MST Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg mener at ipods osv var litt billig i polen MST... skyt meg om jeg tar feil :* Hmm, okei:D Trenger nok ikke noe iPod jeg da jeg har en 5800 xpress music Klær som er mest av interesse.. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Edit: Er det ein tråd for kjøp og salg av klesplagg her? Nei. Moderatorene setter ikke opp noe sånt. Tror det har noe med Edda media å gjøre. Men du kan alltids prøve å starte en tråd selv for et engangstilfelle. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Det har blitt slettet før, og vil bli slettet igjen, det som hadde vært en reell mulighet var å hørt om de kunne laget en egen del på bruktmarkedet. Det ville nok blitt brukt mer enn bil/mc-kategorien ihvertfall Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Er klær generelt billig i polen i forhold til Norge?Skal dit med hvite busser neste uke Kan bekrefte at klær ikke er noe spesielt billig i Polen. Merkeklær er det intet å spare på, hvertfall ikke i Krakow. Utenom merkeklær fant jeg ikke noe særlig av interesse i Krakow, bortsett fra billig alkohol og billig mat. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Er ikke du yngre enn meg Anewz? Trur det paret du postet kan bli litt for mye. Er yngre enn deg ja, uten at jeg husker hvor gammel du er i hodet så har jeg en viss aning. Trenger et par sko nå til høsten/vinteren, noen forslag? Helst noe annet en sneakers, bor i Stavanger området, så er ikke mye til minus grader og snø. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Noen som har forslag til enkel svart peacoat? Noe lignendes dette: http://ec1.images-amazon.com/images/I/41JG...OUL._SS500_.jpg http://2.bp.blogspot.com/_yX0BzA6hUYU/STrg...400/peacoat.jpg Budjsettet ligger på rundt 1500,- men kan strekkes, vist nødvendig. EDIT: Vurderer å kjøpe meg disse. Er litt usikker, men frister. Hva syntes folket? Og hva kan det passe til? Endret 5. oktober 2009 av Tozva Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Tozva: Jeg vet asos.com har en grei peacoat eller to til en rimelig penge. Ellers ville jeg sjekket ut HM, Selected, Bertoni og Volt. De kan kanskje ha noe rundt den prisen. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg trenger noen nye bukser til vinteren, noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg trenger noen nye bukser til vinteren, noen anbefalinger? Henger meg på den. Interessert i noen slim-fit. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Er det noe spesielt dere er ute etter? Jeg kjøper jeans som jeg ellers gjør, bare holder meg til mørke farger. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg tenkte på noe annet en bare jeans. Et par fine mørke jeans har jeg ikke vanskelig for å finne. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Kan tenke meg det er noe fett på nye Nudie-butikken på Steen. Har ikke sjekket der selv ennå, men tipper det er verdt turen. e snakker om jeans seff Endret 6. oktober 2009 av hansjqrg1 Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Haha, vinterjeans har jeg aldri vært borte i Men bruker da helt vanlige jeans på vinteren også, bare ikke knasj rosa Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg tenkte på noe annet en bare jeans.Et par fine mørke jeans har jeg ikke vanskelig for å finne. Hva annet tenkte du på? Hadde vært greit å vite, selv bruker jeg bare jeans, så hadde vært greit med variasjon. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Var helt vanlige jeans jeg var ute etter hvertfall. Heller noen mørkere farger. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Max raw og Max cash om du ikke har dem fra før. Acne. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ari, sjekk ut acne. Mye bra Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Bebeluv, jeg mener at thrice postet noen "penbukser" fra ToS for en stund siden. Jeg tenkte noe ala det. Om jeg husker buksene rett da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå