeberg, Acne og Filippa K (som alle er svenske merker) dyrere fra butikker i USA enn Sverige og Norge.

Filippa-k.com har oppdaterte priser, tror jeg.

Tja, så vidt jeg vet er vel ikke 2.700 kr for en fin peacoat så alt for ille? Regner her med at du slipper moms og toll.

Lenke til kommentar
Har litt lyst på en losjakke jeg. Så på en Cubus for 799,-, men er usikker på kvalitet ol.

Losjakker er nydelig. Kvaliteten på Cubus sine varer er vel ikke overraskende god, men har opplevd at kvaliteten hos har bedret seg med tiden, selv om jeg skal innrømme at jeg ikke har mer enn tja, la oss si to plagg derifra.

Jeg tenker alltid at det er bedre å investere i et plagg med høyrere kvalitet samtidig som det er tidløst, enn å kjøpe et billigplagg med r*va kvalitet og som går av moten neste vinter. 799,- ut av vinduet.

Lenke til kommentar

fkm: får vel si takk! :whistle:

Kanskje feil sted å poste men anyhow...

Hva syns folket er et kult Halloween kostyme? SKal på halloween fest og undres hva jeg skal gå som.

I hvertfall ikke kjør den der standar "skumle" looken. Litt synd at når vi først adopterte skikken fra statene, så kjører vi den ikke helt ut. Der er det jo vanlig å være hva som helst, mens her er det kun spøkelser, vampyrer og Frankenstein som regjerer.

Du kan jo egentlig være akkurat hva som helst, enten en spesifikk karakter fra en film, en melkekartong eller en rev. Du kan jo google litt for inspirasjon?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...