thrice Skrevet 22. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 Skulle gjerne hatt den fra Filippa K selv. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 22. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 Generelt er J. Lindeberg, Acne og Filippa K (som alle er svenske merker) dyrere fra butikker i USA enn Sverige og Norge.Filippa-k.com har oppdaterte priser, tror jeg. Tja, så vidt jeg vet er vel ikke 2.700 kr for en fin peacoat så alt for ille? Regner her med at du slipper moms og toll. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 Tja, så vidt jeg vet er vel ikke 2.700 kr for en fin peacoat så alt for ille? Regner her med at du slipper moms og toll. Det er relativt billig. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 22. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 Men jeg sitter fortsatt litt på gjerdet, siden selger er såpass ny, og så få feedbacks. Men har tatt seg bryet med shoppingwindow, og har ganske mange varer ute. Men som sagt, til å ha vært medlem siden desember 07 er det veeeldig få feedbacks Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2009 Har litt lyst på en losjakke jeg. Så på en Cubus for 799,-, men er usikker på kvalitet ol. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg vil vel tro at Cubus er noe av den dårligste kvaliteten det er mulig å få tak i. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2009 Joda, men kan jo håpe på at jakka vil holde en vinter? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2009 Tviler på at den revner, om den holder deg varm er noe helt annet. Har ikke eid noe fra Cubus så vidt jeg vet, så kan ikke svare deg på det. Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 24. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2009 Er lengden på belte viktig? Bare den ikke er for lang er vel bra? Blir det dumt å kjøpe 85cm belte når du vanligvis har 90cm? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2009 Hvis beltet er 5 cm kortere enn midjemålet ditt blir det litt dumt ja. Er en fordel med et belte som passer deg, og ikke et for lite, da risikerer du å måtte lage hull til beltespenna selv, noe som sjeldent blir pent. Og blir det for langt ser det bare dumt ut. Lenke til kommentar
Pillenuppi Skrevet 24. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2009 Har litt lyst på en losjakke jeg. Så på en Cubus for 799,-, men er usikker på kvalitet ol. Losjakker er nydelig. Kvaliteten på Cubus sine varer er vel ikke overraskende god, men har opplevd at kvaliteten hos har bedret seg med tiden, selv om jeg skal innrømme at jeg ikke har mer enn tja, la oss si to plagg derifra. Jeg tenker alltid at det er bedre å investere i et plagg med høyrere kvalitet samtidig som det er tidløst, enn å kjøpe et billigplagg med r*va kvalitet og som går av moten neste vinter. 799,- ut av vinduet. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 24. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Dritkult at en jente med bra smak endelig blir litt aktiv her Endret 24. oktober 2009 av fkm Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2009 Kjøpte peacoat i dag, navy fra mads nørgaard. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2009 Sitter på hotellet i Oslo, så kommer ikke helt enda. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 24. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2009 Nå syns jeg du er vel lat;) Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2009 Får se om jeg tar et bilde i mårra da Men blir crappy mobil bilde med speil. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2009 Kanskje feil sted å poste men anyhow... Hva syns folket er et kult Halloween kostyme? SKal på halloween fest og undres hva jeg skal gå som. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Ole Brum kostyme duger. Endret 24. oktober 2009 av Raste Lenke til kommentar
Pillenuppi Skrevet 24. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2009 fkm: får vel si takk! Kanskje feil sted å poste men anyhow... Hva syns folket er et kult Halloween kostyme? SKal på halloween fest og undres hva jeg skal gå som. I hvertfall ikke kjør den der standar "skumle" looken. Litt synd at når vi først adopterte skikken fra statene, så kjører vi den ikke helt ut. Der er det jo vanlig å være hva som helst, mens her er det kun spøkelser, vampyrer og Frankenstein som regjerer. Du kan jo egentlig være akkurat hva som helst, enten en spesifikk karakter fra en film, en melkekartong eller en rev. Du kan jo google litt for inspirasjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå