Destu Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 House of Singles er et fint sted om du skal ha en billig dress. Fikk faktisk en skjorte på outleten der, med meget god passform til 120,-. Merket var Dukes, og har sett nesten samme skjorte på Follestad tror jeg det var til 5-600,- Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Dukes har utrolige gode skjorter, Absolutt et merke som passer kroppen min best, av det jeg har prøvd. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Det var godt å høre, da tror jeg at jeg skal ta turen dit på lørdag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Så ... Tips til nittitallsklær for jenter? Jenter må da ha gått rundt i noe annet enn tubeskjørt og lårkorte kjoler med dyp utringning alà det Spice Girls sprada rundt i. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Hiphop- og grunge-moten. Baggy bukser i polyester/annet kunstig materiale, enkle singleter med spaghettitopper, metalliske plagg. Baggy jeans, store flanellskjorter etc. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Hmm, lurer på om jeg får søss til å nedverdige seg til å ta på seg noe sånt Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 I dag er det åpning av den nye delen på CC Vest, hørte noe rykter om at det skulle åpne en ny 4men der, en 4men som hadde litt mer "trend" enn den tradisjonelle. Det kan jo bli spennende. Det er åpningstilbud i en del av butikkene så jeg Liste over tilbud. Ser at Volt har 20% alle 3 dagene det er fint siden senterert sikkert er fulle av teens i dag. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 22. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Lite og gjøre idag, så raider eBay litt, hvilken er penest? Calvin Klein Filippa K Guess Endret 22. oktober 2009 av WASD Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 Filippa K. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg svarte på hvilken som var penest. Prisen hadde ingen betydning i denne sammenhengen. Men i dette tilfellet så ble det den dyreste Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 22. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 må skrive en artikkel til en skoleoppgave. Artikkelen må handle om noe innenfor menn og: kropp/mote/utseende/osv.. Har dere noen tips til hva jeg kan skrive om? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 Hvor viktig er denne oppgaven? Hvor mange sider skal den minst være på? Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 22. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 WASD, likte den fra Calvin Klein best. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 22. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 Hvor viktig er denne oppgaven? Hvor mange sider skal den minst være på? Hehe, jeg lager artikkelen i forbindelse med at jeg skal designe et magasin på 8 sider. Så, artikkelen trenger ikke være lenger enn ca 400ord (1 side) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Jeg hadde satset på noe subjektivt. For eks noe du mener er hot og not. Om det var en mer omfattende oppgave kunne du gjort rede for utviklingen av stilen fra for eks 1920 til i dag. Endret 22. oktober 2009 av bebeluv Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 22. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg tenkte originalt å skrive en artikkel om mote gjennom tidene faktisk, men jeg fant ut at det ble for krevende. Takk for tips, jeg har begynt på en artikkel om jeans nå Tenker det skal være ganske lett å skrive 1 side om. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 22. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg svarte på hvilken som var penest. Prisen hadde ingen betydning i denne sammenhengen. Men i dette tilfellet så ble det den dyreste Skjønte det, enig selv! Noen som vet hvor mye den koster i Norge, alltid morsomt å se hvor mye man kan spare. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 Generelt er J. Lindeberg, Acne og Filippa K (som alle er svenske merker) dyrere fra butikker i USA enn Sverige og Norge. Filippa-k.com har oppdaterte priser, tror jeg. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 22. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 Lite og gjøre idag, så raider eBay litt, hvilken er penest? Calvin Klein Filippa K Guess Filippa, helt klart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå