Gal_ape Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jess. I dag skal jeg for første gang på lenge skaffe meg noen nye klær, uten at jeg er helt innstilt på hvilke butikker jeg skal snoke rundt i. Har en slags "finne seg selv" periode atm, og syns derfor det kan være spennende å finne meg helt nye klær, evt helt ny stil som jeg kan føle meg komfortabel i. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Har dere anbefaling til en sunn krem som gir huden en fin brun farge og samtidig fuktighet? Ikke noe ekstremt brun, men sånn gyllen brun Lenke til kommentar
Meloner Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Skal snart på haloween-party, tenkte ikke å kle meg ut (Ja, kjedelig) men jeg trenger en liten pekepinn til hva jeg kan gå med. Tips? Edit: Gutt 17 Endret 19. oktober 2009 av Meloner Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Skal snart på haloween-party, tenkte ikke å kle meg ut (Ja, kjedelig) men jeg trenger en liten pekepinn til hva jeg kan gå med. Tips? Enormt gorilla kostyme Søk på nettsider fra USA, de har noen syke ;p haha Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Skal snart på haloween-party, tenkte ikke å kle meg ut (Ja, kjedelig) men jeg trenger en liten pekepinn til hva jeg kan gå med. Tips? Edit: Gutt 17 Skal tilfeldigvis ikke på fredag? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Da er det ikke samme. Go gladiator! Lenke til kommentar
Meloner Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hahah, tenkte mer å kle meg pent siden jeg ikke skal kle meg ut. Forslag? Gjerne bilder. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hvorfor kle seg pent på et Halloween-party? Lenke til kommentar
Meloner Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Vors og slikt først, gidder ikke å stresse med å kle meg ut Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Sånne holdninger ødelegger et hvert halloween-opplegg. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Sånne holdninger ødelegger et hvert halloween-opplegg. Kunne ikke vært mer enig. Er tema halloween kler man seg etter. Lenke til kommentar
Meloner Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeje, sant det. Men slik er det bare, jeg gidder ikke. Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 du burde holde deg hjemme, din kjedelige lille person. Man kan kle seg pent og være utkledd! Jeg kjører denne Over gjennomsnittelig geeky, men who cares? Ser bra ut! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Jeg går for denne: *Klicky* Forslag til klær? vurderer litt å gå all black, hatt + svart(e) linser Endret 19. oktober 2009 av multisync Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 I Bergen dere skal på Halloweenfest? Damen skal også, seff kle seg ut som noe slutty, så hold fingrene for dere selv Lenke til kommentar
Meloner Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) . Endret 20. oktober 2009 av Meloner Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Vors og slikt først, gidder ikke å stresse med å kle meg ut Slike som deg ødelegger en hver utkledningsfest. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Skal en tur til Oslo imorgen, noen steder der det er salg? Veldig billig, fine klær. Noen tips? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Noen tips til hvordan jeg lettere kan finne min egen stil? Er (veldig) fersk på mote og slikt, selv om jeg har lest en del her og på mote.no. Vet at det beste er å gå rundt å se i butikker etter hva jeg liker og passer meg etc, men kanskje dere har noen ideer eller vet om noen nettsider som kanskje kan hjelpe. Er sent og jeg er trøtt, så kan hende dette blir noe surrete Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå