KimNK Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Pow. Ålreit drop-in frisør i Oslo. Hit me. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Eger vant Oslo Fashion Award for beste mote"butikk" for dem som bryr seg. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Bebeluv, jeg mener at thrice postet noen "penbukser" fra ToS for en stund siden. Jeg tenkte noe ala det. Om jeg husker buksene rett da... Joda. Det er en 98% bomull 2% stretch blanding som ligner litt på jeans. Veldig slimme, men de går fint til trenchen og bootsene mine. Ellers så jeg noen mørkebrune rimelige bukser på Volt jeg kunne tenkt meg. I tillegg har jo NN.07 en del kule kord-bukser. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 Ed Hardy, hahahahahaha! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 hahaha The Ed Hardy boyz solving mysteries. Ed Hardy er så harry Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 Noen som så Louis Vuitton Women Spring / Summer 2010 Fashion Showet live? FANTASTISK! Lenke til kommentar
B25S Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 hahaha The Ed Hardy boyz solving mysteries. Ed Hardy er så harry Kan ikke si meg mer enig. Hva er greia med Ed Hardy? Er det tøft eller noe sånt? Pent er det ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Ed Hardy er klesmerket for de ukreative. Det jeg har sett representerer alt jeg misliker med klær. Endret 7. oktober 2009 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
MST Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 Noen som har noe mening om Peacoat til 15 åring? Blir det litt for småvoksent ? Er en i klassen som jeg mener går godt kledd som har kjøpt en slik.. Men vet ikke om dunjakke passer bedre når man bare er 15? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 Er du født sent eller tidlig på året? Jeg begynte på VGS da jeg var 15 og da er det ikke for tidlig. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 Noen som har noe mening om Peacoat til 15 åring?Blir det litt for småvoksent ? Er en i klassen som jeg mener går godt kledd som har kjøpt en slik.. Men vet ikke om dunjakke passer bedre når man bare er 15? Jeg er 14, 15 om en måned. Jeg er veldig keen på å få skaffet meg en peacoat så fort som mulig, men finner ingen som er pene i min størrelse (medium). Jeg vet også om en annen 15 åring på forumet som bruker peacoat. Lenke til kommentar
MST Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 Er du født sent eller tidlig på året? Jeg begynte på VGS da jeg var 15 og da er det ikke for tidlig. Går i 10 klasse, men ser forsåvidt ganske voksen ut da, men er kanskje ikke så viktig. Er lang og tynn og tenker at en peacoat kunne passer bra.. Men varmer disse godt? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 Spørrs hvor mye penger du vill ut med. De dyre varmer nok mer enn de billige. Jeg går med peacoat, men nå går jeg 3. året VGS, egentlig høyskole, men tok friår. Lenke til kommentar
MST Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 Syntes denne var ganske fin jeg, hva syntes dere? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 Godkjent for min del. Passformen så ikke så værst ut på modellen heller. Pris? Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 Så bra ut, MST. Lenke til kommentar
MST Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 Kosta litt for mye for min del 380$ også blir det toll ogslikt etter det også.. Fant ingen side, bare en pris på noe sånn fashion sie.. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg går i 10.klasse selv, og skal kjøpe meg en peacoat i nærmeste fremtid. Er høy og ganske tynn, så det burde vell passe meg? Tar gjerne imot forslag jeg også. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 Fant denne Baggen i Roma til 120 Euro (Adidas Store-butikk), men av en eller annen grunn uteble kjøpet, noen som vet hvor jeg kan få kjøpt den til den samme prisen (Koster 160 Pund på Adidas Store)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå