Funkmasterfleksnes Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Merkelig svar jeg ga deg, ja. Tenkte plutselig på vasking, nei, de andre klærne blir ikke skitne heller, men dem blir heller ikke så fort slitte ved mye vask, i motsetning til rå denim jeans osv. Jaja, men uten at jeg er steder eller gjør ting som tilsier at klær blir skitne føler jeg jo at plagg blir skitne etterhvert, lyse plagg blir litt gråere i fargen osv. Noe som en vask ordner lett. Hvor lenge har du buksene i fryseren? Endret 12. oktober 2009 av Analogue Lenke til kommentar
314 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Angående det å ha dongeribukser i fryseren, så er det en svært midlertidig løsning, da fryseren ikke er i stand til å drepe bakteriene. Lukten kommer tilbake når bakteriene "våkner til liv" igjen etter å ha vært nedkjølt. Det jeg gjør for å unngå lukt og la det gå lengre mellom vask er å være nøye med lufting. Man vrenger da buksen og lufter den. Det er også mulig å sende buksen på rens, men det blir kanskje litt ekstremt for de fleste. Endret 12. oktober 2009 av 314 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 @Henrik C: Gangsterstil or not, det er i alle fall en stil som representert i hip hop- og rapmiljøer som ofte mange ser på som litt gængsta. Kanye West blir kanskje litt for pent kledd Takker! Har en stor, grønn piqué, finner meg et par solbriller og tar en New Era-caps, og fikser meg noe bling. Tror det blir bra, tviler på at noen kommer i dress for å dra på russekro, så jeg blir nok ikke underdressed. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Remembah to pop dat collar! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 tviler på at noen kommer i dress for å dra på russekro, så jeg blir nok ikke underdressed. Det må du ikke tvile et sekund på at en god del gjør Var da en flust med folk i svart dress da det var James Bond russekro her. Og da det vr hippie-kro så hadde 95% hippie-outfit og de fleste hadde faktisk gjort noe ut av det. Det er da det blir gøy, når man faktisk tar temaene seriøst Lenke til kommentar
Destu Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) @ Henrik C Hvilke sko skal du gå med? Air force One eller noe i den gaten? Endret 12. oktober 2009 av Destu Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Er det noen som har erfaringer med å dyppe jeans i vann med eddik og så vaske dem i maskinen vrengt? Dette skal visstnok gjøre at fargen sitter bedre, og at buksen ikke kommer til å miste fargen like lett. Edit: Har ikke så veldig mye å si nå ettersom at jeg allerede har gjort det nå. Jeg oppdaterer enda en gang når buksen har tørket og jeg merker resultatet. Hittil virker det lovende. Endret 14. oktober 2009 av snaffle Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 http://www.uncrate.com/men/style/suits-bla...n-edition-suit/ Dress designet av Mad Men's kostymedesigner. Limited edition, 250 stk. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Fuck me. Den dressen vil jeg ha. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Spanderer du, Charles? Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Hei folken! Lenge siden jeg har postet her nå Til helgen skal jeg kjøpe vinterjakke. hva er inn for tiden? får på ungdomskolen så pecoat og losjakke er litt for voksent. Ideer? Gjerne en jakke som jeg kan stå på ski med også! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Med den lave $ kursen nå, koster den faktisk ikke mer enn 5561,- ikke så aller verst egentlig. Ikke at jeg har råd til den nå da men Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Sant det. Nå irriterer det meg at jeg drakk opp lønninga de to siste ukene :/ Da hadde jeg hatt råd. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Spanderer du, Charles? Ja, vi tar alle 250! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Spanderer du, Charles? Ja, vi tar alle 250! Hvis vi noen gang får til et treff for oss i mote- og velvære kan alle stille opp i matchende dresser. Endret 15. oktober 2009 av thrice Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Så er det bare at du mest sannsynlig må møte opp i butikken for å få den, ikke bare bestille over nett? 25% moms er også en liten killer på den, hehe. Men ja, sykt rå dress! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Tja, det er jo bare å leie et privatfly, og så dropper vi dressene i fallskjerm til alle som skal ha etter å ha kjøpt alle sammen! Muligens litt dyrere enn å betale moms på det, men da hadde vi ihvertfall sluppet moms. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Kjenner noen i USA som kunnet hooket opp med sending og henting, så det ville ikke vært noe problem. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg kjenner noen som kunne realisert den ideen om å droppe de i fallskjerm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå