Funkmasterfleksnes Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Men varmer disse godt? Lurer jeg også på igrunn, ser ikke ut som om de holder deg varm hvis vinteren blir like kald som den var noen ganger i fjor her på østlandet. (Tenker da på peacoats) Endret 7. oktober 2009 av Analogue Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 Syntes denne var ganske fin jeg, hva syntes dere? Veldig godkjent. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 Den var fet. Regner med du kommenterte Baggen jeg linket til. Den store fordelen med baggen er at den har en relativt stiv form (Litt koffert-stiv), og ikke gir etter som en vanlig bag. Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 Er jo tjukk ull; godt og varmt! Ikke noe du kan bestige Mt. Everest i, men den holder deg nok varm til hverdagsbruk. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Men varmer disse godt? Lurer jeg også på igrunn, ser ikke ut som om de holder deg varm hvis vinteren blir like kald som den var noen ganger i fjor her på østlandet. (Tenker da på peacoats) En peacoat holder lenge. Bare husk et skjerf og hansker. Nå kommer det så klart an på foringen i jakken da. Endret 7. oktober 2009 av thrice Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 Det er ikke verre enn å ta på seg en v-hals i merinoull eller noe lignende under, så holder du seg nok varm i de fleste situasjoner! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2009 Spørrs hvor mye penger du vill ut med. De dyre varmer nok mer enn de billige. Jeg går med peacoat, men nå går jeg 3. året VGS, egentlig høyskole, men tok friår. Hvordan går man egentlig høgskole, men egentlig ikke? Noen av dere som har handlet fra dress-for-less, og kan si noe om leveringstid og generelle erfaringer? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2009 Hvordan går man egentlig høgskole, men egentlig ikke? Hehe =P Jeg regner med at jeg hadde vært der nå, om jeg ikke tok friår. Lenke til kommentar
Carl-Henrik Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Det er ikke tilfeldigvis noen andre her, som er invitert til Louis Vuitton Jazz Club eventet i oktober? Hei "Charles", Jeg ble også invitert, satt stor pris på det. For en flott invitajon og ikke minst en flott sammenkomst! Følte meg svært underdressd, men uansett flotte mennesker og god vin er aldri dumt! absolutt en av de bedre eventene jeg har vært "på" i det siste. Menneskene på Louis slutter aldri å imponere! Ikke minst frøken Stai Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2009 Svært så lite aktivitet det skulle være her da. Meninger om denne: Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 10. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Så sofistikerte og vestlige de har blitt på Amerikansk Samoa. Mer alvorlig, den falt ikke i smak her. Endret 10. oktober 2009 av Kloever Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 10. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2009 Noen som kan si meg om Acne max cash smitter av mye farge? Holder fargen bra? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 Fargen holder bra på Max cash. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 11. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 Fint, da kjøper jeg vel den om noen dager. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 11. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 Merk at buksa smitter litt av til de to-tre første vaskene er tatt Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeans skal helst ikke vaskes, og særlig ikke når de er nye... Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 11. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 WASD, jeg vet godt hvordan man skal behandle jeans. Forresten, har snart hatt rådenim buksen min i 1 år uten vask. legger ut bilde på 1 årsdagen Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 11. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 Du spurte om buksa smitter av mye farge. Han svarte at buksa smitter litt de første gangene. Hvorfor snakke til WASD og ikke fkm? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 11. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 Vel, nå har det seg sånn at om buksen ikke er vasket på et år, slik det helst skal være er nok fargen litt mer innbitt og blitt utsatt for litt mer slitasje enn de som slenger den i vasken etter to uker fordi den føles skitten, så det er ikke sikkert den farger i det hele tatt. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 11. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 WASD, jeg vet godt hvordan man skal behandle jeans.Forresten, har snart hatt rådenim buksen min i 1 år uten vask. legger ut bilde på 1 årsdagen Vil det si at du ikke gjør noe som helst med den? Bruker den jevnlig, og lukter...greit, eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå